Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:miksi täällä hyökätään taas kimppuun kuin yleiset syyttäjät.vahinkohan tuo oli ja niitä sattuu paljon lapsiperheissä.ikävä juttu,mutta kaikesta oppii,lapsetkin.toivottavasti fiilis paranee teillä kaikesta huolimatta :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:miksi täällä hyökätään taas kimppuun kuin yleiset syyttäjät.vahinkohan tuo oli ja niitä sattuu paljon lapsiperheissä.ikävä juttu,mutta kaikesta oppii,lapsetkin.toivottavasti fiilis paranee teillä kaikesta huolimatta :hug:
vastuuttomia ihmisiä ei ole tapana mulla ainakaan silittää päähän.
jA toiv.ap ei ota uutta ennenkun lapset on tarpeeksi kypsiä huolehtimaan lemmikistä
Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:miksi täällä hyökätään taas kimppuun kuin yleiset syyttäjät.vahinkohan tuo oli ja niitä sattuu paljon lapsiperheissä.ikävä juttu,mutta kaikesta oppii,lapsetkin.toivottavasti fiilis paranee teillä kaikesta huolimatta :hug:
jA toiv.ap ei ota uutta ennenkun lapset on tarpeeksi kypsiä huolehtimaan lemmikistä
vastuuttomia ihmimisiä on sitten maailma pullollaan jos noin ajattelee.onneksi ei mennyt ihmishenkiä...
Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:miksi täällä hyökätään taas kimppuun kuin yleiset syyttäjät.vahinkohan tuo oli ja niitä sattuu paljon lapsiperheissä.ikävä juttu,mutta kaikesta oppii,lapsetkin.toivottavasti fiilis paranee teillä kaikesta huolimatta :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:miksi täällä hyökätään taas kimppuun kuin yleiset syyttäjät.vahinkohan tuo oli ja niitä sattuu paljon lapsiperheissä.ikävä juttu,mutta kaikesta oppii,lapsetkin.toivottavasti fiilis paranee teillä kaikesta huolimatta :hug:
vastuuttomia ihmimisiä on sitten maailma pullollaan jos noin ajattelee.onneksi ei mennyt ihmishenkiä...
kyllä pikkasen pitää ajatella minkä ikäselle aletaan lemmikkiä ottamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:jos lapset käyttäytyy noin niin ei ole tarpeeksi vanhoja pitämään lemmikkiä. minkäikäisiä ovat? häkki ois pitäny sulkee jollain mitä ne ei saa auki,jos kovin pieniä on. ja samoten häkin pitäis olla paikassa mihin ne ei pääse sörkkiin,eläimellä pitää olla rauha. varsinkin kun on ihan uusi tulokas.
vahinkoja sattuu,sille ei voi mitään. ja eihän se lasten syy olekkaan,eivät ajattele niinkun aikuiset.
itse en ostaisi uutta eläintä ennenkun on lapset ymmärtäneet miten niidenkanssa tulee käyttäytyä.
Alkuperäinen kirjoittaja eläinystävä:Mun joulufiilis laski nyt tän jutun takia, ei olis pitänyt tulla koko palstalle tänään. Poistun ja menen hellimään omaa hamsteriani. Joka on hengissä ja hyvissä voimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Alkuperäinen kirjoittaja eläinystävä:Mun joulufiilis laski nyt tän jutun takia, ei olis pitänyt tulla koko palstalle tänään. Poistun ja menen hellimään omaa hamsteriani. Joka on hengissä ja hyvissä voimissa.
![]()
Ei tollasta ookkaan!
Alkuperäinen kirjoittaja oikeasti hei:Suuressa osassa maapalloa hamsut ja marsut ja hiiret on RUOKAA! ja täällä niille on jotain fakin näyttelyitä, tervettä?
Toivottavasti lapset tuosta oppii ja myös vanhemmat, ei hei oikeasti ole mitään syytä ottaa lemmikkiä jos niitä ei syö!
T. häpeän olla länsimainen
Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:miksi täällä hyökätään taas kimppuun kuin yleiset syyttäjät.vahinkohan tuo oli ja niitä sattuu paljon lapsiperheissä.ikävä juttu,mutta kaikesta oppii,lapsetkin.toivottavasti fiilis paranee teillä kaikesta huolimatta :hug:
kyllä pikkasen pitää ajatella minkä ikäselle aletaan lemmikkiä ottamaan.
vahinkoja sattuu isommillekkin lapsille...ja aikuisille...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja oikeasti hei:Suuressa osassa maapalloa hamsut ja marsut ja hiiret on RUOKAA! ja täällä niille on jotain fakin näyttelyitä, tervettä?
Toivottavasti lapset tuosta oppii ja myös vanhemmat, ei hei oikeasti ole mitään syytä ottaa lemmikkiä jos niitä ei syö!
T. häpeän olla länsimainen
Oli varmaan toinen sun lapsista, kun ajeli tuossa tiellä polkupyörillä kerran kesällä ja yritti ajaa siilin päälle ja kun ei onnistuneet niin räkäisivät kuitenkin siiliä kohti.
Ihmettelin silloin raivoissani, että millaisilta vanhemmilta kasvaa sellaisia lapsia, jotka jo pienenä yrittävät tappaa ihastuttavan siilin, joka taapertaa tiellä, mutta sain juuri vastaukseni...
Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:Meillä hamsteri aukaisee häkin luukut itse ja karkailee. Mies meinas tappaa sen hiirenä yksi ilta kun oli hellan takana rapistelemassa. Eli mikä ero siinä onko se hamsteri vai hiiri? Hiiren monikin täällä on valmis tappamaan mutta kun hamsteri kuolee vahingossa niin hirveä haloo syntyy????
Alkuperäinen kirjoittaja hm:Taitaa perheessä olla muutakin pielessä kuin todellisuudentaju että minkä ikäisille voi mitäkin ostaa, varsinkin kun eläimistä kysymys. Miksi pojalla 23 kiloa ylipainoa????
Ei varmaan ollut ensimmäinen tapaus kun lapsille otetaan lemmikiksi joku helppo elukka, joka sitten on niin pieni ja vikkelä että jää rusentumaan alle.
Siskonlapset saivat aikoinaan gerbiilejä ja kas kummaa, sielläkin jäi hiirulainen sitten ison paperirullan alle ja kuoli. Ihmettelen miksi pienille lapsille hankitaan noin hankalia vipeltäjiä, joita ei voi käsitellä kuin silkkihansikkain.
Vähän sitä järkeä päähän vanhemmat!
Ja syy ei ole todellakaan sen pojan vaan vanhempien. toivottavasti pojan joulu ei mennyt pilalle. Vanhempien ansaitsisi mennä.