vauvan yskä!?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Scarred
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Scarred

Jäsen
24.02.2008
598
0
16
auttakaas,tyttö on nyt yksi vuotias ja hänellä kauhee yskä,
tulee siis vain sitten kun menee nukkumaan.
kun ei tuon ikäiselle voi yskänlääkettä antaa niin oisko mitään keinoja helpottaa oloa,siis muuta kun höyryhengitys?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarred:
auttakaas,tyttö on nyt yksi vuotias ja hänellä kauhee yskä,
tulee siis vain sitten kun menee nukkumaan.
kun ei tuon ikäiselle voi yskänlääkettä antaa niin oisko mitään keinoja helpottaa oloa,siis muuta kun höyryhengitys?

Meillä aina hieman auttanut, kun sängyn päätyä korotettu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarred:
auttakaas,tyttö on nyt yksi vuotias ja hänellä kauhee yskä,
tulee siis vain sitten kun menee nukkumaan.
kun ei tuon ikäiselle voi yskänlääkettä antaa niin oisko mitään keinoja helpottaa oloa,siis muuta kun höyryhengitys?

Meillä aina hieman auttanut, kun sängyn päätyä korotettu.

tätä mäkin mietin mut sit taas kun tyttö on sellanne pyörii et se on hetken toises pääs ja toisen hetken päästä jo siellä toisessa päässä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Muista tarjota paljon juotavaa, pysyy lima juoksevampana ja anna särkylääkettä. Sängyn päätä koholle.

joo maitoa tossa joikin ja vettä juo yöllä.
mietin myös että pitää kyllä antaa suppo kuhan herää seuraavan kerran..
 
meillä auttanu nenätipat,vaikkei pahemmin nuhaa oliskaan ja kun lekurissa käytettiin kovan yskän takia niin määräs yskään aerolin-hengityspiipun!
sitä annettiin pari pv 6 tunnin välein 2 painallusta.
 
Kiinalaisessa kaupassa 3:lla linjalla on 14 kiinalaisen yrtin yskänlääkettä, joka hieman tuonut helpotusta. On hieman siirappimaista, säilötään jääkaapissa avattuna, joten tilkka vettä ja tl annos yrttilääkettä vauvalle, niin saa annettua annoksen ruiskulla helpommin. Aikuiselle myös 3 krt pvssä mutta lusikan koko vaihtuu rl.
Kiinalainen lääkäri määrännyt meille tätä ja on kohta pullo jo juotu, eikä maksa kuin 7e.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meillä toiminut ja turvallinen:
Kiinalaisessa kaupassa 3:lla linjalla on 14 kiinalaisen yrtin yskänlääkettä, joka hieman tuonut helpotusta. On hieman siirappimaista, säilötään jääkaapissa avattuna, joten tilkka vettä ja tl annos yrttilääkettä vauvalle, niin saa annettua annoksen ruiskulla helpommin. Aikuiselle myös 3 krt pvssä mutta lusikan koko vaihtuu rl.
Kiinalainen lääkäri määrännyt meille tätä ja on kohta pullo jo juotu, eikä maksa kuin 7e.

Niin siis tämä on täysin reseptivapaa ja ihan hyvänmakuinen!!
 

Yhteistyössä