N
NÖSSÖ
Vieras
LAPSELLISIA OLETTE,IHAN KUIN KOULUSSA ETTÄ KIUSATAAN KANS KUN MUUTKIN SEN TEKEE! EI IHME ETTÄ OTTAA ANOPILLA PATTIIN...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pojallamme oli vasta ristiäiset, ja hän sai nimen Sampo. Minä ja mies molemmat pidämme nimestä, mutta anoppipa ryhtyi arvostelemaan valintaamme (mitä helkkaria se sille kuuluu tai muillekaan, eikös jokainen anna mieleisensä nimen omalle lapselleen!!!)!
Nyt hän soittelee, että no miten se pankki nukkui yönsä ja nauraa paskamaisesti että voi voi pankkipoikaa, kyllä saa kuulla nimestään, ettekö mitään ihmismäisempää keksineet.
Siellä ne kuulemma nauravat koko miehen perhe veljestä ja tämän vaimosta lähtien.
Että mulla pistää vihaksi :'( miten voi aikuinen ihminen olla noin törkeä! Me ollaan annettu pojallemme meille mieluinen nimi, eikä mielestämme ole mistään naurettavimmasta päästä. Ja mitä sitten vaikka olisikin; tuntuu, että millä oikeudella anoppi siitä irvailee ja v*ttuilee. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Tsemppii:muillekin anoppejen uhreille. PARAS NIMI ON SAMPO mitä oon oikeesti vähään aikaan kuullut.
Alkuperäinen kirjoittaja NÖSSÖ:JUU,HALI SITÄ V.TUA VAAN. MIETI VÄHÄN...
Alkuperäinen kirjoittaja Lotta:Alkuperäinen kirjoittaja -:Mulla ei ees mieleen tullut Sampo-pankki... paitsi nyt.
Peesi.Sampo on hyvä nimi!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nyt hän soittelee, että no miten se pankki nukkui yönsä ja nauraa paskamaisesti että voi voi pankkipoikaa, kyllä saa kuulla nimestään, ettekö mitään ihmismäisempää keksineet.
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Anoppis on idiootti ja Sampo mitä kultaisin nimi
mun oma nimeni on siivousväline ja toisena nimenä karkki. oonhan mä tosta ekasta "jonkun" kerran kuullu, mutta ei mun elämä ole siitä pilalle mennyt
Alkuperäinen kirjoittaja kivanimi:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Anoppis on idiootti ja Sampo mitä kultaisin nimi
mun oma nimeni on siivousväline ja toisena nimenä karkki. oonhan mä tosta ekasta "jonkun" kerran kuullu, mutta ei mun elämä ole siitä pilalle mennyt
Rätti Linnunlörtsy
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Anoppis on idiootti ja Sampo mitä kultaisin nimi
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Alkuperäinen kirjoittaja kivanimi:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Anoppis on idiootti ja Sampo mitä kultaisin nimi
Rätti Linnunlörtsy
aika lähellä, molemmat on mainittu tässä ketjussa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja arvaan:Sini MarianneKaunis nimi!