Verta oviksen aikaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NäpitJäässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

NäpitJäässä

Vieras
Olen jonkun aikaa kärsinyt niin sanotusta ""ovulaatiovuodosta"". Kyseessä siis tuhrutus jota normaalisti ilmenee heti oviksen jälkeen, toisinaan sen aikanakin (oletettu ovis). Vuoto on niukkaa ja rusehtavaa. Tästä kävin lääkärissäkin ja sain vastaukseksi ""ihan normaalia ovulaatiovuotoa"".

Viimeisimmät menkat kestivät 3 päivää, normaalin kuuden päivän sijasta. 12. kiertopäivänä tuli kouristuksen omaisia kipuja alavatsaan ja alaselkään. Myös veriklimppejä (mitkä normaaleja kuukautisten aikaan) tuli ja ihan kunnolla vertakin. Oletin oviksen olevan kp. 13 jolloin veren tuleminen jatkui. Eikä tämä ole mitään verituhrua, vaan ihan kunnolla vuotavaa verta.
Toisinaan tuhrua, rusehtavaa tai punertavaa vuotoa tulee myös seksin jälkeen, kiertopäivistä huolimatta.

Muilla vastaavaa ongelmaa?

Ihan samojen ongelmien kanssa painitaan täällä, mutta gyne sanoi, että on ihan normaalia, joten yritän olla huolestumatta. Inhottaa vaan, kun en tykkää oikein sekstailla, jos on vuotoa, joten ihanaa yrittää lasta, kun vuodan koko ajan.

Ihan normaalia? Just niin, mä kun en näe tässä enää mitään normaalia. Mä en enää pysty olemaan huolestumatta ja stressaan tästä, koska tosiaan koitapa tässä lasta sitten saada kun kohta ei kiinnosta edes katsoa sänkyyn päinkään muutakun nukkumisen takia. Eikä ole mun mielestä ihan normaalia, että kierrossa on nykyään enemmän vuotopäiviä kun puhtaita.

Tiedän tasan tarkkaa miltä susta tuntuu. Mulla tätä on jatkunut nyt kohta vuoden ajan, ja kaikki muu on normaalia, joten olen jotekin turtunut koko juttuun. Tuu kertomaan, jos saat apua jollain konstilla. Mulla oli viimekin kierrossa 12 pv menkat ja sitten alkoikin ovisvuoto, joten vuodin niiku 3 viikkoa kuukaudesta. Ihanaa.

Hei!
Mulla on ollut myös muutamassa viime kierrossa tullainen välivuoto-ongelma. Mun lääkäri ei onneksi pitänyt sitä vaan ihan normaalina, vaan kirjoitti mulle Primolut nor -nimisiä tabuja. Niillä ainakin vuodot on pysyny poissa, katsotaan sitten tuleeko plussaa...

Yhteistyössä