Oli muuta sukua. Mun vanhemmat, siskoni, siskoni tytär, siskoni poika puolisoineen, mun tyttäreni sekä hänen puolisonsa ja tietenkin minä sekä poikani.
Meillä oli appivanhemmat aattona syömässä ja katsomassa joulupukkia ja sitten seuraavana päivänä mentiin taas heidän luokseen syömään näin tehty jo vuosia
Ei muita kuin oma sakki. Kaikista paras. Tunnetaan tavat ja tottumukset. Molempien vanhemmatkin haluavat olla omissa oloissaan. Tapanina tulevat, mies käy hakemassa.
Veljillä ja sisarilla samat meiningit, mutta me ollaan vanhempiemme lähellä ja siksi meille. Uutena vuotena sitten muualla.
Lapsetkaan eivät halua olla muualla kuin kotona ja ihan näin naturel perheen kesken.
Ei oltu kotona ollenkaan. Koko perhe yövyimme aattona minun vanhemmillani ja joulupäivänä mentiin miehen vanhemmille käymään.
Tämän päivän olemme vain kotona, ei ole mitään ohjelmaa tai menoa.
Aattona oltiin minun vanhemmillani syömässä, siellä varsin extended family paikalla, paljon porukkaa. Aattoiltana haettiin miehen lapset meille joulunviettoon ja oltiin keskenämme. Eilen sitten käytiin miehen siskon luona syömässä ja siellä oli sen puolen sukua paljon paikalla. Joten mitä tuohon nyt vastaisi