?
*:*
Vieras
Minkä merkkistä suosittelisitte?
Katselin Orthexin,Stigan ja Haman pulkkaa,löytyy yhteneväisiä ominaisuuksia mutta kuulisin mielelläni kokemuksia...
Voipi olla jonkun mielestä turhakin hankinta,tavallisia pulkkia meiltä kyllä löytyy..
Katselin Orthexin,Stigan ja Haman pulkkaa,löytyy yhteneväisiä ominaisuuksia mutta kuulisin mielelläni kokemuksia...
Voipi olla jonkun mielestä turhakin hankinta,tavallisia pulkkia meiltä kyllä löytyy..