Viestittely pettämistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toinen ruusu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toinen ruusu

Vieras
Mitäs ajatuksia seuraavanlainen herättää palstalaisissa?

Ollaan seurusteltu nelisen vuotta ja omasta mielestä meillä molemmat on onnellisia suhteessa. Puhutaan paljon yhteisestä tulevaisuudesta ja läheisyyttä on paljon päivittäin. Mies on meillä seksuaalisempi, mutta seksiä on silti joka viikko yleensä useampana päivänä. Mies ei mun mielestä ole pettäjätyyppiä, mutta kuitenkin epäilyt heräsi kun salaili niin kovasti puhelintaan.

Selasin eilen salaa miehen puhelimenta ja löysin naisten alastonkuvia ja Kik tms appsin, jossa jutellut täysin tuntemattomien naisten kanssa. Keskustelut oli seksuaalissävytteisiä ja moni nainen oli lähetellyt myös paljastavia kuvia. Mies ei esiintynyt itsenään, vaan valehteli näille naisille olevansa joku ihan muu. Harmitti, kun eräälle naiselle oli vastannut myös että ei seurustele, on vain vakipanoja... Mies oli myös lähetellyt "itsestään" kuvia naisille. Luulen, että mies ei ikinä siis ketään näistä naisista ole todellisuudessa tapaamassa.

Missä teidän mielestä menee pettämisen raja? Itelle tuli ainakin kurja fiilis enkä tiedä, pitäisikö asia ottaa puheeksi. Toki itsekin tein väärin kun puhelinta selailin salaa, mutta mun mielestä miehen tekoset on vielä enemmän väärin.

Mitäs ajatuksia seuraavanlainen herättää palstalaisissa?

Ollaan seurusteltu nelisen vuotta ja omasta mielestä meillä molemmat on onnellisia suhteessa. Puhutaan paljon yhteisestä tulevaisuudesta ja läheisyyttä on paljon päivittäin. Mies on meillä seksuaalisempi, mutta seksiä on silti joka viikko yleensä useampana päivänä. Mies ei mun mielestä ole pettäjätyyppiä, mutta kuitenkin epäilyt heräsi kun salaili niin kovasti puhelintaan.

Selasin eilen salaa miehen puhelimenta ja löysin naisten alastonkuvia ja Kik tms appsin, jossa jutellut täysin tuntemattomien naisten kanssa. Keskustelut oli seksuaalissävytteisiä ja moni nainen oli lähetellyt myös paljastavia kuvia. Mies ei esiintynyt itsenään, vaan valehteli näille naisille olevansa joku ihan muu. Harmitti, kun eräälle naiselle oli vastannut myös että ei seurustele, on vain vakipanoja... Mies oli myös lähetellyt "itsestään" kuvia naisille. Luulen, että mies ei ikinä siis ketään näistä naisista ole todellisuudessa tapaamassa.

Missä teidän mielestä menee pettämisen raja? Itelle tuli ainakin kurja fiilis enkä tiedä, pitäisikö asia ottaa puheeksi. Toki itsekin tein väärin kun puhelinta selailin salaa, mutta mun mielestä miehen tekoset on vielä enemmän väärin.

Kyse on enemmän siitä pystytkö elämään asian kanssa?
Siis hyväksyä, että tällaista tulee varmasti tapahtumaan myös jatkossa. Vaikka kieltöisit niin ei se estäisi, eikä ole omaatuntoaan nytkään kolkuttanut.

No todellakin on pettämistä, herää!!!! Otat asian puheeksi ja kysyt mitä oikein haluaa suhteelta. Osaako sitoutua ja sitoutua seksiin vain sinun kanssasi. Tuohan on puhelinseksiä/virtuaaliseksiä. Takuulla runkannut noita katsellessa. Ei tuollaisella menolla ole suunta hyvä, askel askeleelta se pahenee ja kohta se fyysisesti pettää jos saa mahdollisuuden. Mun ukko lähtisi vaihtoon, jos suhteen laatu olisi tuollainen.

Kyllä toi mun mielestä on pettämistä tai ainakin jotain sinnepäin, itse en hyväksyisi tuollaista toimintaa ellei siitä olisi etukäteen ilmoitettu. Ehdotan että otat asian puheeksi, pitäähän sinun saada tietää missä menette ja miksi mies toimii noin. Tai siis, ainakin minun pitäisi tilanteessasi saada syyt selville, missä mättää yms.

Meillä on osin avoin suhde ja välillä lupa tehdä mitä vaan, jopa naida muita jos sattuu huvittamaan, mutta toi olisi meilläkin pettämistä.

Teidän pitänee sopia, itä saa tehdä ja mitä ei. Sit se on selvää.

Ei ole pelkästään siitä kyse onko sinua petetty, vaan jumalauta siitä, että sinun miehesi kusettaa ties kuinka monia naisia (sinun lisäksesi) mm. valehtelemalla olevansa joku muu, kuin on. Hän käyttää teitä kaikkia hyväkseen ja saa itse tyydytystä.

Minusta tuo on väärin, moraalitonta, enkä usko että miehesi tuntee syyllisyyttä/katumusta tai sitten hän on vaikeasti seksiriippuvainen mutta ei sekään oikeuta olemaan huijari.

• Tykkää
Reactions: -tibis
Ei mun mielestä ole kiinnostavaa pohtia, mikä on pettämistä, vaan sillä on merkitystä, millainen teidän suhteenne on, mitä teidän välillä on, mikä on teidän mielestä sopivaa ja mitä kumpikin haluaa. Jos mies haluaa harrastaa tuollaista, niin se on olennaisempi asia kuin se, onko tuo pettämistä. Ja jos sinä et halua, että kumppanisi lähettelee naisten kanssa toisilleen alastonkuvia, niin silloin teidän rajat menevät ristiin.

Omassa parisuhteessa en tuollaista katselisi, mielestäni tuo on pettämistä, sillä omasta mielestäni kaikki mitä ei voi sanoa/tehdä toisen edessä on pettämistä... Toki teit väärin hänen puhelinta selatessasi, loukkasit miehesi yksityisyyttä MUTTA mielestäni hänen tekosensa on tässä tapauksessa tuomittavampaa ja sinun tulisi ehdottomasti ottaa asia puheeksi mikäli se sinua vaivaa. Älä jää miettimään mitä hän sanoo siitä että kävit hänen puhelimellaan, on vain reilua että kerrot tästä hänelle ja samalla otat sitten tämän selville saamasi asian puheeksi...

Omassa parisuhteessa en tuollaista katselisi, mielestäni tuo on pettämistä, sillä omasta mielestäni kaikki mitä ei voi sanoa/tehdä toisen edessä on pettämistä... Toki teit väärin hänen puhelinta selatessasi, loukkasit miehesi yksityisyyttä MUTTA mielestäni hänen tekosensa on tässä tapauksessa tuomittavampaa ja sinun tulisi ehdottomasti ottaa asia puheeksi mikäli se sinua vaivaa. Älä jää miettimään mitä hän sanoo siitä että kävit hänen puhelimellaan, on vain reilua että kerrot tästä hänelle ja samalla otat sitten tämän selville saamasi asian puheeksi...

Yhteistyössä