A
"aapee"
Vieras
Olen n. kuukauden verran chattaillut yhden miehen kanssa älypuhelimella. Tavattiin yhden pelin chatissa. Aluksi kaikki oli hyvin viatonta mutta lopulta alettiin chattailemaan joka päivä ja kuviakin vaihdeltiin. Ollaan myös kirjoiteteltu paljon seksistä ja tämä mies on tyydytellyt itseään minun kirjoitusteni takia... Tämä naimisissa oleva mies ehdotteli myös juttelua puhelimitse ja tapaamistakin mutta en todellakaan suostunut. Onneksi välimatkaa on paljon.
Omaan seksielämään chattailulla on ollut hyvin positiivinen vaikutus sillä olen halunnut miestäni lähes joka päivä, kun normaalisti meillä mies on se aktiivisempi osapuoli. Nyt chattailu loppui kun chattikaveri lähti kuukaudeksi ulkomaille mutta mietin pitäisikö miehelle kertoa? Mies oli kyllä tietoinen chattailusta silloin ihan alussa kun se oli vielä viatonta mutta ei tiedä että jatkoin... Loukkaanko miestä turhaan kertomalla?
Nyt kun tuo chattailu loppui huomaan myös kaipaavani sitä
Jotenkin se toi mukavasti jännitystä kotiäidin elämään... Miten pääsen tästä yli?
Omaan seksielämään chattailulla on ollut hyvin positiivinen vaikutus sillä olen halunnut miestäni lähes joka päivä, kun normaalisti meillä mies on se aktiivisempi osapuoli. Nyt chattailu loppui kun chattikaveri lähti kuukaudeksi ulkomaille mutta mietin pitäisikö miehelle kertoa? Mies oli kyllä tietoinen chattailusta silloin ihan alussa kun se oli vielä viatonta mutta ei tiedä että jatkoin... Loukkaanko miestä turhaan kertomalla?
Nyt kun tuo chattailu loppui huomaan myös kaipaavani sitä