Vieläkö täältä löytyy kirppistelijöitä? (löytöpino)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Luulenko mä vaan, vai onko kaikki kirppistelijät kadonneet? Ennen kirppisketjuun ilmoittautui useampi ihminen....nykyään on hyvä, jos viisi jakaa löytönsä.

Mutta onko teitä siis vielä? Ja löydöt esiin, kiitos :)

Täällä mun tänpäiväset:
Chef shoppaa osa 2

[QUOTE="Lila";22862915]Viimeksi kävin jouluviikolla. Nyt en sitten jaksanut lähteä liikenteeseen. Josko ensi viikonloppuna sitten. =)[/QUOTE]

Mä jään siis odottelemaan löytöinfoa :)

Mä kirppistelen kyllä, mutta vain tarpeeseen, nyt ei ole tarvittavaa haettavaa. Sen sijaan pitäisi mennä myymään ja tyhjentämään omia kaappeja. Mutta laittakaa vaan mielellään löytöjä.

Mun viimeisimmät ovat ennen joulua ostetut Reimatecin toppapuku, vähän karheumaa polvissa ja valkaisuainetahra, jonka väritin mustalla spriiliukoisella tussilla - tämä 5 euroa. Samasta pöydästä kivat-villahaalari 2,5 euroa, sauma oli auennut 5 senttiä haarojen välistä, mulla meni pari minuuttia kun tuon korjasin. Yhden poikien juhlapaidan ostin myös - alle 5 euroa, yhden videon eurolla, vitsikirjan ja 2 akun isokokoisia sarjakuvakirjoja pukin konttiin nämä kaikki euron kipale. Ja ostin itsellenikin yhden kirjan.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;22862927:
No nyt ei oo ollu inspistä lähtee kirpalle kun pukki toi pirtin täyteen tavaraa.

Ja mä en kuitenkaan löydä sieltä hakemaani (=ikean duktig-laseja kirkkaina).

Mäkin jouduin kieltämättä joulun jälkeen vähän päivittämään lastenhuoneen säilytyskalustoa, joten ymmärrän kyllä tuon :D

Joo, mukavahan se olis kiertää kirppareita. Varsinkin kun nyt on tullut joku ihme vaihe ja oon hurahtanut kaikkeen vanhaan tavaraan, siis wanhaan =)

Meillä vaan ei yksinkertaisesti ole enää tilaa millekkään ylimääräiselle. Pitäisi ensin laittaa eteenpäin nuo vauvan pienet vaatteet ja joitain vauvatavaroita. En vaan ole ikinä varannut pöytää kirpparilta. Mietityttää, saako noista mitään vaikka hyväkuntoisia ovatkin.

[QUOTE="poikia3";22862936]Mä kirppistelen kyllä, mutta vain tarpeeseen, nyt ei ole tarvittavaa haettavaa. Sen sijaan pitäisi mennä myymään ja tyhjentämään omia kaappeja. Mutta laittakaa vaan mielellään löytöjä.

Mun viimeisimmät ovat ennen joulua ostetut Reimatecin toppapuku, vähän karheumaa polvissa ja valkaisuainetahra, jonka väritin mustalla spriiliukoisella tussilla - tämä 5 euroa. Samasta pöydästä kivat-villahaalari 2,5 euroa, sauma oli auennut 5 senttiä haarojen välistä, mulla meni pari minuuttia kun tuon korjasin. Yhden poikien juhlapaidan ostin myös - alle 5 euroa, yhden videon eurolla, vitsikirjan ja 2 akun isokokoisia sarjakuvakirjoja pukin konttiin nämä kaikki euron kipale. Ja ostin itsellenikin yhden kirjan.[/QUOTE]

Mulla on tarve 24/7 :D Siitä itseasiassa juuri blogiini postasinkin...siis tuosta tarpeellisen ostamisesta varastoon :)

Hyvään hintaan sait reimatecin ja villahaalarin!

Mä olen ennen kertoillut löydöistäni mutta viimesimmiltä kierroksilta oon tullu tyhjin käsin, kaikki kirppikset on täynnä jaskaa ja vielä kallista sellaista. Lomareissulta ostin 6 dvd:tä sisältävän uuden "Peukaloiset retket" paketin 7 eurolla. Hyvää viihdykettä liian koviin pakkasiin tai seuraavaan sairauskierteeseen...

9v lle pojalle kivan neuletakin h&m vaate näkyi olevan näyttää ihan uudelta housutkin samaiselle poitsulle en ole ny kerinny kirppuilla kun on pitäny kauppojen aleja katsastaa...ja kun ei viitti paljoa ostaa varastoon vaatetta kun kumpikin lapsi elää kiihkeää pituuskasvu kautta että kasvetaan muutamassa kuukaudessa seuraavaan senttikokoon nii ei viitti ostaa pieneks jäämään.:)Lapsenlapsosille aina tartuu jotain käteen...

Joo, mukavahan se olis kiertää kirppareita. Varsinkin kun nyt on tullut joku ihme vaihe ja oon hurahtanut kaikkeen vanhaan tavaraan, siis wanhaan =)

Meillä vaan ei yksinkertaisesti ole enää tilaa millekkään ylimääräiselle. Pitäisi ensin laittaa eteenpäin nuo vauvan pienet vaatteet ja joitain vauvatavaroita. En vaan ole ikinä varannut pöytää kirpparilta. Mietityttää, saako noista mitään vaikka hyväkuntoisia ovatkin.

Omalta osaltani voin sanoa, että jos vaate on hyväkuntoinen ja kohtuuhintainen, niin se kyllä menee kaupaksi :) Toki tarjontaakin on paljon, mutta niin on kysyntääkin. Mulle ei montaakaan vaatetta ole jäänyt käteen, eli melkeen kaikki on mennyt :)

Mulla on loosi vuokralla parhaillaankin ja kyllä sinne saa joka viikko viedä lisää tavaraa :)

[QUOTE="vieras";22862992]Mä olen ennen kertoillut löydöistäni mutta viimesimmiltä kierroksilta oon tullu tyhjin käsin, kaikki kirppikset on täynnä jaskaa ja vielä kallista sellaista. Lomareissulta ostin 6 dvd:tä sisältävän uuden "Peukaloiset retket" paketin 7 eurolla. Hyvää viihdykettä liian koviin pakkasiin tai seuraavaan sairauskierteeseen...[/QUOTE]

Harmi, että on ollut vimeaikoina huonoja kokemuksia :( Toivottavasti jatkossa kirppisreissut on vähän antoisampia.

Alkuperäinen kirjoittaja iltatähtien äippä;22863003:
9v lle pojalle kivan neuletakin h&m vaate näkyi olevan näyttää ihan uudelta housutkin samaiselle poitsulle en ole ny kerinny kirppuilla kun on pitäny kauppojen aleja katsastaa...ja kun ei viitti paljoa ostaa varastoon vaatetta kun kumpikin lapsi elää kiihkeää pituuskasvu kautta että kasvetaan muutamassa kuukaudessa seuraavaan senttikokoon nii ei viitti ostaa pieneks jäämään.:)Lapsenlapsosille aina tartuu jotain käteen...

Kiva kuulla, että vähän vahemmallekin pojalle on jotain löytynyt. Kun usein kuulee nimenomaan siitä, miten vaikeaa on vanhemmille lapsille jotakin löytää.

Mä koitan omalta osaltani paikkailla tilannetta myymällä esikoisen vaatteita pois, jotta joku saa ostaa vaatteita vanhemmalle lapselle kirppikseltä. Eivät vaan ihan samaan tahtiin liiku, kun nuo pienemmät. Lieneekö syy siinä, että sen ikäisten vanhemmat ei kirppistele kun oletus on kuitenkin se, ettei mitään löydy?

Mä en kierrelly näillä "rikkinäisillä" viikoilla kirppareilla, kun tuntui, että niissä on vaan ne samat tavarat ja monta tyhjää paikkaa. Ja ens viikolla ei oo vielä rahaa mennä kiertelemään. Siinä käy kuitenkin niin, että kun ei olis rahaa mitään ostaa, niin löytyis vaikka mitä :D Jos loppukuusta kävis kattelees ja jospa myyjätkin ois tuonu uutta tavaraa silloin :)

Mutta kiva lukea muiden löydöistä.

Mulla on tarve 24/7 :D Siitä itseasiassa juuri blogiini postasinkin...siis tuosta tarpeellisen ostamisesta varastoon :)

Hyvään hintaan sait reimatecin ja villahaalarin!

Ja varmasti niiden vikojen takia, jotka oli sitten hetkessä korjattu. Kuopuksen reimatec näyttää tosi hyvältä päällä :)

Mulla on kundit pian 14 v, 8 v ja 6 v. Ja olen varastoinut kaikki esikoisen pieneksi käyneet vaatteet. Joten en osta vaatteita sitten jatkuvasti, vaan katsastan käykö koot, ja ostan sitten. Kahdesti vuodessa olen myös hommissa MLL:n kirppiksellä, jossa käytäntö on se, että myyjät tuovat vaatteensa myyntiin, ne lajitellaan koottain pöytiin ja rekeille. Myymättömät tavarat puretaan rekeiltä sitten jätesäkkeihin ja rahat tilitetään myyjille. Myyntiaikaa on n. 3 tuntia. Tuona aikana huippukerroilla on kassan läpi kulkenut yli 10.000 euron myynti. Ja kun olen tuolla töissä, saan noilta kerroilta shopattua miltei kaiken tarpeellisen. Kirppiksellä kiertely on toki mukavaa muutenkin - ja aina silloin tällöin sitä teen, joskus kerran kuussa, joskus parin kuukauden välein, joskus useamman kerran viikossa - erityisesti silloin, jos itsellä on jossain pöytä.

Esikoiselle harvemmin enää mitään kirppikseltä löytää, hän on jo aikuisen kokoinen yli 170-senttinen ja harvoin löytyy sellaista, jota hän pitäisi päällään.

Käväsin eilen parillakin kirppiksellä, tosi huono tarjonta. Pari vaatetta tarttui, lindeksin neuletunika 116cm 1e, kunto oli ok vielä ja toiselle tytölle kappahlin "niitti"farkut 134cm 2e, olivat hyvässä kunnossa.

Kiva kuulla, että vähän vahemmallekin pojalle on jotain löytynyt. Kun usein kuulee nimenomaan siitä, miten vaikeaa on vanhemmille lapsille jotakin löytää.

Mä koitan omalta osaltani paikkailla tilannetta myymällä esikoisen vaatteita pois, jotta joku saa ostaa vaatteita vanhemmalle lapselle kirppikseltä. Eivät vaan ihan samaan tahtiin liiku, kun nuo pienemmät. Lieneekö syy siinä, että sen ikäisten vanhemmat ei kirppistele kun oletus on kuitenkin se, ettei mitään löydy?

Mä kyllä sanoisin, että ainakin poikien kohdalla on niin, että vaatteista jää koko ajan vähemmän käyttökelpoista pienemmille. Kundi saa toppisten polvet puhki ja takkeihin reikiä remutessaan, myös sisävaatteet kuluvat ihan toisella lailla kuin pienempänä.

[QUOTE="virtahepo";22863194]Mä en kierrelly näillä "rikkinäisillä" viikoilla kirppareilla, kun tuntui, että niissä on vaan ne samat tavarat ja monta tyhjää paikkaa. Ja ens viikolla ei oo vielä rahaa mennä kiertelemään. Siinä käy kuitenkin niin, että kun ei olis rahaa mitään ostaa, niin löytyis vaikka mitä :D Jos loppukuusta kävis kattelees ja jospa myyjätkin ois tuonu uutta tavaraa silloin :)

Mutta kiva lukea muiden löydöistä.[/QUOTE]

Kuun vaihteessa varmaan moni myyjä innostuu myymään, sillä useammalta ihmiseltä olen kuullut etteivät nyt viitsi myydä kun on alet ja se verottaa ostajia. Joten silloin on varmasti ihan hyvä hetki mennä ostoksille :)

Yhteistyössä