Vauvojen toppahaalareista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mie vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lassien haalareilla pärjätty jo kuudetta vuotta, lapsia kolme eikä yksikään ole saanu rikki kulutettua, vaikka saavat reuhoa niin paljon ku tykkäävät.....edes kirpparilta en osta esim reiman tai remun haalareita, vaikka halvalla saisi.
 

Yhteistyössä