G
Gluteus maximus
Vieras
mies mökkireissulla koiran ja kavereiden kanssa. Nyt pitäisi keksiä jotain kivaa meille. Lapset 2v ja 3,5v.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Menkää uimaan.![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Wieras:Kyläile. Mun mies oli siraalassa joku aika sitten ja viipyi siellä muutaman päivän. Oltiin mun vanhempien luona, anoppilassa ja pari kaveria kävi meillä kylässä. Käytiin kaupassa ja kirjastossa, saunottiin.. Kyllä kävi kieltämättä aika pitkäksi välillä! Mulla lapset 3 ja 5
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Pitääkö tehdä mitään? Olkaa vaan kotosalla, ulkoilkaa, tehkää yhdessä ruokaa, kattakaa piknik olohuoneen lattialle, rakentakaa legoja, katsokaa piirrettyä, yms. Siis ihan tavallista yhdessäoloa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Pitääkö tehdä mitään? Olkaa vaan kotosalla, ulkoilkaa, tehkää yhdessä ruokaa, kattakaa piknik olohuoneen lattialle, rakentakaa legoja, katsokaa piirrettyä, yms. Siis ihan tavallista yhdessäoloa![]()
sä oot tylsä! Kyllä meilläkin pitää jotain repäsevää olla!
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Meillä kapset tykkäävät enemmän metsäretkistä, kuin että mentäisiin jonnekin (esim. korkeasaari tms, vaikka tokihan ne on kivoja paikkoja nekin). Viimeksikin oltiin metsäretkellä mun kotikylässäni ja pojat näkin hirven, noukkivat ja söivät puolukoita, keräsivät syksyn lehtiä. Kolme tuntia viivyttiin metsässä ja voi, kun pojilla oli mukavaaLapset saavat irti niin paljon pienistä asioista, jotka meille aikuisille ei välttis merkkaa paljon mitään.
Enkä nyt tarkoita, että teidän pitäisi tykätä samoista asioista.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Meillä kapset tykkäävät enemmän metsäretkistä, kuin että mentäisiin jonnekin (esim. korkeasaari tms, vaikka tokihan ne on kivoja paikkoja nekin). Viimeksikin oltiin metsäretkellä mun kotikylässäni ja pojat näkin hirven, noukkivat ja söivät puolukoita, keräsivät syksyn lehtiä. Kolme tuntia viivyttiin metsässä ja voi, kun pojilla oli mukavaaLapset saavat irti niin paljon pienistä asioista, jotka meille aikuisille ei välttis merkkaa paljon mitään.
Enkä nyt tarkoita, että teidän pitäisi tykätä samoista asioista.
Sama juttu meidän muksuilla =), tosin viihtyyhän ne Korkeasaaressakin tms.
Mä vaan periaatteesta kierrän kaikki muksulandiat kaukaa viikonloppuisin, kun siellä on "muutama" muukin samaan aikaan liikenteessä.