Verinen vuoto loppuraskaudessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja isomasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

isomasu

Vieras
Onko muilla kokemusta verisestä vuodosta h-hetken ollessa käsillä? Minulla jo rv40 + 1 ja tänään alkoi tulemaan veristä, vetistä vuotoa. Neuvolassa sanoivat, että ihan normia loppuvaiheessa jos vuoto ei muutu vaan yhtä runsaaksi kuin esim.kuukautisten aikana. Jos on kokemusta tällaisesta vuodosta niin onko synnytys käynnistynyt pian vuodon aloituksesta? Ei ole siis limatulppaa.

Alkuperäinen kirjoittaja isomasu:
Onko muilla kokemusta verisestä vuodosta h-hetken ollessa käsillä? Minulla jo rv40 + 1 ja tänään alkoi tulemaan veristä, vetistä vuotoa. Neuvolassa sanoivat, että ihan normia loppuvaiheessa jos vuoto ei muutu vaan yhtä runsaaksi kuin esim.kuukautisten aikana. Jos on kokemusta tällaisesta vuodosta niin onko synnytys käynnistynyt pian vuodon aloituksesta? Ei ole siis limatulppaa.

mulla oli veristä vuotoa loppuraskaudesta ja se johtui limatulpan irtoamisesta. eli eiköhän kyse sullakin liene siitä.

Kävin siis neuvolassa jo aamulla näytillä eivätkä siellä olleet huolissaan. Sitten kuulemma ambulanssilla synnärille jos vuoto on runsasta. Mietiskelen vaan, että josko tämä olisi vihdoin ja viimein merkki lähestyvästä synnytyksestä. Esikoisesta ei moista ollut.

Onnea synnytykseen! :D :flower:

(jos vuoto ei ole kovinkaan runsasta niin en niin huolestuisi... jos se oikeasti tulee runsaaksi niin sitten kyllä huolestuisin, mutta etköhän sinä sairaalaan kohtapian pääse joka tapauksessa...)

mulla alkoi keskimmäisen raskaudessa verinen vuoto yöllä n klo 24-01, soitin sairaalaan ja pyysivät tulemaan heti kun ajattelivat et istukka irti, poika syntyi 8,05 seuraavana aamuna eli kyllä se synnytystä enteilee.. ja tästä on aikaa, v2001. onnea koitokseen!!! niih, ja oli rv40+3

jatkoa.. ja ei ollut istukka irti vaan alkoi synnytys sen verta rajusti et alkoi myös vuoto. lapsivesi ol mennyt jo edellispäivänä(minä en sitä tajunnut kun ekan kohdalla puhkaistiin kalvot synnärillä ja vedet meni kerralla hulahtaen) tihuuttaen, luulin vain et painaa rakkoo enkä pysty pissaa pidättää... tällanen tapaus meillä.

toki käynti synnärillä lienee paikallaan, mutta otappa mukaas myös sairaalakassi, voipi olla etteivät päästä enää kotio vaikkei oiskaan mitään huolestuttavaa

Yhteistyössä