Vehtailen netissä perheenisän kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuumana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kuumana:
Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:
hyi. ajattelisit että miltä sen vaimosta tuntuu.. täällä kun saa näiden vaimojen tilityksiä tollaisista ukoista lukea aivan liikaa!!!!! lO

näkyy olevan arka asia monelle. Mutta tarkotus ei ollu kenenkään mieltä myllertää, ihmettelen vaan omaa viehtymystäni varattuun isään, tiedän ettei meillä tuu olemaan mitään vakavampaa koskaan, MUTTA ME TYKÄTÄÄN LEIKKIÄ vaan iltasin. Kai tää villitys menee koht ohi. =)

Kyllä mekin on tykätty leikkiä sun kanssasi :)

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Mikäs siinä jos siltä tuntuu. Mun mies se nyt ei ainakaan ole, lapsimääärät ja paikkakunta ei passaa. Paitsi jos tuo ukon kutale on huijannut sua. :snotty:

Ei ole, kyseessä ulkolainen palsta, jossa näkyy kävijän maa ja paikkakunta (ei voi huijata, tiedot tarkastetaan ja toimii sähköpostin kautta).
Ja uskokaa tai älkää, ihan aito ihminen ja isä on, ei naapurin teppo-einari. Voisin paljastaa koko nimenkin, mutta sitä en tietty tee. Ja mitäs hauskaa mulla enää olis, jos se sais akaltaan huutia tms. =D

Mikäs siinä jos siltä tuntuu. Mun mies se nyt ei ainakaan ole, lapsimääärät ja paikkakunta ei passaa. Paitsi jos tuo ukon kutale on huijannut sua. :snotty:

Ei ole, kyseessä ulkolainen palsta, jossa näkyy kävijän maa ja paikkakunta (ei voi huijata, tiedot tarkastetaan ja toimii sähköpostin kautta).
Ja uskokaa tai älkää, ihan aito ihminen ja isä on, ei naapurin teppo-einari. Voisin paljastaa koko nimenkin, mutta sitä en tietty tee. Ja mitäs hauskaa mulla enää olis, jos se sais akaltaan huutia tms. =D
En oikeasti uskonutkaan että se ois tuo joka tuolla keittiössä lukee. Ei se tapaa olla tässä koneella. Eikä pystyskään kun mä vallotan tän. :snotty:

No voi kun sinä ja se mieskin tietäisitte mihin toi pahassa tapauksessa johtaa...

Vaikka miehellä päävastuu onkin niin tosta jää mahdolliselle vaimolle tosi paha mieli kun asia selviää ja taas on yksi perhe kriisissä - en voi ymmärtää mitä kiksiä tosta voi saada. Jokainenhan sen tajuaa että netissä miehille kelpaa kuka tahansa eli ei tarbitse edes itseään pahemmin nostatella.

Säälittävää

te täällä vaahtotte.vai onks teillä epäilystä perssiin alla vai mikä on..antaa ap kirjottaa mitä tykkää turha niistä on hermostua jos ei aihetta ole omalle kohalle

Ei mutta onhan siinä jotain hohtoa kun homma on salainen ja vähän niinku paheellinen. Mukavaa vaihtelua, ei siinä sen kummempaa tartte olla. Ja kun pysyy kirjottelun asteella, niin mikäpä siinä.

Ei, siis kaikkein sensuelleinta ja eroottisinta tässä netissä on nimenomaan se, että täällä voi kuka tahansa olla uljas prinssi.

Oletettavasti alkuperäinen kirjoittajakin on se takapulpetin Sirpa, jonka sydän itkee joka ilta verta, koska lukiossa Tuukka ja Samu eivät huomanneet koskaan, vaikka Sirpa muisti joka aamu laittaa push-upit ja niiden sisään edellisen illan itkuiset päiväkirjasepustukset rutistettuna surullisille tolloille. Sirpa istui iltaisin kynttilänvalossa, mietti syvällisiä ja itki katkerana ja kirjoitti Harlekiiniromaaneja, joissa kaikki oli kaunista, täydellistä ja melodramaattista. "En koskaan jätä sinua, Lenore, en koskaan, en edes kuolemassani" ja kyynel vierähti Sirpan paidalle, hänen liikuttuessaan omasta verbaalisesta lahjakkuudestaan.

Edelleen iltaisin Sirpa miettii ja suunnittelee kostoaan, joka tulee tapahtumaan kun hän on viimeinkin kaunis, laiha ja menestynyt. Ja rakastettu. Edes jossain, edes netissä.

Minä rrrrrrakastan nettiä :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Niin, tai sitten se on se naapurin 145-kiloinen verkkopaitaan pukeutuva Teuvo-Petri, jonka hiki haisee käytävällä kolme päivää ja jonka persvako vilkkuu kun se kävelee lähikaupalle ostamaan mäyräkoiran, hk:n sinisen lenkin, kolme litraa täysmaitoa ja neljä purkkia viiliä.

Illalla Teuvo-Petri istuu tietokoneen äärellä ja kirjoittaa yksisormijärjestelmällä sisimpiä tuntojaan ja himojaan, syöden samalla viiliä jonka päällä on kerros sokeria. Koko Teuvo-Petrin karvainen, hikinen vartalo suorastaan kihisee hekumallisten keskustelujen johdosta, jopa siinä määrin että itsekontrollin kadotessa viilikin roikkuu puoliksi leukaperillä.

Ai kun ihanaa.

Tää oli kyllä hyvä!!!
Nauran täällä yksin ääneen, ja mies huutelee keittiöstä "mikä nyt on?"

ei täällä kukaan sua usko,taas yksi aloitus jolla toivotaan että kaikki hermostuisi kun varattu ja plaaplaaplaa...hauskaa loppu iltaa ap!

Ihan sama uskooko vai ei. En nyt halunnut ketään ärsyttää, tuskin on yhdenkään palstamamman mies edes.
Ihmettelen ITSEÄNI, mikä on päähäni mennyt. Nyt sen äijän pärstä on aamuin illoin mun mielessä. Tänäänkin kun olin menossa erääseen paikkaan, huomasin hymyileväni itekseen kuin mikäkin pälli. =)

Ootkohan sä se,ketä mun kaveri vedättää täysillä?Kehuskelee kovasti ja kaikkea ne naiset uskoo,hih-no tyypillä ainaki huvia riittää,joten jatka...ps ei ole sitä,mitä väittää

Yhteistyössä