Vieraan miehen kanssa chattailu, kertoisitko miehellesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Olen n. kuukauden verran chattaillut yhden miehen kanssa älypuhelimella. Tavattiin yhden pelin chatissa. Aluksi kaikki oli hyvin viatonta mutta lopulta alettiin chattailemaan joka päivä ja kuviakin vaihdeltiin. Ollaan myös kirjoiteteltu paljon seksistä ja tämä mies on tyydytellyt itseään minun kirjoitusteni takia... Tämä naimisissa oleva mies ehdotteli myös juttelua puhelimitse ja tapaamistakin mutta en todellakaan suostunut. Onneksi välimatkaa on paljon.

Omaan seksielämään chattailulla on ollut hyvin positiivinen vaikutus sillä olen halunnut miestäni lähes joka päivä, kun normaalisti meillä mies on se aktiivisempi osapuoli. Nyt chattailu loppui kun chattikaveri lähti kuukaudeksi ulkomaille mutta mietin pitäisikö miehelle kertoa? Mies oli kyllä tietoinen chattailusta silloin ihan alussa kun se oli vielä viatonta mutta ei tiedä että jatkoin... Loukkaanko miestä turhaan kertomalla?

Nyt kun tuo chattailu loppui huomaan myös kaipaavani sitä :( Jotenkin se toi mukavasti jännitystä kotiäidin elämään... Miten pääsen tästä yli?

En lähtis tahallaan satuttamaan miestä ellei mitään fyysistä ole livenä tapahtunut mut olis kyllä huono omatunto. Varsinkin jos nyt et enää chattaa mutta kysymys kuuluukin että jatkuuko tuo kun mies palaa ulkomailta takas?
Mä en usko että mies hyväksyy tuota, meillä ainakin suuttuis.
En halua edes lähteä tommosiin juttuihin koska arvostan omaa parisuhdettani ja miestäni liikaa.. En tiedä teidän tapauksessa mutta mä pitäisin tuota jo pettämisen esiasteena koska siihen liittyy seksuaalisuus ja tää mies haluaa selvästi enemmän..
Pääset varmasti tuosta yli, yritä keksiä joku muu harrastus itsellesi jos tarttet vastapainona jotain kotiäidin elämään..
Itsehän päätät jatkatko tuota vai et mutta sanoisin että liikut vaarallisilla vesillä kun ottaa huomioon että sulla on mies ja lapsikin/lapsiakin..

Mieti että olisko susta ok jos tilanne oliskin toisinpäin ja miehesi chattais jonkun toisen naisen kanssa samanlailla ja vaihtelis kuvia yms.? ;)

Viimeksi muokattu:
No musta tuo kyllä kuulostaa jo lievältä pettämiseltä. En todellakaan hyväksyisi jos mies noin tekisi tai mieheni hyväksyisi sitä, että minä tekisin noin.

Avoimuudesta en näe tuossa tilanteessa ainakaan mitään hyötyä. Jos mies oli alunperin tietoinen chattailusta varmasti olisin kertonut sen luonteen muutumisesta heti. Tosin luultavasti chattailukaan ei enää sen jälkeen olisi minun osaltani jatkunut.

mun mielestä puolisolla on aina oikeus tietää pettämisestä ja oikeus itse päättää haluaako elää pettäjän kanssa. mun puolesta ei kukaa muu sais tehdä sitä päätöstä

Mä en ymmärrä miks pitää noin tehdä. Tai ymmärrän, mutta ei se oo oikein. Joo, mä kertoisin, olisin kyllä kertonut alunalkaenkin enkä tuolla tavalla salaisi viestien luonnetta. Jos mun puoliso tekis noin, repisin pelihousuni ja varmaan jotain muutakin.

En ymmärrä miksi haluaisit satuttaa miestä kertomalla.
Ei tuo ehkä hyväksyttävää toimintaa ole, mutta jos teillä menee miehesi kanssa hyvin suhteessanne, niin älä nyt pilaa sitä tuolla.

[QUOTE="eee";28675145]En ymmärrä miksi haluaisit satuttaa miestä kertomalla.
Ei tuo ehkä hyväksyttävää toimintaa ole, mutta jos teillä menee miehesi kanssa hyvin suhteessanne, niin älä nyt pilaa sitä tuolla.[/QUOTE]

No tuskin se mies niin tyhmä on, ettei osaa jossain vaiheessa laskee yhteen 1+1 ja tajuaa mistä naisen seksi-into on peräisin. Voiko ollakaan kitkerämpää tapaa toimia toisen selän takana?

"Kannattaako tunnustaa jos pettää"... niin kai tuossa jonkunmoinen raja on ylitetty jos äijä toisessa päässä runkkailee sun viesteille? Vaikea kuvitella, että puoliso tuollaista hyväksyy. Kerro, jos haluat olla rehellinen ja kattoo mihin teistä on, mutta älä kerro vain keventääksesi omaatuntoasi?

No tuskin se mies niin tyhmä on, ettei osaa jossain vaiheessa laskee yhteen 1+1 ja tajuaa mistä naisen seksi-into on peräisin. Voiko ollakaan kitkerämpää tapaa toimia toisen selän takana?

Olen kertonu miehelle että olen lukenut eroottisia tarinoita netistä ja siksi haluja on enemmän... Tämä tosin on tottakin, mutta ei ole ainut syy halukkuuteen.

Tuntuu että miehen kanssa menee juuri nyt todella hyvin. Varmaan siksi koska läheisyyttä on ollut niin paljon.

Mitä mieltä olisit jos miehesi toimisi samoin?

Teillä on läheisyyttä paljon, koska sinulöla on etäsuhde? Miten olisi sen oman parisuhteen rakentaminen ilman ulkoisia kumpapnaeita?

Minusta tuolainen on pettämistä.
En voisi hyväksyä tuollaista touhua.
Entäs jos et kerro miehelles ja hän saakin myöhemmin tietää sun touhuista ?
Saako miehes tehä samalla tavalla ?

Viimeksi muokattu:
Ja jotenkin oli ihanaa taas saada huomiota ja kehuja ulkonäöstä ym. Oma mies kun ei enää koskaan ole romanttinen tai kehu ulkonäköäni (suhteen alussa oli todella romanttinen) Tästä olen puhunutkin miehelle mutta ei ole muutosta näkynyt. Yhdessä ollaan oltu reilu 10 vuotta.

Alussa kerroinkin miehelle että tämä chattikaveri oli kehunut ulkonäköäni (mun kuva näkyy chatin nimimerkissä). Mies oli vähän hiljainen sen päivän ja kysyin haluaako hän että lopetan chattailun. Ei oikeen vastannut siihen mitään. Pari päivää siitä jatkoin chattailua salaa, mikä oli yllättävän helppoa kun mies on paljon töissä.

Mun mies petti mua ihan samalla tavalla. Annoin tän yhden kerran anteeksi vaikka ei itse tätä kertonutkaan vaan jäi kiinni rysän päältä. Kieltämättä välillä kalvaa ajatus, että mitä jos se vielä yrittää sitä mun selän takana...kyllä mä haluaisin ehdottomasti tietää, jotta voisin sen jälkeen heittää sen pellolle.

[QUOTE="aapee";28675224]Ja jotenkin oli ihanaa taas saada huomiota ja kehuja ulkonäöstä ym. Oma mies kun ei enää koskaan ole romanttinen tai kehu ulkonäköäni (suhteen alussa oli todella romanttinen) Tästä olen puhunutkin miehelle mutta ei ole muutosta näkynyt. Yhdessä ollaan oltu reilu 10 vuotta.

Alussa kerroinkin miehelle että tämä chattikaveri oli kehunut ulkonäköäni (mun kuva näkyy chatin nimimerkissä). Mies oli vähän hiljainen sen päivän ja kysyin haluaako hän että lopetan chattailun. Ei oikeen vastannut siihen mitään. Pari päivää siitä jatkoin chattailua salaa, mikä oli yllättävän helppoa kun mies on paljon töissä.[/QUOTE]

Tästä saa kyllä sen kuvan että suhde omaan mieheesi ei ole kunnossa. Auttaako pettäminen siihen jotenkin? Epäilen että ei ainakaan pidemmänpälle. Jotta kiinnostus seksiin säilyy oliko lyhyestä(?) chattailystä hyötyä vai pitäisikö pettämisen jatkua koko ajan että sinun kiinnostus myös miestäsi kohtaan säilyisi?

[QUOTE="aapee";28675224]Ja jotenkin oli ihanaa taas saada huomiota ja kehuja ulkonäöstä ym. Oma mies kun ei enää koskaan ole romanttinen tai kehu ulkonäköäni (suhteen alussa oli todella romanttinen) Tästä olen puhunutkin miehelle mutta ei ole muutosta näkynyt. Yhdessä ollaan oltu reilu 10 vuotta.

Alussa kerroinkin miehelle että tämä chattikaveri oli kehunut ulkonäköäni (mun kuva näkyy chatin nimimerkissä). Mies oli vähän hiljainen sen päivän ja kysyin haluaako hän että lopetan chattailun. Ei oikeen vastannut siihen mitään. Pari päivää siitä jatkoin chattailua salaa, mikä oli yllättävän helppoa kun mies on paljon töissä.[/QUOTE]

Kehua ulkonäköä? Oletko jotenkin epävarma itsestäsi?

Kuka tahansa netin pelimies kehuu ulkonäköäsi ja olet heti ihan pistokisissa, vain välimatka estää lähemmän kontaktin.

Panosta nyt siihen omaan prisuhteeseen etkä johin virtuaalihörhöön.

Mun vaimo jäi kiinni samanlaisesta toiminnasta. Olin aluksi vihainen ja mustasukkainen. Sitten huomasin, että sehän oli toiminut piristeenä vaimon haluihin ja lupasin sen jatkaa. Meillä oli monta kuukautta tosi viriili seksielämä. Kunnes vaimoni lopetti netissä hommailut. Kyllästyi kai? Niinpä meidän seksielämä latistui taas. Mun puolesta saisi alkaa uudestaan. Harrastivat chättäilyä ja kameran välityksellä.

En nyt sit todellakaan tiedä mitä teen. En ole mitenkään romanttisessa mielessä kiinnostunut tästä chattikaverista vaikka muista jutuistakin kuin seksistä juttelu ihan mukavaa olikin. Chattailusta huomasi kuinka hyvä mies mulla on joten siksi kai huono omatuntokin :( Yritin alussa pitää chattailun asiallisena mutta koko ajan tämä chattikaveri jatkoi vaan pervojuttujaan ja lopulta itsekin osallistuin niihin...

Yhteistyössä