Veisitkö 2-vuotiasta sirkukseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maritu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

maritu

Aktiivinen jäsen
08.01.2009
2 295
0
36
En ole itse käynyt kuin joskus pikkulapsena, ei siis ole oikein ajatusta minkälaista pienellä olisi.
Isoveljen mukaan pitäisi kuitenkin päästä.. Tämä sirkus Finlandia on kyseessä.

no mun 2veen veisin ainakin, tykkäis kovasti, en kyl tiedä jaksaisko istua ihan koko showta. kauan ne ees kestää?
niin, eli riippuu ihan lapsesta, veiskö vai ei

En veisi meidän kaksi vuotiasta ainakaan.Näytös on pitkä eikä aina kovin mielenkiintoinen pienen mielestä,meidän isommat ovat sirkuksessa käyneet noin nelivuotiaasta asti pari kertaa.Mutta toki riippuu ihan lapsesta :)

Riippuu ihan millainen lapsi olisi kyseessä. Toiset istua nakittaa sen pari tuntia ihan nätisti paikallaan ja jaksavat todella seurata näytöstä. Toinen lapsi saattaa taas häslätä ja mekastaa koko ajan.

En veis. En menis itekkään enää, eli esikoinenkaan ei sinne pääse ainakaan minun kans :/ Mulla tulee semmonen omituinen huono olo aina sirkuksessa. Pienestä asti. Ehkä vähän säälin liikaa niitä kaikkia elukoita mitä sielä on. :ashamed:
Jos lapset joskus semmoseen tahtovat mennä, niin isänsä tai joku muu saa ne sinne viedä. Pelkkä ajatuski inhottaa :x

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no mun 2veen veisin ainakin, tykkäis kovasti, en kyl tiedä jaksaisko istua ihan koko showta. kauan ne ees kestää?
niin, eli riippuu ihan lapsesta, veiskö vai ei

2 tuntia kestää, väliaikoineen. Myöhäinen on kyllä ajankohtakin, klo 19.00-21.00.

Yhteistyössä