Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:huoh,vihdoin kotona.
poika syntyi tiistaina käynnistyksellä,säännölliset supistukset alkovat 12aikaan ja synnytys oli ohi 16.30
eli nopeasti eteni koko helahoito.
sattu niiiiiiin s**tanasti,nimittän ponnistusvaiheessa kätilö huomas että pieni on käsi poskella joten eiköhän tää tyttö saanu sitten 3.asteen repeämät.nyt on siis perät tikeillä.
tikkasivat 1,5tuntia , olin koko ajan hereillä ja huusin tuskissani.
että silleen siis..
jos nyt ketään kiinnostaa :/
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:Miksi te annatte tikata ilman puudutusta :/ siihen ei tarvitse suostuaniiden on pakko puuduttaa ja toimenpide on saatava siedettäväksi! Eihän sormeakaan tikata puuduttamatta niin miksi sitte herkkää alapäätä? Ja kiireeseen on turha lääkärin taikka kätilön vedota koska se ei ole mikään syy!
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:huoh,vihdoin kotona.
poika syntyi tiistaina käynnistyksellä,säännölliset supistukset alkovat 12aikaan ja synnytys oli ohi 16.30
eli nopeasti eteni koko helahoito.
sattu niiiiiiin s**tanasti,nimittän ponnistusvaiheessa kätilö huomas että pieni on käsi poskella joten eiköhän tää tyttö saanu sitten 3.asteen repeämät.nyt on siis perät tikeillä.
tikkasivat 1,5tuntia , olin koko ajan hereillä ja huusin tuskissani.
että silleen siis..
jos nyt ketään kiinnostaa :/
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:Miksi te annatte tikata ilman puudutusta :/ siihen ei tarvitse suostuaniiden on pakko puuduttaa ja toimenpide on saatava siedettäväksi! Eihän sormeakaan tikata puuduttamatta niin miksi sitte herkkää alapäätä? Ja kiireeseen on turha lääkärin taikka kätilön vedota koska se ei ole mikään syy!
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:Missä sairaalassa olit. Itse kotiuduin tänään kättäriltä, osasto 6 :wave:![]()