V
vierailija
Vieras
Ja itsekin oon naimisissa...enkä oo edes enää teini, keski-ikäinen. Käyttäydyn kuin teini. Tutustuin uuteen kaveriin n vuosi sitten. Hänen miehensä on autoasentaja ja kun mun autoon piti vaihtaa osia, tää mies tuli sen sitte tekemään. En ollu koskaan nähny kyseistä miestä, mutta kun hän astui sisään ovesta, mun vatsa kääntyi ylösalaisin ja sydän heitti volttia. Niin vahva kemia, välittömästi. Siitä se sitten lähti...kun katseemme kohtaa, kuuluu rätinää. En osaa olla rentona hänen seurassaa, mun keho reagoi hänen läsnäoloonsa. Tiedän, että hänkin on kiinnostunut. Emme ole sanoneet mitään sellaista toisillemme, mutta...juttelemme messengerin kautta. Kaikesta. Ihan tavallisista asioista. Hän tykkää kaikista mun kuvista ja jutuista somessa. Jokaisesta. Ensimmäisenä.
Eikä kumpikaan ole sanonut mitään omille puolisoilleen. Hänen vaimonsa on ihana ystävä, ja mä rakastan mun miestä. Mutta. En saa mielestäni tuota miestä. Näemme harvoin, mutta tarve olla yhteydessä on suuri. Annoin olla muutaman viikon, hän itse otti sitten yhteyttä...kysyi, onko mun autossa kohta katsastus ja pitäskö sitä vilkasta. un oma mies ei ymmärrä autojen päälle mitään. Ehkä ajan sinne jonain iltana, kun vaimonsa on menossa. Katsotaan miten tää etenee. Ehkä tästä seuraa vain harmitonta hauskanpitoa
Eikä kumpikaan ole sanonut mitään omille puolisoilleen. Hänen vaimonsa on ihana ystävä, ja mä rakastan mun miestä. Mutta. En saa mielestäni tuota miestä. Näemme harvoin, mutta tarve olla yhteydessä on suuri. Annoin olla muutaman viikon, hän itse otti sitten yhteyttä...kysyi, onko mun autossa kohta katsastus ja pitäskö sitä vilkasta. un oma mies ei ymmärrä autojen päälle mitään. Ehkä ajan sinne jonain iltana, kun vaimonsa on menossa. Katsotaan miten tää etenee. Ehkä tästä seuraa vain harmitonta hauskanpitoa