Vauvapulkka

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *:*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

*:*

Vieras
Minkä merkkistä suosittelisitte?

Katselin Orthexin,Stigan ja Haman pulkkaa,löytyy yhteneväisiä ominaisuuksia mutta kuulisin mielelläni kokemuksia...

Voipi olla jonkun mielestä turhakin hankinta,tavallisia pulkkia meiltä kyllä löytyy..
 
melko ihan sama kunhan turvavyö löytyy...meillä taisi olla ortheksin joka kesti hyvin kahdella lapsella jotka syntyivät 3v välein ja oli käytössä 4 talvea...
 
[QUOTE="kesis";29135863]melko ihan sama kunhan turvavyö löytyy...meillä taisi olla ortheksin joka kesti hyvin kahdella lapsella jotka syntyivät 3v välein ja oli käytössä 4 talvea...[/QUOTE]

Ok,kiitoksia tästä :)
 
Jos omalle lapselle tarvisin niin mielellään ottaisin lahjoituksen vastaan mutta nyt on tarkoitus hankkia kummipojalle lahjaksi niin tahdon ostaa uuden...tiedän että typerää...en vaan voi itselleni mitään *nolo*
 
Oiskohan se hamaxin pulkka vai mikä Mihin mahtuu ostoskassi lapsen lisäksi. Sellainen olisi varmaankin kätevä.
Meillä on varsinaisesti kokemusta vain orthexista, onhan se aika paksu se pohja, joten ei kulu puhki tai hajoa mutta jos sen pohjan vetää kivikossa ihan naarmuille niin turkasen raskas sitä on sen jälkeen vetää kun se ottaa niin laajalti kiinni lumeen.
 
[QUOTE="Vieras";29136013]Oiskohan se hamaxin pulkka vai mikä Mihin mahtuu ostoskassi lapsen lisäksi. Sellainen olisi varmaankin kätevä.
Meillä on varsinaisesti kokemusta vain orthexista, onhan se aika paksu se pohja, joten ei kulu puhki tai hajoa mutta jos sen pohjan vetää kivikossa ihan naarmuille niin turkasen raskas sitä on sen jälkeen vetää kun se ottaa niin laajalti kiinni lumeen.[/QUOTE]

Eikäku se onkin hot toys vauvapulkka mihin sen ostoskassin saa
Vauvapulkka sininen | Ahkiot/pulkat | Talvituotteet | | Hot-Toys Oy
 

Yhteistyössä