Veetutus ja paniikki

Alkuperäinen kirjoittaja siirri:
Oletko etsinyt jääkaapin alta?

En usko, että on siellä. Tässä olkkarissa sen olis pitänyt olla jos on vielä jossakin täällä. Jääkaappipakastin täynnä sen verran raskas siirrettävä, että en lähde edes koittamaan.

Voi perse. Tiedän niin tunteen. Mulla lippu sitten ajelehti parin kuukauden päästä lattialla ihan tyynenä. Niin kuin olisi ollut siinä koko ajan, paskiainen.

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Voi höh. Mulla on paha mieli sun puolesta. :(

Mä en jaksa edes ottaa kovin pahaa mieltä vielä. Kattotaan sitte huomenna kun keikka on.

Mä kaverille heitin vitsinä, että jos lippu löytyy niin laitan sen kehyksiin ja siihen teksti: tästä jäin paitsi. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:
Voi perse. Tiedän niin tunteen. Mulla lippu sitten ajelehti parin kuukauden päästä lattialla ihan tyynenä. Niin kuin olisi ollut siinä koko ajan, paskiainen.

Mikä keikka olisi ollut?

Mä olen U2:sta odottanut n. 16 vuotta. Viimeksi kun olivat Suomessa niin en päässy paikalle.

Lippuja olis vissiin edelleen myynnissä, mutta kun ei ole rahaa ostaa. :| No jos mä joskus saan lottovoiton, niin sitten mä tilaan bändin soittamaan ja mä kutsun teidät kaikki ihanat kattomaan. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Voi paska! :( :hug:

Toivottavasti se nyt sit on kadonnut sen viimeisen kerran eikä muuttaessa tule vastaan :kieh:

No sitä mun kaverikin sanoi, että olisi parempi ettei edes löytyisi koko lippua. Pahinta olisi, että se löytyisi jostakin todella helposta paikasta. Tänään en edes katto mihinkään noista paikoista missä se voisi olla koska sitten vituttaisi jos löytyisi. En nimittäin enää pääsisi mitenkään ajoissa paikalle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
heh ja huomenna se sit löytyy tai tänä iltana,eikä sillä et tää olis ollu kettuilua:D

Tuskin tänään tulee vastaan, mutta viimeistään muuton yhteydessä voi tulla. Jos ei sitten ole päätynyt roskiin.

Jos ko. keikalle pääseminen olisi OIKEASTI ollut sulle tärkeätä niin etköhän sä olisi pitänyt lipusta vähän parempaa huolta. Sitä saa mitä tilaa.
(Kenties tässä tapauksessa vähän huomiota ja myötätuntoa olemattoman lipun katoamisesta...? )

Yhteistyössä