Verisestä limavuodosta kysymys (loppuraskaus)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli te kenellä tullut tuota limaista veristä vuotoa, niin onko tullut kokoajan, vai kerran? voiko olla päiviäkin välissä että tulee lisää?kuinka pian synnytys tai supistukset alkaneet?

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Limatulppaa eli veristä limavuotoa tuli mulla vasta, kun salissa kävin vessassa hetkeä ennen vauvan syntymää. :)

Ok. Olikohan tuo minun vuotoni sitten jotain muuta kun eilen tuli mutta ei enää sen jälkeen mitään, eikä mitään tuntemuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Limatulppaa eli veristä limavuotoa tuli mulla vasta, kun salissa kävin vessassa hetkeä ennen vauvan syntymää. :)

Ok. Olikohan tuo minun vuotoni sitten jotain muuta kun eilen tuli mutta ei enää sen jälkeen mitään, eikä mitään tuntemuksia.

Voi sitä tulla jo ennen synnytystä, mut mulla vasta salissa. :)

Mulla on tullut siinä vaiheessa, kun synnytys on ollut juuri käynnistymässä/ jo käynnissä. Viimeisessä (3.) raskaudessa multa kyllä tuli limatulppaa jo viikkoja ennen synnytystä, mutta sellaista vereslimaa tuli vasta sitten, kun epäsäännölliset supistukset olivat jo alkaneet. Synnytys käynnistyi muutaman tunnin päästä. Aikaisemmissa synnytyksissä vereslimaa tuli, kun supistukset olivat jo alkaneet.

Että voipi olla, että synnytät pian tai sitten kyseessä on limatulppa, etkä synnytä vielä päiviin tai viikkoihin. (Joo, oli hirveesti apua, mutta kun sitä on vaan ihan mahdotonta tietää, miten itsekullakin synnytys etenee... )

Mulla tuli tollaista vuotoa ekasta lapsesta n 1 vrk ennen kuin vauva syntyi. Ja toisella kerralla mulla ei tullut mitään vuotoa.

Mun kaverilla tuli taas limatulppaa n 2vk ennen kuin vauva syntyi.

Tosi vaihtelevaa siis on.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Mulla tuli tollaista vuotoa ekasta lapsesta n 1 vrk ennen kuin vauva syntyi. Ja toisella kerralla mulla ei tullut mitään vuotoa.

Mun kaverilla tuli taas limatulppaa n 2vk ennen kuin vauva syntyi.

Tosi vaihtelevaa siis on.

Mutta oliko muitakin oireita, supistuksia tai muuta?ja tuliko vuotoa useampaan otteeseen?

Oli kipeitä supistuksia, siis ekasta lapsesta puhun. Supistukset tulivat todella epäsäännöllisesti ensin n 20min-1h välein. Siiten huomastin tuota vuotoa. Sitä tuli aina hulahdus kerrallaan ja sitten ei vähään aikaan mitään. Oli myös kipua ristiselässä ja alavatsalla.

Yhteistyössä