vieläkö olisi toivoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmeissään

Vieras
tänään kp 33/29 ja testi negaa...aiemmat kierrot on olleet säännölliset, nyt en ymmärrä ollenkaan, kun oireitakin tuntuu hieman olevan, yökötys ainakin iltaisin ja mahassa nipistelee niin kuin oisin raskaana (olen jo yhden pojan äiti)?? tää on kyllä niin piinavaa...

Mulla menossa 36/32 Mulla on aika säännölliset menkat , yhen päivän heitto voi olla.Tein nega testin hätähousuna 30/32. tänään teen testin. Oireina painon tunnetta alavatsalla, rinnat hieman arat, vähän huonoa oloa, lämmöt heittelee edes takaisin, eilen 37.6 ja 10min myöhemmin 36.4 ja nyt 37.0. mulla 2 lasta, mut en oikein muista oireita kun niistä on jo 10 ja 7 vuotta aikaa. kokeilen parin päivän päästä testiä uudelleen, ei kaikilla näytä heti. Oon lukenu et jollain on menny pari viikkoakin et on näkyny plussa. ilmoittele miten käy. Mä ilmoittelen kanssa.

no sullahan on vielä paremmat mahikset, ku oot eka testin tehny niin aikasin =) ajattelin itekkin tänään käydä ostaas apteekista uuden testin ja tehdä sen joko huomenna tai sitten keskiviikkona. kauheesti en enää usko raskauden mahdollisuutta, mutta pieni toivo on kyllä vieläkin mukana. paljon plussatuulia sinne suuntaan!!!

Mulla testi näytti tänään negaa, kierto nyt 31/27-28kp. Lämmöt on 37,2 ja on ollut etovaa oloa ja vatsanväänteitä. Taitaa olla vaan kuukautisoireita nämä, mutta sais ne jo alkaa, jos on alkaakseen....

no voi että on tää kyl yhtä tuskaa..sama mulla aamulla testi puhdasta negaa =( nyt sit oottelen vaan menkkoja, en kyllä enää yhtään usko että oisin raskaana. toivottavasti alkaisivat mahdollisimman pian, että sais taas mahollisuuden uuteen yritykseen...

No, pitihän se arvata et negaa näytti apteekin testillä. menossa nyt 37/32.Hermo menee, kun lähetään viikon päästä etelän lämpöön ja ei oo vieläkään alkanu. Sais nyt sit alkaa jos alkaa ettei sitten siellä ole. kaipa se pitää uskoa etten ole raskaana.Muille plussa onnea!!!!

Yhteistyössä