Vieläkös Milanna palstailee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tässä täytyy korjata sen verran, että hän tulee aina tänne palstalle kun on nähnyt unta, että on raskaana, käynyt matkoilla, löytänyt jonkun hyvän korukuvan netistä, jonka voi laittaa köyhille kuin omanaan, tai sitten synnyttänyt. Hänellä on pakko olla muistuttava muistikalenteri, jossa näkyvät raskausviikot, ja paljonko arvio, kuin paljon hän voisi tänään painaa, ja milloin synnytys voisi alkaa.

Tukkukauppiaan elämä on helppoa, niin pitkään kunnes joku saguna kysyy, että haloo... onko sulla meidän lupa myydä oman kotisivusi kautta meidän tuotteita? eli jälleenmyyntilupa pitäis olla tai joutuu poseen.

Tukkukauppiaan elämä on helppoa, niin pitkään kunnes joku saguna kysyy, että haloo... onko sulla meidän lupa myydä oman kotisivusi kautta meidän tuotteita? eli jälleenmyyntilupa pitäis olla tai joutuu poseen.
Suosittelen lukemaan vähän Suomen lakia :-)! Edelliset sun kirjoitukset minulla löytyy myös, jotka modet poistaa jatkuvasti. Toivottavasti olet tietoinen mitä tuli tehtyä, niin pian tämäkin loppuu, kenenkään ei tarvitse lukea samoja juttuja päivästä toiseen.

Suosittelen lukemaan vähän Suomen lakia :)! Edelliset sun kirjoitukset minulla löytyy myös, jotka modet poistaa jatkuvasti. Toivottavasti olet tietoinen mitä tuli tehtyä, niin pian tämäkin loppuu, kenenkään ei tarvitse lukea samoja juttuja päivästä toiseen.

Oletko lukenut EU:n lakia, kansainvälistä lakia, Tanskan lakia?
Jos sinulla on kaupallinen sopimus, niin se pitää näkyä sinun mainoksessasi selvästi? Näkyykö se? EI. Soitanko Tanskaan?

Oletko lukenut EU:n lakia, kansainvälistä lakia, Tanskan lakia?
Jos sinulla on kaupallinen sopimus, niin se pitää näkyä sinun mainoksessasi selvästi? Näkyykö se? EI. Soitanko Tanskaan?
Soittaa saa ja vaikka Putinille tai Trumpille :-) muista vain että seurauksia tulossa joka tapauksessa koska rikosilmoitus oli jo aiemmin sinusta tehty, niin sä kaivat verta nenästä silti jatkuvasti. Edelleen suosittelen lukemaan lakia ja seurauksia, mitä tälläisestä tulossa, kun ei ole sun ensimmäinen kerta ja tuskin viimeinen kun kirjoitat joko minusta tai mun tekemisistä ja puhut suoraan sanotusti ,,paskan,,. Sellaiselle ihmisille kuin sinä ei mennyt edelleen päähän hyvällä tavalla mitä suusta kannattaa päästä netissä, niin asia siksi hoidossa mutta ikävällä tavalla. Toivottavasti kesälomien jälkeen saat kutsuun yhteen paikkaan, odotan mielenkiinnolla tutustua sun kanssa ja kuunnella sun selityksiä. Tämä ei ole uhkailu, tämä on vain minun velvollisuus. Niin kauan kun minusta kirjoitetaan asioita mitä ei ole olemassa julkisesti ja niin kauan kun ihminen ei tajua lopettaa, niin, niin kauan teen ilmoituksia ja laki hoitaa sun kaltaisia. Kuinka monta tästäkin asiasta modet olivat poistaneet sun kirjoituksia, jopa tässäkin keskustelussa? Säälittävä vain, kuinka ihminen voi olla pahan luokan kiusaaja. Mutta tosissaan soittaa, minulle kyllä ilmoitetaan sun soitoista, luulen sen jälkeen joku toinenkin lähettää ilmoituksen eteenpäin häiriköstä. Ja vaikka kuinka sä täällä harmaana kirjoitat, usko pois sun kännykän, tietokoneen tai tabletin perusteella viranomaiset hyvin tarkkaan tietää missä olet, nykyään ei auttaa vaikka ip:n vaihdat! Eikä auttaa luulla että olen vain tyhmä ryssä joka ei voi pitää puolensa ja ketä voi kiusata niin paljon kun mieli tekee, tässä asiassa olet todellakin väärässä.

Ei voi kun ihmetellä, miten jotkut kadehtivat Milannaa. Jos puoletkaan hänen kiireestään ja reissuistaan on totta, mun mielestä ei Milannan elämässä ole mitään kadehdittavaa. Ja en tällä tarkoita haukkua sua Milanna, mun mielestä sä vaan teet elämästäsi aivan liian kiireistä.
Kiireinen elämä on päin vastoin hyvä :)! En osa olla paikalla, tottunut jo ihan lapsuudesta alkaen touhua paljon. Sehän on elämä joka on nopea ja lyhyt, siksi aina kannattaa toimia ja tehdä näitä asioista mistä tykkää. Paitsi tänään makaan sohvalla marjojen kanssa ja katson elokuvan sekä suunnittelen matkan :love: kun taas pari viikkoa oli menoja aamusta yöhön, pakko vähän ottaa relaxia...

Soittaa saa ja vaikka Putinille tai Trumpille :) muista vain että seurauksia tulossa joka tapauksessa koska rikosilmoitus oli jo aiemmin sinusta tehty, niin sä kaivat verta nenästä silti jatkuvasti. Edelleen suosittelen lukemaan lakia ja seurauksia, mitä tälläisestä tulossa, kun ei ole sun ensimmäinen kerta ja tuskin viimeinen kun kirjoitat joko minusta tai mun tekemisistä ja puhut suoraan sanotusti ,,paskan,,. Sellaiselle ihmisille kuin sinä ei mennyt edelleen päähän hyvällä tavalla mitä suusta kannattaa päästä netissä, niin asia siksi hoidossa mutta ikävällä tavalla. Toivottavasti kesälomien jälkeen saat kutsuun yhteen paikkaan, odotan mielenkiinnolla tutustua sun kanssa ja kuunnella sun selityksiä. Tämä ei ole uhkailu, tämä on vain minun velvollisuus. Niin kauan kun minusta kirjoitetaan asioita mitä ei ole olemassa julkisesti ja niin kauan kun ihminen ei tajua lopettaa, niin, niin kauan teen ilmoituksia ja laki hoitaa sun kaltaisia. Kuinka monta tästäkin asiasta modet olivat poistaneet sun kirjoituksia, jopa tässäkin keskustelussa? Säälittävä vain, kuinka ihminen voi olla pahan luokan kiusaaja. Mutta tosissaan soittaa, minulle kyllä ilmoitetaan sun soitoista, luulen sen jälkeen joku toinenkin lähettää ilmoituksen eteenpäin häiriköstä. Ja vaikka kuinka sä täällä harmaana kirjoitat, usko pois sun kännykän, tietokoneen tai tabletin perusteella viranomaiset hyvin tarkkaan tietää missä olet, nykyään ei auttaa vaikka ip:n vaihdat! Eikä auttaa luulla että olen vain tyhmä ryssä joka ei voi pitää puolensa ja ketä voi kiusata niin paljon kun mieli tekee, tässä asiassa olet todellakin väärässä.

Teetkö sinä kaikista rikosilmoituksia, jotka ovat hieman tai enemmän kriittisiä sinun juttujesi suhteen? Täällä on ihmisiä, jotka haukkuvat vähän jokaista suoraan päivittäin ja vielä perusteetta! Mutta Sinä olet itse juttujesi äiti, ja esittelet "sitä jotain" kaikilla kanavilla netissä. Jos saisit rikosilmoituksen läpi, niin Vastapuolen toiveesta. Hän/ kaikki he/ on /ovat varmasti onnelli-nen /-sia, kun joutuisit todistamaan vaikka vain jo kantajana oikeudessa. Siellä kun joutuu puhumaan totta. Kerrankin. Yes!

Ei voi kun ihmetellä, miten jotkut kadehtivat Milannaa. Jos puoletkaan hänen kiireestään ja reissuistaan on totta, mun mielestä ei Milannan elämässä ole mitään kadehdittavaa. Ja en tällä tarkoita haukkua sua Milanna, mun mielestä sä vaan teet elämästäsi aivan liian kiireistä.
Luulisi sinunkin jo tuohon ikään mennessä oppineen, että kaikki kriittisyys ja ärsyyntyminen ei johdu kateudesta. Syyselityksenä kateus on hyvin yksioikoinen ja alkeellinen.

Soittaa saa ja vaikka Putinille tai Trumpille :) muista vain että seurauksia tulossa joka tapauksessa koska rikosilmoitus oli jo aiemmin sinusta tehty, niin sä kaivat verta nenästä silti jatkuvasti. Edelleen suosittelen lukemaan lakia ja seurauksia, mitä tälläisestä tulossa, kun ei ole sun ensimmäinen kerta ja tuskin viimeinen kun kirjoitat joko minusta tai mun tekemisistä ja puhut suoraan sanotusti ,,paskan,,. Sellaiselle ihmisille kuin sinä ei mennyt edelleen päähän hyvällä tavalla mitä suusta kannattaa päästä netissä, niin asia siksi hoidossa mutta ikävällä tavalla. Toivottavasti kesälomien jälkeen saat kutsuun yhteen paikkaan, odotan mielenkiinnolla tutustua sun kanssa ja kuunnella sun selityksiä. Tämä ei ole uhkailu, tämä on vain minun velvollisuus. Niin kauan kun minusta kirjoitetaan asioita mitä ei ole olemassa julkisesti ja niin kauan kun ihminen ei tajua lopettaa, niin, niin kauan teen ilmoituksia ja laki hoitaa sun kaltaisia. Kuinka monta tästäkin asiasta modet olivat poistaneet sun kirjoituksia, jopa tässäkin keskustelussa? Säälittävä vain, kuinka ihminen voi olla pahan luokan kiusaaja. Mutta tosissaan soittaa, minulle kyllä ilmoitetaan sun soitoista, luulen sen jälkeen joku toinenkin lähettää ilmoituksen eteenpäin häiriköstä. Ja vaikka kuinka sä täällä harmaana kirjoitat, usko pois sun kännykän, tietokoneen tai tabletin perusteella viranomaiset hyvin tarkkaan tietää missä olet, nykyään ei auttaa vaikka ip:n vaihdat! Eikä auttaa luulla että olen vain tyhmä ryssä joka ei voi pitää puolensa ja ketä voi kiusata niin paljon kun mieli tekee, tässä asiassa olet todellakin väärässä.

Oletko sinä Milanna tullut ihan hulluksi? Mitä unia näet? Gestapon ajat olivat ja menivät. Ketään tuollaista harhaista ilmiantajaa ei varmasti tänä päivänä kuunnella, eikäi kaikkia netissä huorittelevia seurata. Sinua itseäsi varmasti seurataan, Ja sitä oikein kerjäät tälläisillä psykoottisilla jutuillasi ja teoillasi. PS. Ne jotka eivät todella halua tulla seuratuiksi, bloggaavat kirjastosta:F

Yhteistyössä