V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vai kävelitköhää sä kuiteski
Bepopis kävin eilen, mut sen lähempänä kelaa en o ollu
Juuh katsoin sit varmaankin oikein jos tuo tapahtui 10-10.30 välissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vai kävelitköhää sä kuiteski
Bepopis kävin eilen, mut sen lähempänä kelaa en o ollu
Juuh katsoin sit varmaankin oikein jos tuo tapahtui 10-10.30 välissä.
Joo kyl se sit varmaan mä olin. Tuu ens kerralla moikkaamaan - en mä pure vaikka voin siltä näyttääkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Tän hetkinen paino on 60 kg. Toi maha mulla on se suurin kynnys ku ei mee vanhat farkut kiinni :ashamed:
Noh jos noi lattaritunnit auttais asiaa ja jos taas joskus pääsis juoksemaankin...
Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Tän hetkinen paino on 60 kg. Toi maha mulla on se suurin kynnys ku ei mee vanhat farkut kiinni :ashamed:
Noh jos noi lattaritunnit auttais asiaa ja jos taas joskus pääsis juoksemaankin...
Hohoo, mä arvasin! =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no on sull kyll kielttämättä mahassa ylimäärästä kun nyt kerran asiaa kysyt..
Alkuperäinen kirjoittaja sarppa:Heippa!
Itsekin olen 158cm pitkä, ja tällähetkellä paino on 65kg. Itselläni ei ole mahaa oikeastaan yhtään, mutta kaikki on sitten reisissä ja pepussa! Olisin mielelläni tuon näköinen kuin itse olet.. Ei muutaku laihikselle! (siis minä)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä et ole tippaakaan lihavan näköinen mutta vinkkinä sanoisin että tiukat farkut yleensä vain lihottavat koska se maha pääsee siinä paistamaan - suosittelisin hiukan löysempiä farkkuja niin näyttäisit varmaan vielä hoikemmalta.
Mutta ihan hoikan näköinen sä olet nytkin!
t. 163 cm ja 69 kg :-(