Musta tuntuu että mun mies on kaapattu. Kirjoitin aiemmin siitä viestistä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja se sama ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25314274]Mies on lähtenyt tyttöystävän kanssa etelään lomalle. Tai jos ei ole tyttöystävää, niin kavereiden kanssa.

Miksi teillä on säästölipaassa noin isoja summia?[/QUOTE]

Tosta toisesta ketjusta päätellen kyllä se on se tyttöystävä jonka kanssa on johonkin menny.. :D

Voi jumalauta ämmä. Etkö sä nyt VIELÄKÄÄN tajua etten mä halua sua enää!!! Siis sä et tajunnut sitä edes sen jälkeen kun en tullut teidän kanssa joulua pitämään etkä vieläkään kun vein kamat uudelle muijalle! Miten tyhmä olet oikeen??? No, kässääthän nyt et meiän juttu on ohi, älä soittele mun asioista mihinkään kytille enää ikinä!!!!!

[QUOTE="vieras";25314274]Mies on lähtenyt tyttöystävän kanssa etelään lomalle. Tai jos ei ole tyttöystävää, niin kavereiden kanssa.

Miksi teillä on säästölipaassa noin isoja summia?[/QUOTE]

Ne on pahan päivän varalle ja se lipas oli lukittu. Nyt se oli auki ja tyhjä. Kuitenkin ehjä, eli ne on käyttäny mun miehen avainta.

Eikö oo joku semmonen vapaaehtois pelastuspartio olemassa?

Joku yrittää esiintyä palstalla sinä karanneena miehenä. Jos ukko on lähteny toisen naisen kelkkaan, ei kai pari
nyt aikaansa tällä sivustolla viettäs. Eiköhän niilla ole toiset touhut menossa.

Yhteistyössä