Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:kyllä , jos tyyppi on sen ansainnut , ja niin kauan kun henki pihisee minussa :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Mihin vittuun mun vastaukset hävii |O
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:kyllä , jos tyyppi on sen ansainnut , ja niin kauan kun henki pihisee minussa :attn:
Joko popsit verenpainelääkkeitä?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Mihin vittuun mun vastaukset hävii |O
no en usko että sinne ainakaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Mihin vittuun mun vastaukset hävii |O
no en usko että sinne ainakaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:EI KANNATA VIHATA IHMISET! :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:EI KANNATA VIHATA IHMISET! :heart:
Voiko sille loppupeleissä itse mitään.
Lakkaatko vihaamasta jos nyt päätät jotta sormia napsauttamalla; Tänään minä en enää vihaa...?
Kun on tunnepuolen asioista kuitenkin kysymys?
Alkuperäinen kirjoittaja mii:"Ystävä" joka yrittää viedä miehesi, valehtelee kaikille tuttavillesi harrastaneen tämän kanssa seksiä ja vielä kaiken lisäksi katkerana "tappiosta" väittää ettei miehesi ole lapsenne isä ja haukkuu minut huoraksi.Mitä tälläistä ihmistä kohtaan voi tuntea? En tiedä onko se vihaa, ehkä sääliä enemmän.