VIHAATKO?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vili43
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
viha on ehkä liian voimakas ilmaisu, mut ei se kauas heitä. tämä ihminen on tehnyt mulle jotain mitä en ystävältä olisi uskonut ehkä se liittyy siihenkin että on välillä ikävä sitä ystävyyttä ennen kaikkea tapahtunutta. samaa tunnen exää kohtaan. eka viha väsytti, mut eipä tuo enää niin päässä pyöri. välillä toki.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
EI KANNATA VIHATA IHMISET! :heart:

Voiko sille loppupeleissä itse mitään.
Lakkaatko vihaamasta jos nyt päätät jotta sormia napsauttamalla; Tänään minä en enää vihaa...?
Kun on tunnepuolen asioista kuitenkin kysymys?

Luulenpa että ikä tekee tässäkin asiassa tehtävänsä.
Olen vihannut monia ihmisiä.
Ehkä vihaan jatkossakin, kukas sen tietää...
Eli en osaa vastata. Tiu tau. B)

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
"Ystävä" joka yrittää viedä miehesi, valehtelee kaikille tuttavillesi harrastaneen tämän kanssa seksiä ja vielä kaiken lisäksi katkerana "tappiosta" väittää ettei miehesi ole lapsenne isä ja haukkuu minut huoraksi.Mitä tälläistä ihmistä kohtaan voi tuntea? En tiedä onko se vihaa, ehkä sääliä enemmän.

Tuttu tunne.
Viha ja sääli vaihtelee.
Toisaalta...Kannattaako noin heikkoa ja älyllisesti täysin lahjatonta ihmistä EDES vihata.Onko se edes sen arvoista?

Sinäpä sen sanoit,ei ole. En tahdo kuluttaa energiaani vihaamalla tätä ihmistä, sääli on tunteistani päällimmäisenä kun tämän ihmisen näen.

En muista, että olisin koskaan vihannut ketään tai mitään. Moni on sanonut, että inhoaa jotain/jotakuta ja sitä tunnetta minäkin olen tuntenut. Mutta viha on liian voimakas tunnetila minun flegmaattiselle tunne-elämälleni :D En minä tunne kauhean voimakkaita positiivisiakaan tunteita.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Vihaan, muttei se joka päivä tule mieleen. Syitä en ala selitellä, kohta nukkumaan.

En ymmärrä miksi se olisi muka kuluttavaa.

Siinäpä se, kovasti vihaava ei edes tunnista sitä, että viha kuluttaa.

Tai sitten se ei vain kuluta kaikkia. ;)

Vihaan, muttei se joka päivä tule mieleen. Syitä en ala selitellä, kohta nukkumaan.

Voi se toki olla niinkin, mutta yleensä kyllä vihaan liittyy sitä katkeruutta ja se nyt melkoisen isolla todennäköisyydellä on ihmistä itseään kuluttava tunne.

Voi se toki olla niinkin, mutta yleensä kyllä vihaan liittyy sitä katkeruutta ja se nyt melkoisen isolla todennäköisyydellä on ihmistä itseään kuluttava tunne.

Hirveästi aina tuota vihaa analysoidaan ja sanotaan että kuluttaa, katkeroittaa ja jossakin on lukenut että viha on oikeasti pelkoa jne. :D Kyllä mielestäni voi vain puhtaasti vihata. :)

Hirveästi aina tuota vihaa analysoidaan ja sanotaan että kuluttaa, katkeroittaa ja jossakin on lukenut että viha on oikeasti pelkoa jne. :D Kyllä mielestäni voi vain puhtaasti vihata. :)

Heh, ehkäpä se on mahdollista, mutta siitä huolimatta se on negatiivinen tunne, josta harvoin seuraa mitään hyvää. No onhan maailma muutenkin täynnä asioita, joista ei hyvää seuraa.

Heh, ehkäpä se on mahdollista, mutta siitä huolimatta se on negatiivinen tunne, josta harvoin seuraa mitään hyvää. No onhan maailma muutenkin täynnä asioita, joista ei hyvää seuraa.

Mulla ainakin ajatukset selkiintyy useimmiten kun olen vihainen. En koe että mulle ois mitään huonoakaan vihasta seurannut. :)

Mulla ainakin ajatukset selkiintyy useimmiten kun olen vihainen. En koe että mulle ois mitään huonoakaan vihasta seurannut. :)

Hmm, me varmaan ymmärrämme vihan jotenkin eritavalla :) Kun minusta on ihan eri juttu olla vihainen jollekin, kuin vihata jotakin.

Hmm, me varmaan ymmärrämme vihan jotenkin eritavalla :) Kun minusta on ihan eri juttu olla vihainen jollekin, kuin vihata jotakin.

Juu sanoin vähän pösilösti. Mietin siis sitä aikaa kun vihaan jotain, tuli sitten ilmaistua huonosti. :) Se on tosiaan aivan eri asia. Mutta vihasta alunperin puhuin.

Mun mielestä kuluttavampaa on tuntea että on pakko siivota keskellä yötä, ajatukset ei oo aamulla kaikkein kirkkaimmat. :D :whistle: (Mutta on täällä nyt siistiä.)

Mun mielestä kuluttavampaa on tuntea että on pakko siivota keskellä yötä, ajatukset ei oo aamulla kaikkein kirkkaimmat. :D :whistle: (Mutta on täällä nyt siistiä.)

Tuo muuten varmasti onkin kuluttavaa, pakkoajatukset, vai miksi niitä sanotaan? Viha onkin varmaan eri asia. Mutta ollaan vaan sovussa erimieltä =)

Tuo muuten varmasti onkin kuluttavaa, pakkoajatukset, vai miksi niitä sanotaan? Viha onkin varmaan eri asia. Mutta ollaan vaan sovussa erimieltä =)

Siis oli pakko siivota kun ajattelin että helpompi yöllä kuin aamulla. Tänne on tänään tulossa huoltomiehiä varmaan taas, joten en kehtais päästää tänne jos ois sotkua. :D Mutta juu, ei pakko ole olla kenenkään kanssa samaa mieltä, en vihaa sua sen takia. :whistle: :saint:

Välillä on vihantunteita, jotakuta ihmistä kohtaan ja todellakin se on kuluttavaa. Siskoani kohtaan ei enään oikeastaan vihan tunteita ole, mutta välejämme emme vieläkään ole saaneet korjattua. Sekin on kuluttavaa, monesti näen ahdistavia unia siskostani, vaikka päivisin harvemmin hän on mielessäni.

En vihaa, vihasin ennen, mutta vihan synnyttämä katkeruus oli vähällä rikkoa mut kokonaan. Sitä paitsi kun suutun, narskutan hampaita ja kun vihasin narskutin hampaita vielä enemmän ja lujaa yhteen...sekin kuluttaa, nimittäin hampaita :kieh:

Yhteistyössä