Veikatkaa paino

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
vai kävelitköhää sä kuiteski

Bepopis kävin eilen, mut sen lähempänä kelaa en o ollu

Juuh katsoin sit varmaankin oikein jos tuo tapahtui 10-10.30 välissä.

Joo kyl se sit varmaan mä olin. Tuu ens kerralla moikkaamaan - en mä pure vaikka voin siltä näyttääkin :D

vai kävelitköhää sä kuiteski

Bepopis kävin eilen, mut sen lähempänä kelaa en o ollu

Juuh katsoin sit varmaankin oikein jos tuo tapahtui 10-10.30 välissä.

Joo kyl se sit varmaan mä olin. Tuu ens kerralla moikkaamaan - en mä pure vaikka voin siltä näyttääkin :D

Okei :)

Heippa!

Itsekin olen 158cm pitkä, ja tällähetkellä paino on 65kg. Itselläni ei ole mahaa oikeastaan yhtään, mutta kaikki on sitten reisissä ja pepussa! Olisin mielelläni tuon näköinen kuin itse olet.. Ei muutaku laihikselle! (siis minä :D)

Sä et ole tippaakaan lihavan näköinen mutta vinkkinä sanoisin että tiukat farkut yleensä vain lihottavat koska se maha pääsee siinä paistamaan - suosittelisin hiukan löysempiä farkkuja niin näyttäisit varmaan vielä hoikemmalta.

Mutta ihan hoikan näköinen sä olet nytkin!

t. 163 cm ja 69 kg :-(

Alkuperäinen kirjoittaja sarppa:
Heippa!

Itsekin olen 158cm pitkä, ja tällähetkellä paino on 65kg. Itselläni ei ole mahaa oikeastaan yhtään, mutta kaikki on sitten reisissä ja pepussa! Olisin mielelläni tuon näköinen kuin itse olet.. Ei muutaku laihikselle! (siis minä :D)

Mulla taas kaikki kertyy mahaan, reidet ja perse on oikeestaan samassa kuosissa ku 10 kg sit. Kropan mallihan siihen eniten vaikuttaa ja meillä on sukuvika tää "metrin pitkä ja metrin pyöree" joten sekin varmaan vaikuttaa tohon oman kropan vahtimiseen.

Sä et ole tippaakaan lihavan näköinen mutta vinkkinä sanoisin että tiukat farkut yleensä vain lihottavat koska se maha pääsee siinä paistamaan - suosittelisin hiukan löysempiä farkkuja niin näyttäisit varmaan vielä hoikemmalta.

Mutta ihan hoikan näköinen sä olet nytkin!

t. 163 cm ja 69 kg :-(

Juuh tää on totta, mut mä en osaa käyttää löysiä farkkuja :laugh: Mulla on sellaset kyl kaapis ollu jo pitkään (mahtaako mennä päällekään enää ) ja ne on varmaan ollu 2 kertaa jalassa

Yhteistyössä