V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ihmishirviö;24367537:Mistäpä sinä meidät tiedät- luokittele "tunne-elämän ongelma". Minusta vastuutonta hankkia nykyaamilmaan lapsia, omista mielipiteistä piittaamatta. Suuresta osasta tulee syrjäytyneitä, liimaahaistelevia uusnatseja vaikka vanhemmat kuinka yrittää kasvatta oikeaan suuntaan. Maailma on menossa päin helvettiä ja vetää sukupolven toisensa jälkeen mukanaan.
Joten ei lapsia mulle, järkisyiden lisäksi tunnepuolella inhoan niitä myös. Jos kakaroita pystyis kasvattamaan kuin viime vuosisadan alussa- vapaasti (ulkona leikkien, jopa piemäntulon jälkeen omg!!!, vapautta kokeillen) ja kurilla, eli kunnioittamaan vanhempia ja pelkäämään terveesti vaarallisia asioita, ajattelisin toisin. Tähän maailmaan en lapsia synnytä epäonnistumaan ja omaa elämääni pilaamaan.
Muita, jotka jakaa nihilistisen, luonnevikaisen ja väärän mielipiteen?
Alkuperäinen kirjoittaja ihmishirviö;24367537:Mistäpä sinä meidät tiedät- luokittele "tunne-elämän ongelma". Minusta vastuutonta hankkia nykyaamilmaan lapsia, omista mielipiteistä piittaamatta. Suuresta osasta tulee syrjäytyneitä, liimaahaistelevia uusnatseja vaikka vanhemmat kuinka yrittää kasvatta oikeaan suuntaan. Maailma on menossa päin helvettiä ja vetää sukupolven toisensa jälkeen mukanaan.
Joten ei lapsia mulle, järkisyiden lisäksi tunnepuolella inhoan niitä myös. Jos kakaroita pystyis kasvattamaan kuin viime vuosisadan alussa- vapaasti (ulkona leikkien, jopa piemäntulon jälkeen omg!!!, vapautta kokeillen) ja kurilla, eli kunnioittamaan vanhempia ja pelkäämään terveesti vaarallisia asioita, ajattelisin toisin. Tähän maailmaan en lapsia synnytä epäonnistumaan ja omaa elämääni pilaamaan.
Siksi tarvitsemme lapsia joista tulee aikuisia viemään tätä maailmaa oikeaan suuntaan.
Siksi tarvitsemme lapsia joista tulee aikuisia viemään tätä maailmaa oikeaan suuntaan.
En laskenut omia vanhempiani tuohon, koska halusin listata perheeni ulkopuoliset hyvät vanhemmat. Totta kai mun omat on ihan mielettömän ihania ihmisiä. Ja olisin heistä edelleen tätä mieltä vaikka eivät olisikaan minun vanhempiani. Tajuatko pointin jota haen?![]()
Tottakai olit erilainen, luonnollisesti.
En mäkään lapsista mitenkään erityisesti pidä, niinkuin en yleensäkään ihmisistä,
mutta sä olet kyllä lievästi sanottuna aika huvittava tapaus,
kun jaksat tällaisen aloituksen tehdä.
Miksi annat (tuntemattomien) lasten häiritä elämääsi noin paljon?
Mun lapsi ei ole "ihkusöpö" eikä harrasta rääkymistä tm, eipä tässä ole mitään "jaksamista".
Luonnollinen asia ja olisi kyllä aika säälittävää jos olisi yhden lapsen kanssa jaksamisen äärirajoilla.
Lapseni ei ole mun kuvajainen (onneksi).
En halunnut alunperin lasta, mutta tässä nyt kävi näin eikä kyllä kaduta,
mutta lisää en halua.
Ai niin, mietin usein mitä tulikaan tehtyä, mutta ainoastaan huvittuneena.