Vi**u että mulla menee anopin kanssa hermot!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Pojallamme oli vasta ristiäiset, ja hän sai nimen Sampo. Minä ja mies molemmat pidämme nimestä, mutta anoppipa ryhtyi arvostelemaan valintaamme (mitä helkkaria se sille kuuluu tai muillekaan, eikös jokainen anna mieleisensä nimen omalle lapselleen!!!)!

Nyt hän soittelee, että no miten se pankki nukkui yönsä ja nauraa paskamaisesti että voi voi pankkipoikaa, kyllä saa kuulla nimestään, ettekö mitään ihmismäisempää keksineet.

Siellä ne kuulemma nauravat koko miehen perhe veljestä ja tämän vaimosta lähtien.

Että mulla pistää vihaksi :'( miten voi aikuinen ihminen olla noin törkeä! Me ollaan annettu pojallemme meille mieluinen nimi, eikä mielestämme ole mistään naurettavimmasta päästä. Ja mitä sitten vaikka olisikin; tuntuu, että millä oikeudella anoppi siitä irvailee ja v*ttuilee. :/

No huh huh, hirveä akka tai aivan sairaan surkea huumorintaju - rajansa kaikella. Jos ois kerran sanonu, et pankin nimi, niin ok, vois unohtaa, mutta tuo homma menee yli. Eikö mies vois sanoa äidilleen selvällä suomen kielellä että "nyt s*******a vie loppuu tuo homma!!"?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pojallamme oli vasta ristiäiset, ja hän sai nimen Sampo. Minä ja mies molemmat pidämme nimestä, mutta anoppipa ryhtyi arvostelemaan valintaamme (mitä helkkaria se sille kuuluu tai muillekaan, eikös jokainen anna mieleisensä nimen omalle lapselleen!!!)!

Nyt hän soittelee, että no miten se pankki nukkui yönsä ja nauraa paskamaisesti että voi voi pankkipoikaa, kyllä saa kuulla nimestään, ettekö mitään ihmismäisempää keksineet.

Siellä ne kuulemma nauravat koko miehen perhe veljestä ja tämän vaimosta lähtien.

Että mulla pistää vihaksi :'( miten voi aikuinen ihminen olla noin törkeä! Me ollaan annettu pojallemme meille mieluinen nimi, eikä mielestämme ole mistään naurettavimmasta päästä. Ja mitä sitten vaikka olisikin; tuntuu, että
millä oikeudella anoppi siitä irvailee ja v*ttuilee. :/

Pankkipoika :) :) :) :) Sori pakko!

Minä en vastaisi edes puhelimeen tai haistattaisin kukkaset! Ei hyvä jumala en voi muuta sanoa - sori vain! Sampo on komea nimi jo kalevalan ajoilta ja voithan sanoa tyynesti että eipä se pankin perustaja huonoa nimiä pankille pannu kun meidän pojan mukaan sen nimesi ... Mutta ei minä en ets vastaisi puhelimeen!

Anteeksi, rupes ihan naurattamaan tuo anoppis kommentti
Mutta vakavasti ottaen Sampo on nätti nimi, eikä lapsesi tulevaisuudessa todennäköisesti joudu siitä kärsimään. Ja sitäpaitsi, se ei ole millään tavalla mummujen asia minkä nimen sitä lapselleen haluaa antaa

Meillä melkein sama juttu. Anoppi ei irvaillut, mutta oli aidosti järkyttynyt lapsemme nimestä. Nyttemmin onneksi ilmeisesti jo tottunut. Eikä meilläkään nimi ole Sampoa erikoisempi.

törkee anoppi. jätä omaan arvoonsa tuollanen typerys! mä kuulin kerran sellasen tapauksen kun vauvalle oli annettu nimi Miska niin jo oli joku valopää ristiäisvieras täräyttänyt että sehän on melki ku paska.. eikö voi olla ihmiset tolloja?!! komea nimi tuo sampo.

Ota ihan oikeesti nyt pieni paussi, älä vastaa puhelimeen jne... Mä kyllä sanosin et meille ei tarvi tulla ku pojanpoikaki on nii vastenmielinen, et mee kotiis nauraan ja haukkuun, mut tänne et tuu ketään irvaileen.. Hirveä anoppi! Mulla onneks käyny vissiin tuuri sitte. Ei paljon näy anoppia ja silloin ku käy on ihan ok! voimia sulle ihan oikeesti!!!!

Minusta Sampo on kaunis nimi.
Itse saattaisin hyvinkin olla niin ikävä, että keksin anopin nimestä jotain kuittailtavaa.
Ei kai ketään Katariinaa, Sirkkua tai Veeraa kiusata KultaKatariinaksi Sirkkupalasokeriksi tai AloeVeraksi??

No ei tuollainen kuittailu ole kivaa. Jos haluat piikittää takaisin niin kysypäs siltä mummelilta että onko se ikinä kuullut sellaisesta kirjasta kuin KA-LE-VA-LA (tavaa oikein huolellisesti). Ja että sä voit joskus esitellä sitä sille jos kiinnostaa, sanoin kuin miehen veljelle ja vaimolle. Kuuluu nimittäin yleissivistykseen. Tai totea viileästi että hänen käytöksensä on mautonta etkä aio kuunnella moista enää.

Tunnen useamman Sampon eikä kenestäkään ole tullut pankki mieleen.

Hirveä akka sun anoppi, ei voi muuta sanoa! Ei siis kuulu hälle pätkän vertaa minkä nimen lapsenlapsi sai, ja tosiaan, Sampo on kaunis nimi. Mä tekisin varmaan myös niin etten pitäis nyt kovasti yhteyttä anoppiin, saa ihan itekseen miettiä sanomisiaan...

Siis ikinä en ole älynnyt yhdistää Sampo-nimeä ja Sampo-pankkia. Melkoinen moukka anoppisi. Jätä hänet aivan omaan arvoonsa, ottakaa vaikka hiukan etäisyyttä, niin ehkä tajuaa..

Yhteistyössä