E
ellukka1
Vieras
itsekkin vehtailen monestikkin perheenisän kanssa ja tämä ryökäle on vieläpä naimisissa, tuolla makuuhuoneessa se nyt nukkuu :saint:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kuumana:Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:hyi. ajattelisit että miltä sen vaimosta tuntuu.. täällä kun saa näiden vaimojen tilityksiä tollaisista ukoista lukea aivan liikaa!!!!! lO
näkyy olevan arka asia monelle. Mutta tarkotus ei ollu kenenkään mieltä myllertää, ihmettelen vaan omaa viehtymystäni varattuun isään, tiedän ettei meillä tuu olemaan mitään vakavampaa koskaan, MUTTA ME TYKÄTÄÄN LEIKKIÄ vaan iltasin. Kai tää villitys menee koht ohi. =)
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mikäs siinä jos siltä tuntuu. Mun mies se nyt ei ainakaan ole, lapsimääärät ja paikkakunta ei passaa. Paitsi jos tuo ukon kutale on huijannut sua. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja kuumana:Ja mitäs hauskaa mulla enää olis, jos se sais akaltaan huutia tms. =D
En oikeasti uskonutkaan että se ois tuo joka tuolla keittiössä lukee. Ei se tapaa olla tässä koneella. Eikä pystyskään kun mä vallotan tän. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kuumana:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mikäs siinä jos siltä tuntuu. Mun mies se nyt ei ainakaan ole, lapsimääärät ja paikkakunta ei passaa. Paitsi jos tuo ukon kutale on huijannut sua. :snotty:
Ei ole, kyseessä ulkolainen palsta, jossa näkyy kävijän maa ja paikkakunta (ei voi huijata, tiedot tarkastetaan ja toimii sähköpostin kautta).
Ja uskokaa tai älkää, ihan aito ihminen ja isä on, ei naapurin teppo-einari. Voisin paljastaa koko nimenkin, mutta sitä en tietty tee. Ja mitäs hauskaa mulla enää olis, jos se sais akaltaan huutia tms. =D
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Mikäs tän mesemiehen nimi on?![]()
Ihan selvästi harrastat samaanyt vaan haluat tietää onko kyseessä sama tyyppi..
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Mulla on sulle diagnoosi kyseiseen "tautiin" ja se on kolmenkympin kriisi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kuumana:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Mikäs tän mesemiehen nimi on?![]()
Asuu hki:n vieruskaupungissa, kolme lasta.
Ja just mun makuun... =P
Alkuperäinen kirjoittaja kuumana:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Mulla on sulle diagnoosi kyseiseen "tautiin" ja se on kolmenkympin kriisi![]()
Se on ohitettu ajat sitten. =D
Mä veikkaan että diagnoosi on pelkkä puute. =)
Alkuperäinen kirjoittaja kuumana:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mikäs siinä jos siltä tuntuu. Mun mies se nyt ei ainakaan ole, lapsimääärät ja paikkakunta ei passaa. Paitsi jos tuo ukon kutale on huijannut sua. :snotty:
Ei ole, kyseessä ulkolainen palsta, jossa näkyy kävijän maa ja paikkakunta (ei voi huijata, tiedot tarkastetaan ja toimii sähköpostin kautta).
Ja uskokaa tai älkää, ihan aito ihminen ja isä on, ei naapurin teppo-einari. Voisin paljastaa koko nimenkin, mutta sitä en tietty tee. Ja mitäs hauskaa mulla enää olis, jos se sais akaltaan huutia tms. =D
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Niin, tai sitten se on se naapurin 145-kiloinen verkkopaitaan pukeutuva Teuvo-Petri, jonka hiki haisee käytävällä kolme päivää ja jonka persvako vilkkuu kun se kävelee lähikaupalle ostamaan mäyräkoiran, hk:n sinisen lenkin, kolme litraa täysmaitoa ja neljä purkkia viiliä.
Illalla Teuvo-Petri istuu tietokoneen äärellä ja kirjoittaa yksisormijärjestelmällä sisimpiä tuntojaan ja himojaan, syöden samalla viiliä jonka päällä on kerros sokeria. Koko Teuvo-Petrin karvainen, hikinen vartalo suorastaan kihisee hekumallisten keskustelujen johdosta, jopa siinä määrin että itsekontrollin kadotessa viilikin roikkuu puoliksi leukaperillä.
Ai kun ihanaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:metsänpeitto,sun pitäisi kirjoittaa jotakin humoristi romaaniamahtavia nää sun kuvaelmat!
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Mäkin haluan viiliä ja sokeria. :|
Alkuperäinen kirjoittaja kuumana:ei täällä kukaan sua usko,taas yksi aloitus jolla toivotaan että kaikki hermostuisi kun varattu ja plaaplaaplaa...hauskaa loppu iltaa ap!
Ihan sama uskooko vai ei. En nyt halunnut ketään ärsyttää, tuskin on yhdenkään palstamamman mies edes.
Ihmettelen ITSEÄNI, mikä on päähäni mennyt. Nyt sen äijän pärstä on aamuin illoin mun mielessä. Tänäänkin kun olin menossa erääseen paikkaan, huomasin hymyileväni itekseen kuin mikäkin pälli. =)