Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä kävisin ekana katsomassa Stockmannilta.
Sitä minäkin ajattelin ja Kokkipuotia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä kävisin ekana katsomassa Stockmannilta.
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Onneksi meillä ei emännän rooli automaattisesti lankea minulle. Mies saisi kokata allergiasapuskat, minä voisin huolehtia majoittamisesta. Jos siis tällainen tilanne tulisi vastaan.
Toisia kiinnostaa ruoanlaitto, toisia ei. Minä istun mieluiten valmiiseen pöytään. Toki laitan ruokaa, kun ei meillä eineksiä syödä, mutta en voi väittää, että tekisin sen erityisen innokkaasti.
Kokkipuotia meinasin ehdottaa itsekin, mutta en ollut varma, vieläkö se on olemassa.Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Sitä minäkin ajattelin ja Kokkipuotia.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Onneksi meillä ei emännän rooli automaattisesti lankea minulle. Mies saisi kokata allergiasapuskat, minä voisin huolehtia majoittamisesta. Jos siis tällainen tilanne tulisi vastaan.
Toisia kiinnostaa ruoanlaitto, toisia ei. Minä istun mieluiten valmiiseen pöytään. Toki laitan ruokaa, kun ei meillä eineksiä syödä, mutta en voi väittää, että tekisin sen erityisen innokkaasti.
Meillä on kyllä mielestäni ihan tasa-arvoinen kokkauspolitiikka, siksi onkin oikeastaan oma vikani, että itse otin tästä paineita. :saint: