Vieraita kylässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huspati Huta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onneksi meillä ei emännän rooli automaattisesti lankea minulle. Mies saisi kokata allergiasapuskat, minä voisin huolehtia majoittamisesta. Jos siis tällainen tilanne tulisi vastaan.

Toisia kiinnostaa ruoanlaitto, toisia ei. Minä istun mieluiten valmiiseen pöytään. Toki laitan ruokaa, kun ei meillä eineksiä syödä, mutta en voi väittää, että tekisin sen erityisen innokkaasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Onneksi meillä ei emännän rooli automaattisesti lankea minulle. Mies saisi kokata allergiasapuskat, minä voisin huolehtia majoittamisesta. Jos siis tällainen tilanne tulisi vastaan.

Toisia kiinnostaa ruoanlaitto, toisia ei. Minä istun mieluiten valmiiseen pöytään. Toki laitan ruokaa, kun ei meillä eineksiä syödä, mutta en voi väittää, että tekisin sen erityisen innokkaasti.

Meillä on kyllä mielestäni ihan tasa-arvoinen kokkauspolitiikka, siksi onkin oikeastaan oma vikani, että itse otin tästä paineita. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Sitä minäkin ajattelin ja Kokkipuotia.
Kokkipuotia meinasin ehdottaa itsekin, mutta en ollut varma, vieläkö se on olemassa.

Vielä noista vieraiden ruuista....jostain syystä kutsumani vieraat yleensä odottavat saavansa meillä sellaisia makukokemuksia, mitä eivät kotona tule kokeilleeksi. Siksi kaipaan myös tiedon "yökötyksistä" ja mausteista. Mä kerron myös vierailleni, kun tulevat, että meillä ei ole pakko syödä mitään. Jos haluavat jotain erikoisempaa juttua pöydästä maistaa, mutta eivät pidäkään siitä, sen voi meillä aivan vapaasti jättää lautasen reunalle. Meidän "kotikompostorille" kyllä kelpaa kaikki :D Varsinkin lapsille ja nuorille tuo tieto on usein hyvinkin tärkeä ja helpommin uskaltautuvat uusia makuelämyksiä maistamaankin.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:

Meillä on kyllä mielestäni ihan tasa-arvoinen kokkauspolitiikka, siksi onkin oikeastaan oma vikani, että itse otin tästä paineita. :saint:

Meilläkin on vuoropäivät. :D Koska muuten menis niin, että joko minä teen ruokaa, tai sitten minä olen nälässä, ja mies söis leipää.

Yhteistyössä