Vihaaan sanaa PEESI!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
NO olkooon tämä nyt sitten oikein peeesi ja peeesaus ketju ni voitte sitten tuolla muualla "normaali" keskusteluissa pitää turpanne kiinni peeseistä... En tajua miks nään niin punasta tolle sanalle.. tulee vaan mieleen ihminen joka ei osaa muutako tosiaan PEEESATA muiden juttuja.. Ei omia mielipiteitä mihinkään.. Raivostuttavaaa.. en tiiä jos tämänkin raivon vois pistää raskauden piikkiin...;D Ei tosiaan vihaan silti tota sanaa...

[QUOTE="...";27762858]NO olkooon tämä nyt sitten oikein peeesi ja peeesaus ketju ni voitte sitten tuolla muualla "normaali" keskusteluissa pitää turpanne kiinni peeseistä... En tajua miks nään niin punasta tolle sanalle.. tulee vaan mieleen ihminen joka ei osaa muutako tosiaan PEEESATA muiden juttuja.. Ei omia mielipiteitä mihinkään.. Raivostuttavaaa.. en tiiä jos tämänkin raivon vois pistää raskauden piikkiin...;D Ei tosiaan vihaan silti tota sanaa...[/QUOTE]

Mulle se on toisen sanomisen tukemista, usein siinä toivossa että toiselle tulee myös hyvä mieli, tai että ei koe olevansa yksin ajatustensa kanssa. Onko tuo yhtään vähemmän ärsyttävää tuolla motivaatiolla? Eli sen peesauksen taakse menee vähän enemmän ajatusta kuin vain toisen mukailu.

• Tykkää
Reactions: lissukka.
[QUOTE="vieras";27762835]Tättähäärä. Mikä v*tun tättähäärä?

Sohlata. Mitä sekin olevinaan on?[/QUOTE]

Uutta mulle. En oo kyllä koskaan kuullu tommosia. Onko jotain plussalaisten vai minkä lie palstailijoiden sanoja? Käyn täällä vain satunnaisesti lukemassa jotain, MUTTA nyt oli aika avautua ensimmäisen kerran asiasta, mikä todella raivostuttaa minua täällä!

Mulle se on toisen sanomisen tukemista, usein siinä toivossa että toiselle tulee myös hyvä mieli, tai että ei koe olevansa yksin ajatustensa kanssa. Onko tuo yhtään vähemmän ärsyttävää tuolla motivaatiolla? Eli sen peesauksen taakse menee vähän enemmän ajatusta kuin vain toisen mukailu.

Joo sen olen ymmärtäny, mutta eikö sitä voi mitenkään muuten ilmaista kuin tylyllä peesi-sanalla. On vaikka sitten kirjoittamatta, jos ei itse keksi lisättävää. Ja eikös muiden kommenteista voi tykätä? Luulisi sen riittävän kerrottavaksi, että on samaa mieltä kirjoittajan kanssa. Näin ainakin itse näen asian. Paljon mukavampi lukea tekstiä, kun siellä ei ole 10 kertaa peesi sanaa peräkkäin, vaan ne 10 tykkää siitä kommentista. Iiiisiiiiiii.. eikö???

LISSUKKA todella kiva, kun osasit tykätä tästä kommentista, etkä nimenomaan tehnyt sitä peesiä. Kiitos siitä! :)

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27763021:
ihme vihaajia, eikö enää pieni ärtymys riitä ? :D

Onhan sitä kovempaakin elämässä koettu ja niistä selvitty, mutta ei tätä suuruusluokkaa olevaa ongelmaa voi ohittaa vain pienellä ärtymyksellä, kun se alkaa olla niin yleistä. Eikö teillä hyvät ihmiset ole enää omaa mielipidettä? Vai ettekö vain ihan tosi jaksa näpytellä niitä näppäimiä kertoaksenne sitä. Kyllähän tämä kirjoittelu ihan työstä käy. Nyt huomasin, kun tämän keskustelun avasin.

[QUOTE="...";27763068]Onhan sitä kovempaakin elämässä koettu ja niistä selvitty, mutta ei tätä suuruusluokkaa olevaa ongelmaa voi ohittaa vain pienellä ärtymyksellä, kun se alkaa olla niin yleistä. Eikö teillä hyvät ihmiset ole enää omaa mielipidettä? Vai ettekö vain ihan tosi jaksa näpytellä niitä näppäimiä kertoaksenne sitä. Kyllähän tämä kirjoittelu ihan työstä käy. Nyt huomasin, kun tämän keskustelun avasin.[/QUOTE]

kehun itteeni nyt ja kerron etten ole koskaan käyttäny kyseessä olevaa sanaa. :)

Yhteistyössä