veetutus!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
hitto taas.. tuossa äsken mietin kun tyttö nyyhki sylissä et hänen on ehkä kivempi sairastaa kotona, huomenna kun olis ollut isän luo yökyläily. laitoin sit ex:lle viestin et haluaako lapset vai miten ja et tytöllä on vesirokko. ex sit kysyi nousiko rokot äsken.. sanoin et ei, vaan iltapäivällä. siitäkös se riemu repes. oon taas vaihteeks paska kun en ilmoittanut heti, hän kun on tytön synttäreitä siellä järjestänyt. joo-o eipä se ex ensimmäisenä tullut tosiaan mieleen kun tyttö alkoi sairastaa :headwall: :headwall: minu vikahan se automaattisesti on että en tiennyt asiasta etukäteen enkä muistanut yksinkertaisesti koko tapaamista kun on ollut hiukan tekemistä. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
jos homma ois toistepäin niin samalta varmaan sinustakin tuntuis.

Paranemista tytölle. :hug:

ehkä, mut empä mä voinut tietää et ex juhlia järjestää. sitä paitsi sanoin et saa ottaa lapset jos haluaa, mut ei halunnut. en mä sairastumiselle mitään voi.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

ehkä, mut empä mä voinut tietää et ex juhlia järjestää. sitä paitsi sanoin et saa ottaa lapset jos haluaa, mut ei halunnut. en mä sairastumiselle mitään voi.

et tietenkään voi, saa se silti exää harmittaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

et tietenkään voi, saa se silti exää harmittaa ;)

saa toki.. harmitelis vaan jonnekin muulle kuin mulle. ei se niitä juhlia olis kuitenkaan voinut pitää kuumeiselle lapselle.

no harmittaa varmasti exää,mutta ei lapsen sairastuttua ekana mielessä ole ilmoittaa tälle ja oishan exäkin voinut ilmoittaa sulle että järkkää juhlia!!

sano että laittaa herkut jemmaan viikon päästä juhlitaan!

Alkuperäinen kirjoittaja nivea:
no harmittaa varmasti exää,mutta ei lapsen sairastuttua ekana mielessä ole ilmoittaa tälle ja oishan exäkin voinut ilmoittaa sulle että järkkää juhlia!!

sano että laittaa herkut jemmaan viikon päästä juhlitaan!

en viitsinyt vastata sille mitään.. ei todella tullut ekana joo mieleen ex, eikä mulle kyl välähtänyt mieleen et ne järkkää juhlia, viime vuonna kun pitivät lapsille yhteissynttärit maaliskuun alussa. kyllä mä ymmärrän että harmittaa jos on tehnyt turhaa työtä.. (mulle kävi niin lauantaina), mut turha sairastumisesta on mulle äkkäillä.

[en viitsinyt vastata sille mitään.. ei todella tullut ekana joo mieleen ex, eikä mulle kyl välähtänyt mieleen et ne järkkää juhlia, viime vuonna kun pitivät lapsille yhteissynttärit maaliskuun alussa. kyllä mä ymmärrän että harmittaa jos on tehnyt turhaa työtä.. (mulle kävi niin lauantaina), mut turha sairastumisesta on mulle äkkäillä.[/quote]

luulis exän tajuavan että ei ole ekana tärkeysjärjestyksessä...

toisesta korvasta sisään ja toisesta vielä nopeemmin pihalle sanomiset!!
huomenna uusi päivä ja lepäähän sillä huominen on vielä rankkaa potilaan kanssa ja pyydä sitä ataraxia lääkäriltä saatte molemmat nukkua!!!
:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja nivea:
[en viitsinyt vastata sille mitään.. ei todella tullut ekana joo mieleen ex, eikä mulle kyl välähtänyt mieleen et ne järkkää juhlia, viime vuonna kun pitivät lapsille yhteissynttärit maaliskuun alussa. kyllä mä ymmärrän että harmittaa jos on tehnyt turhaa työtä.. (mulle kävi niin lauantaina), mut turha sairastumisesta on mulle äkkäillä.

luulis exän tajuavan että ei ole ekana tärkeysjärjestyksessä...

toisesta korvasta sisään ja toisesta vielä nopeemmin pihalle sanomiset!!
huomenna uusi päivä ja lepäähän sillä huominen on vielä rankkaa potilaan kanssa ja pyydä sitä ataraxia lääkäriltä saatte molemmat nukkua!!!
:hug:

[/quote]

jeps. onneks typy nukahti viimein.. nyyhki vaan sylissä pitkään :'( taitaa näppyjä kutittaa kovin.. jotain linimenttiä voi kuulemma ostaa helpottamaan kutinaa.

apteekista saa jotain methol juttua mutta tuo reseptillä on tujumpaa ja väsyttää lasta eli saa nukuttua eikä ole kallista muistaakseni....

jos soitat omalle lääkärille tai vaikka neuvolanhoitajalle ja selität ettet pääse pienten kanssa nyt saatat saada puhelinreseptinä.... :whistle:

Yhteistyössä