Vertaistukea. Maailman noloin asia tapahtui.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En kerro
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joko ap nyt paskoo rauhassa kotona? Mä kuulin naisesta, joka oli kesken laskettelun joutunut pysähtymään pieneen puskaan rinteeseen vessa-asioille, ja housut kintussa ollessaan olikin sukset lähtenyt viemään alaspäin, ja oli laskenut siinä asennossa rinteeseen ja törmännyt laskettelijaan. Molemmat osapuolet olivat joutuneet sairaalaan, siellä eivät tunnistaneet toisiaan mutta kun ryhtyivät juttelemaan miten olivat sinne joutuneet, oli nainen ollut kuolla häpeästä miehen kuvaillessa kuinka yhtäkkiä paljas persaus oli tullut eteen. Juttu päättyi kai onnellisesti ja ovat nykyään pariskunta:) Olikohan tää urbaani legenda, välillä mietin.

Tunsin parin jotka olivat 7 vuotta yhdessä. Nainen ei pieraissut kertaakaan miehen kuullen koko suhteen aikana. Sitten erosivat, ni edelleen (erosta aikaa jo vuosia) on sukumme paras vitsi se että nainen lähti kun ei jaksanut enää pidätellä! XD

Eniten kyl ihmettelen noiden miehen ja siskojen käytöstä...Olisi joku tullut sanomaan jotain että paikalla on porukkaa eikä vaan kuunnelleet siellä korvat höröllään. Olleet vaan siellä hiljaa...

[QUOTE="vieras";23850211]Joko ap nyt paskoo rauhassa kotona? Mä kuulin naisesta, joka oli kesken laskettelun joutunut pysähtymään pieneen puskaan rinteeseen vessa-asioille, ja housut kintussa ollessaan olikin sukset lähtenyt viemään alaspäin, ja oli laskenut siinä asennossa rinteeseen ja törmännyt laskettelijaan. Molemmat osapuolet olivat joutuneet sairaalaan, siellä eivät tunnistaneet toisiaan mutta kun ryhtyivät juttelemaan miten olivat sinne joutuneet, oli nainen ollut kuolla häpeästä miehen kuvaillessa kuinka yhtäkkiä paljas persaus oli tullut eteen. Juttu päättyi kai onnellisesti ja ovat nykyään pariskunta:) Olikohan tää urbaani legenda, välillä mietin.[/QUOTE]

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Jos mä olisin tuttavien kanssa keittiössä ja mies ryntäisi ulko-ovesta vessaan paskomaan, mulle tulisi todellakin vähän kiire juosta laittamaan vessan ovi kiinni.

Mikä niitä vaivasi, olivat vielä ongelmaisempia kuin ap.

• Tykkää
Reactions: Ego
[QUOTE="huh";23848327]Tää ap.n tarina oli kuin minulla;heräsin aamupäivällä vapaapäivänäni luullen miehen olevan töissä.
Yläkerrasta siis alas lähdin pelkissä pikkareissa,naisellisesti persusta kaivaen ja vähemmän hiljaisia hiihtäjiä laskien.OLin menossa kahvetta hakemaan ja keittiiöön vielä saavuin kunnon paukun säestämänä kunnes huomasin että mies istuu pöydän ääressä työkaverinsa kanssa kahvitunnilla:O
Niin hiljaa olivat,lukivat lehtiä että en yhtään osannut varoa ja hävettikö,KYLLÄ...[/QUOTE]

:laugh:

[QUOTE="huh";23848327]Tää ap.n tarina oli kuin minulla;heräsin aamupäivällä vapaapäivänäni luullen miehen olevan töissä.
Yläkerrasta siis alas lähdin pelkissä pikkareissa,naisellisesti persusta kaivaen ja vähemmän hiljaisia hiihtäjiä laskien.OLin menossa kahvetta hakemaan ja keittiiöön vielä saavuin kunnon paukun säestämänä kunnes huomasin että mies istuu pöydän ääressä työkaverinsa kanssa kahvitunnilla:O
Niin hiljaa olivat,lukivat lehtiä että en yhtään osannut varoa ja hävettikö,KYLLÄ...[/QUOTE]

:laugh: :laugh:

En kestä tätä ketjua....

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Mä en oo ikinä hävenny piereskelyä/kakkaamista mun miehen läsnäollessa, en ees alkuaikoina:D Yleisissä vessoissa kyllä vältän isomman hädän tekemistä, mutta parempi se on tehä sinne pönttöön ku johonki muualle.

Jaan aloittajan tuskan ihan täysin. Itselläni ei ole samanlakista tereydellistä ongelmaa, mutta häpeän aivan älyttömästi kaikenlaisia vessassa toimittamisesta lähteviä ääniä - ihan virtsaamisesta lähtien. Joutuessani käymään pissalla silloin kun muita on kotona, avaan aina vesihanan peittämään niitä ääniä. Sama jos olen ulostamassa, mutta sitä tapahtuu erittäin harvoin, koska sitä jo häpeän niin paljon, että harvoin kehtaan mennä silloin jos on ihmisiä paikalla. Ja tämä on todellakin totta vaikka erittäin säälittävältä varmasti kuulostaakin. Voi miten toivoisinkaan pystyväni suhtautumaan vessassa käyntiin normaalisti kuten suurin osa ihmisistä. Tällainen on todella rasittavaa.:(

Ymmärrän siis erittäin hyvin aloittajaa. Varmasti olisin lähtenyt itsekkin menemään, niin paljon tuollainen olisi minua hävettänyt kun vessassa käynnin äänet muutenkin nolottavat näin kamalasti!

En edes näe tässä mitään noloa. Kävit paskalla ja sulla oli maha sekaisin. Näen lähinnä ihmisen jolla on huono itsetunto.

Jos he tuovat asian puheeksi niin sano "Kävin paskalla ja maha oli sekaisin, problem?"

Yhteistyössä