T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja n1:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en edes halua kuvitella, että me mentäis tän mun himokaverin kanssa joskus yhteen. Siitä nyt ei mitään tulis. Jos ei olis tätä outoa vetovoimaa, en kahta kertaa katsoisi. Meillä ei ole niin mitään yhteistä seksin lisäksi. Onneksi ei tartte edes teeskennellä, että olis kiinnostunut toisen työasioista tmsOman mieheni elämästä jaksan olla kiinnostunut ja oikeasti välittää, mitä hän asioista ajattelee...
Sama juttu. Oma mies on kiltti ja tunnollinen urheilijamies. Tämä himomies taas tatuoitu hd-äijä.
Ja minä tuiki tavallinen suomalainen nuori nainen.
Ah, miun nykynen himomies on just sellanen kiltin olonen urheilijamies. Ei meillä oo mitään muuta yhteistä kun seksi, eikä tartte ollakkaan. Kaikki asiat mistä ohimennen puhutaan, on sellasia, mistä ollaan ihan eri mieltä. Mut ei se haittaaTällästä vetovoimaa ei vaan pysty järjellä selittämään.
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmästi teit:Se vetovoima on positiivista vain, jos sille ei antaudu.
Alkuperäinen kirjoittaja huhuh:mä oon tuntenut. vitsit sitä ei tajua ennenkuin sen kokee, miten sukat pyörii jalassa ja punastuu pelkästä katseesta!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä NIIN ymmärrän tuon sun viimeisen lauseen!!! Se vaan ON järjetöntäMutta samalla se tunne on jotain niin kaikkinielevää, pakottavaa, ahdistavaa...Oikeesti joskus säikähtää itseänsä, kun muistaa sen fiiliksen. "Millään ei mitään väliä, kunhan vaatteet lentää veks ja iho saa koskea ihoa"
Alkuperäinen kirjoittaja n1:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä NIIN ymmärrän tuon sun viimeisen lauseen!!! Se vaan ON järjetöntäMutta samalla se tunne on jotain niin kaikkinielevää, pakottavaa, ahdistavaa...Oikeesti joskus säikähtää itseänsä, kun muistaa sen fiiliksen. "Millään ei mitään väliä, kunhan vaatteet lentää veks ja iho saa koskea ihoa"
Niin totta. Tänään just oltiin yhteyksissä sen miehen kanssa kun olin junassa ja leikiteltiin ajatuksella, että oltais yhdessä junassa. Mut se ei oikeesti vaan onnistuis, en usko että pystyttäis olemaan irti toisistamme mitään muutaman tunnin junamatkaa, jos pitäis istua vierekkäin kuitenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Oishan se kyllä kiva tuntea tuollai, nii isoa vetovoimaa että on "pakko"... Edes pelkästään tuntea se, vaikkei sille tekiskään sit mitään. Toivoisin että ukko kokis myös, tuntuu että se väheksyy koko seksuaalista vetovoimaa/intohimoa (tai halua ylipäätään) (ja se suututtaa mua..).