Vietättekö kesälomaa anoppilassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ja taas tuli pyyntö...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En!! Ei mua sinne kukaan pyydä, ja jos erehtyis pyytämäänkin, niin voin hyvällä omalla tunnolla kieltäytyä lähtemästä ja vedota tuohon vauvaan, jonka kans on niiiiiin hankala matkustaa kauemmas :xmas:
Tänä kesänä meidän anoppilakäynti on viikonloppu elokuussa, kun miehen serkku vihitään samalla paikkakunnalla, missä anoppila on.

Just perjantaina kottiuttiin anoppilasta, oltiin su-pe siellä ja mukavaa oli :) Mut minulla onkin Maailman Paras anoppi :D
Ja mun kotona oltiin tuossa kesäkuun lopulla 5 yötä. Mukavaa oli sielläkin.
Mies ja minä viihdytään toistemme kotona ja tulemme tosi hyvin toimeen appivanhempien kanssa. :)

vietettiin ennen...ja nyt kun anoppi luulee myös että siellä tuhlattais aikaa kaikki lomat....on meillä muutakin elämää onneksi ettei anoppilassa tartte olla mutta ei aina tajua...
nauttisi jos oltais kk siellä...

Alkuperäinen kirjoittaja cukkis:
vietettiin ennen...ja nyt kun anoppi luulee myös että siellä tuhlattais aikaa kaikki lomat....on meillä muutakin elämää onneksi ettei anoppilassa tartte olla mutta ei aina tajua...
nauttisi jos oltais kk siellä...

Just, anoppi on sosiaalinen ja pitää lapsista, lapsenlapsista ja varmaan muistakin ihmisitä. Jotkut pitää vain Tosi-TV-stä ja sidukasta ja katselee nenänvartaan näitä isovanhempia.

tälläkin viikolla ollaan kolmesti käyty "lomalla" anoppilassa. Oltiin siis lähes koko päivä kylässä, kuten tapana on. Ja oikein mielellään siellä käymme ja aina odottaa kovasti anoppi vierailuamme. Ihana anoppi minulla :)

Ne asuu samalla paikkakunnalla kun me, mutta en viettäis vaikka muualla asuisivatkin. Mä en tuu toimeen anopin kanssa, se on kovasti selväksi tehnyt, että mä en ole hänen pojalleen sopiva morsian.

Valitettavasti tänä kesänä oltiin reilu viikko.. anoppi on ok, mutta appiukko on aivan mahdoton..
ihan kiukuttekevasta lapsesta menisi.. mutta en oikeen ymmärrä aikuiselta 3v:lle sopivaa käytöstä.
Lisäksi meidän lasten pitäisi olla jossain armeijakurissa yötäpäivää .. et ei oikeen lomalta tuntunut..
Kyl oli viiminen kerta kun ollaan yhtä yötä pidempään.. matkaa on yli 1000 km joten ei onneksi kovin usein nähdä!

Emme vietä. Nyttemmin tuntuu siltä, että on jo ihan liikaa, että asumme samalla kylällä... Edeltävät vierailukerratkin muksujen kanssa ovat olleet siellä sen verran rankkoja kertoja, että toisaalta on todellakin hyvä juttu, että tilanne on nyt mikä on..eli välimatkaa pidämme. Toisaalta olemme suunnittelemassa reissua mummilaan!! (siis äitini tykö :) )

Yhteistyössä