veljen vaimo narsisti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vittu narsisteja on vaan alle 5% ihmisistä.

Ja toisaalta ihan kaikilla, jopa sinulla, on narsistisia piirteitä.

Lopettakaa siis kotianalyysit. Vain aniharva kohtaa elämässään oikean narsisti. Mutta suuri osa kohtaa vaikeita (ts omasta persoonastaan täysin erilaisia) ihmisiä. Kyse ei todellakaan useikaan ole narsismista.

Ja varsinkin heikkoitsetuntoiset on niitä joilla tuntuu kaikki exät ja nyxät, ystävät ja työkaverit olevan narsisteja. Heti jos heikkoa itsetuntoa ei joku pönkitäkään nii hänet leimataan narsistiksi...

Mua niin ärsyttää nää kotipsykiatrit.
sinä kuulut tuohon 5% porukkaan!!!

Ha-ha.

palstanarsisti hermostu kun ei heikäläisistä saisi kirjoitella, ja alko heti käskyttämään, niinkuin tapoihinsa kuuluu :D

Aloittaja taitaa olla hyvin keskenkasvuiseksi jäänyt aikuinen.
Vai tykkää äiti enemmän tuosta kuin minusta! Tuo on VARMASTI narsisti! Pakko olla! Voi mua raukkaa, oma äitikin viekoitellaan pois! Nyyh nyyh.:-( Itsesääli ja typerä mustasukkaisuus ovat todella vastenmielinen yhdistelmä!
No, tietenkinhän se on tervettä suomalaista mentaliteettia että miniän ja anopin on PAKKO olla kuin kissa ja koira. Muutenhan se on tosi sairasta!
Mutta että aikuinen nainen itkee tällaista!!!! Ei hyvän tähen...

Aloittaja taitaa olla hyvin keskenkasvuiseksi jäänyt aikuinen.
Vai tykkää äiti enemmän tuosta kuin minusta! Tuo on VARMASTI narsisti! Pakko olla! Voi mua raukkaa, oma äitikin viekoitellaan pois! Nyyh nyyh.:-( Itsesääli ja typerä mustasukkaisuus ovat todella vastenmielinen yhdistelmä!
No, tietenkinhän se on tervettä suomalaista mentaliteettia että miniän ja anopin on PAKKO olla kuin kissa ja koira. Muutenhan se on tosi sairasta!
Mutta että aikuinen nainen itkee tällaista!!!! Ei hyvän tähen...

ap tässä, onko kiva lyödä lyötyä, nautitko? Mähän jo laitoin että ylireagoin. Haluan että ketjuun ei vastata enää vaan unohdetaan.

Yhteistyössä