Vienkö eräältä läskiltä miehen? oon ihastunut mieheen ja mietin pyydänkö kahville.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja llo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja Sopusuhtainen:
Alkuperäinen kirjoittaja ++++:
Alkuperäinen kirjoittaja llo:
Mun mittani on 163/48 kun taas tää miehen muija on jotain 80-90 kiloa varmasti ja suunnilleen samanpituinen. En oo koskaan jutellut miehen kansa mut tervehdin miestä töissä mut uskon että vois mielellään lähtee kahville mun kanssa.Mut en oo varma pystynkö elämään loppu elämäni sen ajatuksen kanssa että vein toiselta miehen.

rakkaus harvemmin katsoo kiloja!! toiset jopa tykkäävät pyöreitä naisista!!!
Perversioita on monenlaisia.
Huomaa kylläkin kuinka paljon palstalla on läskejä akkoja jotka pelkäävät menettävänsä miehensä timmissä kunnossa olevalle naiselle.
Ai, on perverssiä tykätä pulleasta naisesta?
Toivottavasti sä et liho koskaan, ettei sun miehes jätä sua tai muutu perverssiksi.

Mun mielestä on perverssiä tykätä lihavista ihmisistä. Hehän ovat hemmetin rumia ja ylipaino tuo mukanaan terveydellisiä ongelmia.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoosta päivää! :
AP on alipainoinen. Miksi ihmeessä mies vaihtaisi pehmeän naiselliset muodot omaavan naisensa luisevaan tissittömään ruikkuun?

Ja miksi laihoja saa haukkua tissittömiksi luiseviksi ruikuiksi?

kysymyksessä mukana

Hyppään kans tähän pinoon. ?

Varmaan siksi, että se provosoi ihmisiä paremmin. Niin kuin vastaavat sanonnat, esimerkiksi muodoton möhkäle, laardivuori, luiseva kolho, lauta, plösö.

Johan sen näistä aloituksista näkee, että joidenkin mielestä se on kivaa.

Kauhean hyvin te tunnutte tietävän, mistä miehet tykkäävät ja mistä eivät.

Onnittelut siitä, minä en vieläkään ole oppinut ymmärtämään mitään kollektiivista miestajuntaa.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Varmaan siksi, että se provosoi ihmisiä paremmin. Niin kuin vastaavat sanonnat, esimerkiksi muodoton möhkäle, laardivuori, luiseva kolho, lauta, plösö.

Johan sen näistä aloituksista näkee, että joidenkin mielestä se on kivaa.

Tää on kyllä varmasti totta.

No pakko tunnustaa, et kun on kokoa xs niin on joutunu joskus kuuntelemaan korvat punasena miten (kaksvitoset) yliopisto-opiskelijaäijät heittää hirveää juttua ylipainosista naisista. Joten koskaan ei tiedä kuka on p*skiainen ja kuka näkee "sisäisen kauneuden"..

Mun mielestä on perverssiä tykätä lihavista ihmisistä. Hehän ovat hemmetin rumia ja ylipaino tuo mukanaan terveydellisiä ongelmia.

Onko sun mielestä noin niin kuin yleisesti ottaen perverssiä tykätä ihmisistä, joilla on terveydellisiä ongelmia? Tai jotka eivät ole kauniita?

[

Mä olen useammin nähnyt rumia laihoja ihmisiä, kuin rumia lihavia ihmisiä.
Kaikenlisäksi on mun mielestä erittäin arveluttavaa sanoa ketään rumaksi.

Mä tunnen (kaikenkokoisia) vähemmän kauniita ihmisiä, he kaikki elävät onnellisissa ja tasapainoisissa parisuhteissa.
Mutta yksikin ystäväni, joka haluaisi olla laiha, mutta on sopiva tai hiukan pullea, on kokoajan pahoilla mielein, kun ajattelee vaan sitä painoaan ja ulkonäköään. Ja hänenkään miehensä ei ole ikinä painoa moittinut, kaverini oli jo heidän tavatessaan saman kokoinen tai lihavampikin.
Laittaisit oman kuvasi, nähtäis, miten monen mielestä sä olet kaunis...

mieti kun se vaimo suuttuu ja rynnii sun yli.. ei tuu kaunista jälkeä :whistle: :kieh: oikeasti. miten vaikea on ymmärtää ettei rakkaus katso ulkonäköä.. kyllä se sisin ratkaisee. (mut joo.. täähän on lihavan puhetta :whistle: )

Mun mittani on 163/48 kun taas tää miehen muija on jotain 80-90 kiloa varmasti ja suunnilleen samanpituinen. En oo koskaan jutellut miehen kansa mut tervehdin miestä töissä mut uskon että vois mielellään lähtee kahville mun kanssa.Mut en oo varma pystynkö elämään loppu elämäni sen ajatuksen kanssa että vein toiselta miehen.

Pyydä tai ole pyytämättä, mutta miks hemmetis sä tänne tuut tollast kyselee? Taisit odottaa vaan että saat "tastelun" aikaseks?? Vaikutat kyllä todella keskenkasvuselta ja itsekeskeiseltä, ei näytä olevan oikein arvot kohdillaan.Onnea vaan miehen metsästykseen!!!

Mistäs hiivatista sä tiedät, että se ukko yleensä olis susta kiinnostunut??
Vai meinaakko, että se automaattisesti haikailee kukkakeppiä kuksimaan, jos oma emäntä on runsaampi?
Ehei, kuules.
Tai joo, meeppä yrittään. Saattaa olla että saat silmilles kakkaset naurutkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No pakko tunnustaa, et kun on kokoa xs niin on joutunu joskus kuuntelemaan korvat punasena miten (kaksvitoset) yliopisto-opiskelijaäijät heittää hirveää juttua ylipainosista naisista. Joten koskaan ei tiedä kuka on p*skiainen ja kuka näkee "sisäisen kauneuden"..

No joo, kyllähän maailmassa on todella paljon sellaisia ihmisiä jotka arvottavat muita pääasiassa ulkoisten ominaisuuksien pohjalta. Se, että onko niillä arvioilla tai jutuilla mitään paino-arvoa (yli- tai ali :whistle: ) onkin sitten ihan toinen juttu.

Ja anteeksi, noin 25-vuotias yliopisto-opiskelijaäijä ei minun silmissäni muutenkaan ole mikään sellainen meriitti, että pitäisin ketään sen perusteella jotenkin fiksumpana tai hyvätapaisena.

Alkuperäinen kirjoittaja Halfcafnonfatlatte:
Kai ainakin jotkut ihmiset etsii sita kumppania ja listalla on muita juttuja, kuin se paino... Taytyy myontaa, etta itse olen niin kumma, etta mietin ihan muita juttuja! =)

Totta kai, ja mitä ihmettä joku ihminen menettää, jos joku ei halua olla hänen kanssaan hänen painonsa vuoksi? Ei mitään. Yleisesti ottaen on paljon mukavampaa olla sellaisen ihmisen kanssa, joka jopa pitää sinusta :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Onko sun mielestä noin niin kuin yleisesti ottaen perverssiä tykätä ihmisistä, joilla on terveydellisiä ongelmia? Tai jotka eivät ole kauniita?
Kaikkihan me tykätään kauniista asioista ja ihmisistä. Jos joku siitä poikkeaa on se mun mielestä perversio. Eihän täällä aamulla jostain syystä hyväksytty 23 ja 60 vuotiaan suhdettakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
:laugh: :laugh: :laugh: Tää oli jo niin huono provo että tää on jo hauska :D .

Eikun hei...mahtaakohan mun mies myös lähteä ensimmäisen laihan naisen matkaan joka häntä tervehtii.. :/ . Nyt on varmaan pakko alkaa laihduttamaan |O

Niih, tai mieti sit sellasta kauhuskenaariota, että se lähtiskin VIELÄ lihavamman naisen mukaan!!
:laugh: :laugh:

*ei ristus!!Koittakaa ny ees hiukan skarpata näitten provoilujenne kanssa. JOTAIN TASOO, HEI!* :D

Kaikkihan me tykätään kauniista asioista ja ihmisistä. Jos joku siitä poikkeaa on se mun mielestä perversio.

Sinänsä en kyllä jaksa alkaa tähän (porvoo)ketjuun enää kommentoida, mutta sulle on pakko sanoa, että joo, kaikki me tykätään kauniista asioista ja ihmisistä. Mutta kun se kauneus on kovin subjektiivinen käsite. Oot varmaan kuullutkin: "kauneus on katsojan silmissä." Eikä muuten ole ihan hatusta temmattu tuo väite.
:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Kaikkihan me tykätään kauniista asioista ja ihmisistä. Jos joku siitä poikkeaa on se mun mielestä perversio.

Sinänsä en kyllä jaksa alkaa tähän (porvoo)ketjuun enää kommentoida, mutta sulle on pakko sanoa, että joo, kaikki me tykätään kauniista asioista ja ihmisistä. Mutta kun se kauneus on kovin subjektiivinen käsite. Oot varmaan kuullutkin: "kauneus on katsojan silmissä." Eikä muuten ole ihan hatusta temmattu tuo väite.
:xmas:

Ja sä varmaan oot kuullu kulttuurisidonnaisista kauneusihanteista. Tästä tulee paskaa niskaan, mutta kumman valitset elokuvissa: kohtauksen, jossa hoikka (muuten ok näkönen) nainen lähtee iskemään miestä vai kohtauksen, jossa selkeästi ylipainonen (muuten ok näkönen) nainen lähtee iskemään miestä?

Yhteistyössä