Viaton mies, paha nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Argh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
""Petturin (ja pelimiehen) tunnistaa alle minuutissa, kun sellaiseen törmää, oli petturi silloin sinkku tai ei. Opetelkaa valikoimaan miehenne vähän paremmin"".

Nyt ""Hupu"" rahaa tekemään tulla viisaudella ja selvänäköisyydellä! Voisit luoda esim. avioliittoon aikoville pareille analyysi hetken, jossa arvioit parien uskollisuuden ja pelimiehen elkeet:-DDD

Ps. mielelläni ottaisin jonkun pienen vinkin vastaan, kuinka tämä minuuttiteoria oikeasti menee. Mikä on se ""juttu"" joka asian paljastaa. Toki ymmärrän, että tuo minuutti oli hiukan liioittelua, mutta jos vaikka viikossa sais selvitettyä asian.

En käännellyt ja väännellyt. Tartuin vain yhteen sanaan, joka toki on vilahdellut muidenkin viesteissä. Vikitellä.
Rupes ottaan pattiin, vai vielä vikitellä.

Ei niitä tarvii vikitellä, kyllä ne tulee tyrkylle ihan itse.
Joku innostuu ukkomiesten vikittely-yrityksiin, itse en.

Minä tuossa taannoin kerroin,kuinka olin sinkku ja olin seksisuhteessa varattuun mieheen.Täällä palstalla suurin osa oli sitä mieltä että ""kyllä kosto on suloinen"", ""pilkka osuu omaan nilkkaan"", ""toivottavasti sinulle käy samoin!"" jne.jne. (paitsi Nami,kiitokset edelleen hänelle ;) Tämä mies kuitenkin sai olla ihan rauhassa näiltä syytöksiltä,mies oli uhri.Minä olin se ""kavala nainen"" joka hänet vietteli...Nimenomaan,minä itse! X)

No sehän johtui nimenomaan siitä kun itse aloitit keskustelun omasta näkökulmastasi! Vähän vaikea puuttua sen miehen tekemisiin joka ei edes ole siinä vastaamassa... Mutta kyllä se mies tiedettiin suurimmaksi väärintekijäksi, sinuun lähinnä keskityttiin koska olit omalta osaltasi keskustelun aloittanut. Mutta tätä et ymmärtänyt silloinkaan joten... :)

Tarkoitatko viestiketjua otsikolla ""Toinen nainen""? Käytit silloin nimimerkkiä ""Lainasin miestäsi (anteeksi)""?

Jos nyt puhumme samasta viestiketjusta, niin kertoisitko minulle missä kohtaa siellä väitettiin, että mies on uhri? Sinä sait syytökset niskaasi, koska itse aloitit sen viestiketjun, ja kaiken lisäksi vaivauduit vielä haukkumaan petettyä. Kiitostako moisesta oikein odotit.

Viattomana ei petturiakaan kukaan pitänyt, kuten ei sinuakaan. Ainoastaan sinä itse, ja pari muuta nimimerkkiä yrititte väittää kakkosen olevan se viaton uhri. Siinä viestiketjussa oli ihan sama kuvio kuin tässäkin: Muita syytetään siitä, etteivät näkisi vikaa miehissä lainkaan, ja samalla väittää kakkosia viattomiksi. Siinäkin viestiketjussa, kuten myös tässä, monikin ilmaisi selvän halveksuntansa petturia kohtaan ja sanoi hänen olevan se suurin syntipukki. Mutta te kakkoset ette ilmeisesti osaa lukea lainkaan, tai sitten ette ymmärrä lukemaanne.

Minäkin ihmettelen eikö löydy luetun ymmärtämistä ollenkaan... Suurimmassa osassa viestejähän on oikein alleviivattu miten se pettävä osapuoli on suurin syypää ja sitten kerrottu miksi oli puhetta juuri tietyssä tilanteessa vain noista kakkosista. Ja ei mennyt tosiaan jakeluun siinä toisessa ketjussakaan näille vänkääjille mutta noloa tulla toistamaan samaa vielä toiseen ketjuun missä on nyt aivan sama ilmiö. Väännetään rautalangasta näille eräille jotka ilmeisesti eivät vaan ymmärrä lukemaansa...

Ei, Notty, vaan pettäjässä on syy 100%:sti.
Ei naisessa, jonka kanssa mies pettää, vaan miehessä. Eikä edes miehen vaimossa, joka saattaa nalkuttaa, vaan miehessä.

Vastuu pettämisestä on sillä, joka pettää. Siis miehellä.

Väkisinkös se mies sitä toista naista panee? Jos on vähänkään halukas antamaan varatulle miehelle ja tietää miehen varatuksi, niin on 50% syyllinen pettämiseen!
Laske nyt itse:

1 mies + 1 nainen=2 henkeä

josta seuraa

50%+50%=100%

Myönnetään! Kyllä tein kaikkeni, että sain työkaverini vikiteltyä, vaikka tiesin hänen olevan ihan onnellisesti naimisissa ja kolmen lapsen isä. Ja kun viimein sain hänet houkuteltua heittämään minut ""kotiin"", ehdotin pikku ajelua jne. jne. Mies vielä viimoseksi vetosi, ettei hänellä ole kortsuja, kun ei ole pettämistä harrastanut. Mutta toki minulla oli! No, se oli sitten siinä.

Mutta siihen se myös jäi. Mies valitsi vaimonsa ja lapsensa heti ekan kerran jälkeen ja minä jäin toivomaan, ettei kerro omalle miehelleni. ei kertonut, mutta olin kyllä vähän aikaa pupu pöksyssä.

Jaa miksi viettelin? Oli niin komea, äärettömän mukava ja menestyvä mies. Eikä ikinä ollut vaimostaan tai avioliitostaan valittanut (sellaisia minä en viitsisi edes vilkaista), päinvastoin. Vielä autossa jutellessamme kertoi olevansa ihan onnellisesti naimisissa ja tulevan kesän suunnitelmistaan yhdessä perheen kanssa. Mutta hetken huuma vei meidät molemmat. Olisin kyllä jatkanut, jos se olisi ollut mahdollista, itse en niin hyvässä avioliitossa ole, etteikö siitä erotakin voisi.