Venakko Milana, haluaisitko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Terve taas =)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Millähän perusteella? Sen verran mitä itseäni tunnen niin jos miljoonasta panisin jotain niin en voisi katsoa sen jälkeen peiliin ja olisi loppuelämän kuvottava olo ja voisin vetää miljoonat vessanpöntöstä alas koska en voisi nauttia niistä rahoista tippaakaan mitkä olisi huoraamalla tienattu.

Tätä samaa mä olen kirjoottanut monessa viestissä, mutta kyllä se vain Savanna tuntee meidät paremmin kuin me itte. Usko pois.

Millähän perusteella? Sen verran mitä itseäni tunnen niin jos miljoonasta panisin jotain niin en voisi katsoa sen jälkeen peiliin ja olisi loppuelämän kuvottava olo ja voisin vetää miljoonat vessanpöntöstä alas koska en voisi nauttia niistä rahoista tippaakaan mitkä olisi huoraamalla tienattu.

Mikä on tossa niin kuvottava? Jos joku halua sun kans siitä juttua ja sä saat miljoonan:), toihan on hemmettin helppo

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";22250721]Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

joo, sä koitit tosissas vongata mutta mulle ei käyny sitten millään. :x

Luulen, että vitun monta. :D Ja arvaa mitä, siltikään ei mee jakeluun :D

Tai sitten ei kannata sanoa enää kertaakaan vaan uskoa että se on vain hänen mielipiteensä asiaan.
Eipä sillä loppupelissä ole mitään merkitystäkään, aika hypoteettisia kysymyksiä muutenkin. harvalle nyt kukaan loppupelissä tulee sitä miljoonaa noin tarjoamaan eli ei taida kukaan päästä todistamaan (edes itselleen) miten tuossa tilanteessa loppupelissä toimisi.

Pissiksillä luottokortit valtavasti lainaa,
unholaan on vaipunut jo Veikko Hursti vainaa,
Hura-huh-hah-hei!
Heitä pois ja osta uusi!!
Visa, pikavippi, karhukirje, maksuhäiriö.....

[QUOTE="vieras";22250766]hei Milanna,millä hinnalla sun lapset lähtee?[/QUOTE]

mä sanoin jo että ei millään, koska heijän elämää ei ole mun, mistä mä voin päättä:)

en mutta kuulin paljon:)

mut miks ei mulle saisi sanoa, te ette kans tunnette viro venäläisiä että voitte sanoa ihan varmasti että he kaikki siitä tekee rahasta:)

Minä en missään vaiheessa ole niin sanonutkaan. Koska tiedän ettei pidä paikkansa. Sä tässä olet yleistänyt hienosti suurimman osan suomalaisnaisista tuohon "tuopin huora" -kategoriaan.

ei tarvi todista mulle mitään että olisin vastamatta sulle, mä ymmärsin jo että haluat sen todista mut kuitenkin kyllä sä olisit sen tehnyt rahalla:D:cool: tai anteeksi miljoonasta, mä tykkään kun todista oma:xmas:

Mä tunnen itteni ja tiedän mitä en tekisi. Älä sä jauha tuollaasta paskaa musta. Mun ei tarvitte tässä todistella yhtään mitään vaan mä kerron mitä mä en tekisi ja että moni muukaan ei tekisi noin.

Mutta jauha sä paskaa täällä. Mä lopetan tämän tähän. Mielummin kaivan nenääni kuin yritän saada noin yksinkertaasta ihmistä tajuamaan todellista elämää.

[QUOTE="vieras";22250798]Hei ei sun tartte mulle esittää ;) Kyllä mä tiiän että sä ne myisit jos vaan rahaa näkisit :) Myönnä vaan reilusti niin tulee parempi mieli :)[/QUOTE]

no jos sä sen haluat niin juu juu tottakai, paitsi ei, mut en tähän sen enempää vasta:) koska mä itse tiedän mitä olisin tehnyt

Minä en missään vaiheessa ole niin sanonutkaan. Koska tiedän ettei pidä paikkansa. Sä tässä olet yleistänyt hienosti suurimman osan suomalaisnaisista tuohon "tuopin huora" -kategoriaan.

Miks mun ei saa heitä mun oma mielipide, en mä teille suutun kun te kutsutte mua huoraksi ja että kaikki virolais venäläis naiset samanlaiset:). Jos mä siedän teijän mielipidet niin pakko teilläkin olla hermostumatta kun mäkin haluan jotain sanoa, mikä huomasin tässä maassa

Mä tunnen itteni ja tiedän mitä en tekisi. Älä sä jauha tuollaasta paskaa musta. Mun ei tarvitte tässä todistella yhtään mitään vaan mä kerron mitä mä en tekisi ja että moni muukaan ei tekisi noin.

Mutta jauha sä paskaa täällä. Mä lopetan tämän tähän. Mielummin kaivan nenääni kuin yritän saada noin yksinkertaasta ihmistä tajuamaan todellista elämää.

Todellinen elämää on se kun jos joku heitä sulle miljoonan niin sä suostut heti ja varmasti kaikki tai jos joku ei heti suostu niin jälkeinpäin alkaa harmittaa

niin ja nenän kaivaminen ei ole kovin naisellinen:)

ja mikä paska mä susta puhun, puhun vain faktoista ja en näe seksi miljoonasta mitenkään että se olisi pahaa tai loukkava

Mä tiedän että tätä taitaa olla sulle turha selittää,koska sulla ilmeisesti on älyä päässä yhtä paljon kuin pumpattavalla nukella. Mutta mä yritän silti. Sä sanoit äsken että et myisi lapsiasi mistään hinnasta ja tiedät itse kuinka toimisit tianteessa. Miksi sulle on niin vaikeaa ymmärtää,että jotkut naiset ajattelevat samoin myös itsestään,he eivät ole myytävänä edes siitä miljoonasta? Älä kiltti väitä enää,että jokainen antaa pillua rahasta,kun toivottavasti itsekin tiedät että se ei ole totta. Ja kyllä,niitäkin ihmisiä valitettavasti on jotka ihan oikeasti lapsiaan myyvät. Mutta eihän se todellakaan sitä tarkoita että se olisi muiden mielestä oikein tai että kaikki niin tekisivät mistään hinnasta.

no jos sä sen haluat niin juu juu tottakai, paitsi ei, mut en tähän sen enempää vasta:) koska mä itse tiedän mitä olisin tehnyt

no jos sä tiedät ettet lapsias myy ni mikä kumma on tajuta ettei moni myis edes itseään ..saatika lapsiaan.

mut joo kuuroille korville menee.. kun sä vaan tiedät kaiken paremmin kuin kukaan muu.

Yhteistyössä