Vihaan rintojani!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla on sama juttu :( mun rinnat meni pilalle 2kk imetyksestä, ja kesällä syntyy toinen. mä juur miehelle eilen sanoin, että mun tissit on täysin pilalla, ja niistä ei tuu oleen mitään jäljellä tän toisen jälkeen : / mies kyllä silti tykkää niitä kosketella jne, ja mä vetelisin kyl äijää nassuun jos se mua olis mun tissieni takia hylkäämässä :D oonhan mä sentään oman kroppani kustannuksella synnyttänyt sen lapsen, ja toista parhaillaan odotan :D kyl mä tätä osasin sillon odottaa kun raskaaks tulin, mut en uskonu et se oikeesti ottaa näin koville :O

Mäkin osasin kyllä odottaa, että rinnat eivät ole entisellään enää raskauden jälkeen, mutta ihan näin kamalaan lopputulokseen en ollut varautunut. Harvalla näin kauheita rintoja näkee. Tuskin kenelläkään!

Mulla samanlaiset. Paitsi menetin me jo 16 vuotiaana. Piti sit imettää vielä toinenkin lapsi ja roikkuuhan ne, lisäksi aivan täynnä raskausarpia koska silloin 16 vuotiaana eivät olleet vielä täysin kehittyneet ja kasvoihan ne valtaviksi imettäessä

Eli, mulla ei ole ikinä ollut kauniita rintoja :/

Minunkin rintani ovat kammottavat. Ne ovat pienet,roikkuvat, ruman malliset ja vielä kaiken lisäksi rinnan rakenne on "ryynimäinen" (kuten lääkäri sanoi), eli ne eivät ole edes "koostumukseltaan" erityisen viehättävät. Ja alle kolmikymppinen olen minäkin, hoikka ja muuten ihan ok kroppainen. Muistan että jossain vaiheessa surin rintojani, mutta kait se yksi syöpäepäily sitten muutti asiaa niin etten enää murehdi niistä. Ne ovat kamalat, mutta minä olen sinut sen asian kanssa.

Minä olen kaunis nainen, jolla on kamalat rinnat. Tissini eivät määrittele minua naisena enkä todellakaan anna mokomien pilata ulkonäköäni. Meikkaan kasvoni, huolehdin hiuksistani, vedän nätit vaatteet ylleni ja olen tyrmäävä.

Jos jotain voisin rinnoilleni tehdä, poistattaisin ne kokonaan, sillä ne eivät merkitse minulle mitään. Pääsisinpähän niistä syöpä-jutuistakin sitten kerralla eroon. Tuohon suunnitelmaan olen kuitenkin saanut niin voimakasta palautetta että en siihen sentään rupea. Ilmeisesti sitten rumatkin rinnat ovat miehelle parempi vaihtoehto kuin ei rintoja ollenkaan. :)

mulla on sama juttu :( mun rinnat meni pilalle 2kk imetyksestä, ja kesällä syntyy toinen. mä juur miehelle eilen sanoin, että mun tissit on täysin pilalla, ja niistä ei tuu oleen mitään jäljellä tän toisen jälkeen : /

Älkää jauhako tota paskaa, että rinnat muka menevät pilalle imetyksestä. Ei se imetyksestä johdu, vaan raskaudesta. Vaikket imettäisi päivääkään, niin rintoihin on jäänyt pysyviä muutoksia. Syy on raskaushormoneissa.

mulla D-kuppi ja roikkunnet ovat jo vuosia. Liiveillä näytän normaalilta, ilman - ei nätit. Onneksi mies ei ole pinnallinen, itsekään ei ole täydellinen kropaltaan, muuten kyllä:)

[QUOTE="Sanna";25697714]Älkää jauhako tota paskaa, että rinnat muka menevät pilalle imetyksestä. Ei se imetyksestä johdu, vaan raskaudesta. Vaikket imettäisi päivääkään, niin rintoihin on jäänyt pysyviä muutoksia. Syy on raskaushormoneissa.[/QUOTE]

No raskaus sitten. Joku nää rinnat on pilannut kuitenkin.

Rinnat alkavat joka tapauksessa roikkumaan iän myötä, joten ihan turha sillä on vaivata päätään. Kannattaa hankkiutua raskaaksi vasta yli kolmekymppisenä, niin siinäpä menevät samassa rytäkässä ikääntymisen kanssa.

Samaa tuskailen, itsekin olin vasta 17 kun sain lapsen, eli aika nuorena rintani "menetin".
Elämä on, ihanaa, että pystyt suhtautumaan asiaan noin:) Ehkä itsekin voisin joskus olla sinut näiden kanssa.
Tai sitten korjautan jos se joskus on mahdollista!

[QUOTE="Sanna";25697750]Rinnat alkavat joka tapauksessa roikkumaan iän myötä, joten ihan turha sillä on vaivata päätään. Kannattaa hankkiutua raskaaksi vasta yli kolmekymppisenä, niin siinäpä menevät samassa rytäkässä ikääntymisen kanssa.[/QUOTE]

Laiha lohtua että alkavat kuitenkin roikkua. Enkä mä ole edes vähän vanhemmilla naisilla nähnyt näin rumia rintoja!

Yhteistyössä