venakko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joo-o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joo-o

Vieras
siis mä en jaksa edes avata yhtä ainutta sen aloittamaa ketjua. JOskus luin yhden sen jutun, mut alkoi niin ärsyttämään se feikki venäjä ja ihan kaikki siinä henkilössä.

Mä oon ihan varma et se on joku keksitty hahmo joka hööpöttää kaikkia plussalaisia..

Mä oon vaan miettiny sitä, että etkös sä oo käyny jo yläasteenkin suomessa? Että miten sun suomi voi vieläkin olla NIIN huonoa?

Täällähän palstailee toinenkin virosta tullut eikä hänen kirjoituksesta huomaa lainkaan..
Onko sun äidinkieli viro vai venäjä?

[QUOTE="Lilli";22346610]Mä oon vaan miettiny sitä, että etkös sä oo käyny jo yläasteenkin suomessa? Että miten sun suomi voi vieläkin olla NIIN huonoa?

Täällähän palstailee toinenkin virosta tullut eikä hänen kirjoituksesta huomaa lainkaan..
Onko sun äidinkieli viro vai venäjä?[/QUOTE]

Ja miten pärjää töissä kun ei osaa kieltä! Miten saa hoidettua firmansa asioita jne.

Vai vedättääkö vaan, että on muka huono kieli jne..

Oletteko ajatelleet että on eri asia puhua suomea ja osata kirjoittaa ja lukea sitä. Mun sukulainen asuu Kanadassa, asunut koko ikänsä. Hänen äitinsä opetti hänelle suomea. Hän osaa puhua yllättävän hyvää suomea, mutta ei pysty lukemaan tai kirjoittamaan sanaakaan.

Joten aina ei kirjoitettu juttu kerro totuutta koko kielitaidosta.

Yhteistyössä