Vaikka heti. Mitä tehdään, mitä haluat minun tekevän?
Haluan painautua sinua vasten, tuntea vahvat käsivartesi ympärilläni.
Hmm. ja niitä pikkuhousuja minulla ei edelleenkään ole.
Mä joudun kanssa lähteen, sä saat mut aivan kovaks, ja haluaisin päästä leikkimään sun kanssa, tuntea sun kiihkeän vartalon, ihanat rinnat, kuuman suun, ja kostean, kuuman... Ihanaa... Ens viikolla olis aikaa...
Harrastin kuumaa ja villiä seksiä, erään siron, vaalean jakkupukuisen, ihanan kuuman ja kiihkeän naisen kanssa... Oli aika villiä... Pidin ja nautin todella...
Haluan kysyä, miksi vanhempi nainen kiinnostaa sinua?
Olenkohan riittävän vanha, alle 40v kun olen?
Mutta jos kiinnostaa, olen valmiina. Antaudun mukaan täysillä, luulen, että saat tarvitsemaasi.
ps Anatominen tuntemukseni on hyvä jo työni vuoksi..
Niinpä. Minua, muuten, pidetään 10-15v nuorempana kuin olenkaan.
Uskon, että nuorempi mies kiinnostuu ikäisiään vanhemmista naisista myös siksi, koska varttuneempi nainen osaa käyttää kroppaansa toisella tavalla, siis noita lantion alueen lihaksia ym.(ja sehän on miehille jotain se)
Kyllä, estoton ja vapaa, siinä oikeaa terminologiaa minun suhteeni.
Harmi, että kokemuksesi vanhemmista naisista on tuota tasoa.
Mutta ehkä miehelläkin on osuutensa asiaan, kiihoittunut ja kuumentunut nainen ei ole väljä. Esileikkiä peliin, kyllä se siitä.
Niin on, nainen on sitä tiukempi mitä enemmän on kiihoittunut! Tänään ei käy, kuten sanoin oon varattu! Mut live ens viikolla kiinnostaa kovin. Kahville johonkin, ja saat päättää haluatko jatkaa... Mä uskon että ei tarvi pettyä...
Mä nään susta ensi yönä vain unia, mut ensi viikolla, haluan tietää oletko tosissasi... Luulen että oot just niin kiihkeä ja estoton mitä naiselta tahdon...