Venakko Milana, haluaisitko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Terve taas =)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22251012:
miten tuo homma eroaa. miljoona kerrallaan tai satasen osissa, kyllä siitä miljoonan saa jos perse kestää..

Samaa aattelin just. Yhen miljoonan huora tai yhden tuopin huora, mitä väliä, lopputulos on kuitenki sama..

Hei, älkää nyt leikkikö tekopyhiä. Jos vois tienata miljoonan antamalla jonkun hinkata kudoksia vähän aikaa, niin tosipaikan tullen aika moni sen tekisi. Onko jotenkin jalompaa raataa ojan pohjalla lapio kourassa ja kuluttaa kämmenien kudoksia kuin olla hetken luultavasti kohtalaisen mukavissa olosuhteissa ja kuluttaa pillun/pippelin kudoksia. Hommalla ei olisi yhtikäs mitään tekemistä esimerkiksi pettämisen kanssa. Tervetuloa tänne vaan miljoona kourassa, anna itse tai vaimoni antaa. Eikä panna pahaksemme, jos leikinlasku sallitaan!

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22251012:
miten tuo homma eroaa. miljoona kerrallaan tai satasen osissa, kyllä siitä miljoonan saa jos perse kestää..

ei kestää:D ja ällötys tulee, mulla hermot lentää siitä tehdä pienellä summalla

[QUOTE="Arska";22251026]Hei, älkää nyt leikkikö tekopyhiä. Jos vois tienata miljoonan antamalla jonkun hinkata kudoksia vähän aikaa, niin tosipaikan tullen aika moni sen tekisi. Onko jotenkin jalompaa raataa ojan pohjalla lapio kourassa ja kuluttaa kämmenien kudoksia kuin olla hetken luultavasti kohtalaisen mukavissa olosuhteissa ja kuluttaa pillun/pippelin kudoksia. Hommalla ei olisi yhtikäs mitään tekemistä esimerkiksi pettämisen kanssa. Tervetuloa tänne vaan miljoona kourassa, anna itse tai vaimoni antaa. Eikä panna pahaksemme, jos leikinlasku sallitaan![/QUOTE]

:D

Normaali nainen ei myy oma pientä lasta miljoonalla, se on ihmiskauppa ja pedofiilista. Mutta jokainen normaali ja epänormaali varma olisi antanut pi***lua miljoonasta, pitää olla hullu, jos aikuinen nainen sanoisi miehelle ei miljoonasta. Sekä tämä kun vaan on eri juttu, myydä lasta tai itseä

Jaa,no sit mie oon varmaan hullu ku en maksusta makaa vieraitten miehien kanssa...
Kannattas vähän miettiä johtuuko nuo siun pillerinpopsimiset tuosta vähissä vehkeissä pyörimisestä...
Enkä ymmärrä oikeesti enää näitä aloituksias,ennen niissä sentäs oli jotain järkeä,mutta ,sori vaan,nykyisin aika ihmeitä...Siis jos lapsilleen antaa 500e joululahjaks/per napero...

Kannattas soitella oikeesti jollekkin kallonkutistajalle,enkä pahalla tätäkään sano,olen vaan huolissani...

[QUOTE="Arska";22251026]Hei, älkää nyt leikkikö tekopyhiä. Jos vois tienata miljoonan antamalla jonkun hinkata kudoksia vähän aikaa, niin tosipaikan tullen aika moni sen tekisi. Onko jotenkin jalompaa raataa ojan pohjalla lapio kourassa ja kuluttaa kämmenien kudoksia kuin olla hetken luultavasti kohtalaisen mukavissa olosuhteissa ja kuluttaa pillun/pippelin kudoksia. Hommalla ei olisi yhtikäs mitään tekemistä esimerkiksi pettämisen kanssa. Tervetuloa tänne vaan miljoona kourassa, anna itse tai vaimoni antaa. Eikä panna pahaksemme, jos leikinlasku sallitaan![/QUOTE]

Voi huoh. Sä voit ajatella sen noin. Aika moni varmaan tekisi,mutta ei kaikki. Mikä siinä on niin vaikeaa käsittää. Aika moni varmaan miljoonasta ampuis pultsarin syrjäiseen metsään miljoonasta jos siitä ei tulis seurauksia. Mutta ei kaikki. Mutta hyvä tietää että sä ottaisit munaa poskeen miljoonasta.

Jaa,no sit mie oon varmaan hullu ku en maksusta makaa vieraitten miehien kanssa...
Kannattas vähän miettiä johtuuko nuo siun pillerinpopsimiset tuosta vähissä vehkeissä pyörimisestä...
Enkä ymmärrä oikeesti enää näitä aloituksias,ennen niissä sentäs oli jotain järkeä,mutta ,sori vaan,nykyisin aika ihmeitä...Siis jos lapsilleen antaa 500e joululahjaks/per napero...

Kannattas soitella oikeesti jollekkin kallonkutistajalle,enkä pahalla tätäkään sano,olen vaan huolissani...

se että lapsille annan jouluksi lahjan, mun pakko soita kallonkutistajalle:laugh::laugh:

anteeksi nyt vaan mutta luuletko etteivät sun tyttösi sitten "isona" helpostikin lähtisi tuohon leikkiin jos nyt saavat kuunkin taivaalta?

hei, katso mä lopetaan kaikki työt ja myös mieskin, mennään asumaan vuokralle ja jos tuuri käy että on netti niin tuun itkemään joka päivää tänne miten rahaa ei riitä, sitten katso mun lapsista kasvaa kunnollisia ihania ihmisiä niin kuin juuri tekin olette:)

[QUOTE="vieras";22251070]Turhia neuvoja oikeestaan tämmöset,harvoin sairas ihminen myöntää olevansa sairas.[/QUOTE]

sairas myös näkee että kaikki on sairasta:)

hei, katso mä lopetaan kaikki työt ja myös mieskin, mennään asumaan vuokralle ja jos tuuri käy että on netti niin tuun itkemään joka päivää tänne miten rahaa ei riitä, sitten katso mun lapsista kasvaa kunnollisia ihania ihmisiä niin kuin juuri tekin olette:)

voi hyvänen aika. Meillä on uudehko omakotitalo ja ollaan molemmat unelma-ammateissamme. Rahaa on sen verran mitä tarvitsemme. Pitäskö mun nyt sanoa tähän että mä muutan viroon ja otan itelleni yhtä idiootin tossukkamiehen kun sulla ja alan keikuttaa persettä alasti rahasta,niin ehkä mäkin voin antaa lapsilleni tonnin setelinipun jouluna ja olla omasta mielestäni parempi kuin muut?

[QUOTE="vieras";22251055]Voi huoh. Sä voit ajatella sen noin. Aika moni varmaan tekisi,mutta ei kaikki. Mikä siinä on niin vaikeaa käsittää. Aika moni varmaan miljoonasta ampuis pultsarin syrjäiseen metsään miljoonasta jos siitä ei tulis seurauksia. Mutta ei kaikki. Mutta hyvä tietää että sä ottaisit munaa poskeen miljoonasta.[/QUOTE]

Pultsaria en ampus miljoonasta, mutta molo poskessa yökkäilisin hetken, pesisin hampaat, lähtisin sen jälkeen milli taskussa ostamaan Porschen ja ajelisin sillä matkatoimistoon. Ei, en ostais pakettimatkaa Turkkiin...

sairas myös näkee että kaikki on sairasta:)

Öö...ei. Esimerkiksi bipolaarisen eli kaksisuuntaisen mielialahäiriön maniavaiheen aikana ihmiseel tavanomaisia ovat suuruudenhullut kuvitelmat,hän tuntee olevansa elämänsä kunnossa ja saattaa reagoida jopa aggressiivisesti muiden yrityksiin ohjata häntä hoitoon. Tavallista
on myös rahankäytön holtittomuus, ylikorostunut seksuaalisuus ja riskialttiit sijoitukset/liiketoimet. Monta rautaa on tulessa yhtä aikaa ja henkilö kuvittelee olevansa kaikkivoipa.

Kyllä täällä taas moralisoidaan ja pädetään kuvitteellisen tilanteen takia, ja samalla kauhistellaan, että EI VOI OLLA totta, ihanko oikeasti suostuisit tuohon noin hirvittävään tekoon vain miljoonan takia... Tosiasiassa täällä palstalla on ollut ainakin kerran ketju, jossa kysyttiin, mistä hinnasta olisi valmis harrastamaan seksiä jonkun kanssa, eikä ne summat muistaakseni miljoonaan edes monessa myöntyväisessä vastausviestissä kivunneet...

[QUOTE="Arska";22251093]Pultsaria en ampus miljoonasta, mutta molo poskessa yökkäilisin hetken, pesisin hampaat, lähtisin sen jälkeen milli taskussa ostamaan Porschen ja ajelisin sillä matkatoimistoon. Ei, en ostais pakettimatkaa Turkkiin...[/QUOTE]

Se ois sun valinta. Mä en yökkäilis molo poskessa,mutta voisin silti käydä sen matkan varaamassa :) Kun kato on jo valmiiks sen verran pääomaa ettei tartte niitä limakalvoja hieroo yhteen rahantuskassa :)

[QUOTE="vieras";22251109]Öö...ei. Esimerkiksi bipolaarisen eli kaksisuuntaisen mielialahäiriön maniavaiheen aikana ihmiseel tavanomaisia ovat suuruudenhullut kuvitelmat,hän tuntee olevansa elämänsä kunnossa ja saattaa reagoida jopa aggressiivisesti muiden yrityksiin ohjata häntä hoitoon. Tavallista
on myös rahankäytön holtittomuus, ylikorostunut seksuaalisuus ja riskialttiit sijoitukset/liiketoimet. Monta rautaa on tulessa yhtä aikaa ja henkilö kuvittelee olevansa kaikkivoipa.[/QUOTE]

:laugh:no onneksi mulla on sitten se vaiva kun on oikeasti monta rauta tulessa;), harmita vaan kun lääkäri ei antanut siitä diagnoosia, nyt ainakin tiedän että hulluus on hyvää;)

Yhteistyössä