N
nyt harmaana
Vieras
Meillä oli vieraita yötä, ja jouduttiin tekeen sänkyjärjestelyjä. Vieraat nukkuiivat toisessa lastenhuoneessa. Ihmettelin kun mies oli miennyt nukkumaan tyttären sänkyyn (sänky kokopitkä koska siihen piti tulla murkkuikäinen poikamme. Poika sit valtasi puoliskon parisängystä, tytär oli kiivennyt nukkumaan toiseen puoliskoon. Minä menin sit nukuun lastensänkyyn siihen vierelle. Yritin tökkiä poikaa ensin hereille, jotta hän olisi nukkunut lastensängyssä koska sen patja oli liian ohut minulle. Tässä sit outo osuus: Mies soitti mulle että mitä mä oon kysellyt pojalta että onko se hereillä ja runkannut itseäni. Hän on muka ollut katsomassa (nukkui siis eri huoneessa!) Poika tuli päivällä sanoon että isä on ihan seko: oli kysellyt että oonko mä kosketellut sitä yöllä :0 No en tosiaankaan, enkä edes itseäni, ei mitään ajatusta seksiin päinkään. Mun mielestä mies syytti mua insestistä ja pedofiliasta, uudenvuoden jälkeenhän se syytti että mä oisin pettänyt sitä mun veljen kans ku kortsu löytyi vessaspytystä, ja mun veli käymässä. Mulla ei oo vieläkään tietoa mistä kortsu on ilmestynyt. Mut miehestä mä oon huolissani, tuo ei oo enää normaalia! Täs välillä se on ollut ihan normaalin oloinen.
Lainaa
Lainaa