VIHDOINKIN painoa on tippunut yli 20 kg :D <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onnea saavutuksestasi! Kuvista päätellen, et kyllä alunperinkään näyttänyt kauhean isolta. On aina kiva lukea muidenkin hyvistä saavutuksista!

Itsellä myös laihdutusurakkaa takana reilu vuosi. Xtravaganzan opeilla menen itse. Alkuperäiseen tavoitepainoon olisi matkaa n. 7 kg, mutta luulenpa, että koitan saada painoa vielä siitäkin alemmaksi.

Tosi hienoa, onnittelut! Mulla toi -20 kg häämöttää kahden kilon päässä eli 18 kg tullut läskiä sulateltua. Olen nyt normaalipainoinen eli enää muutaman kilon loppurutistus edessä ja sitten painonhallintaa. Onneksi olen saanut muutettua ruokailutottumukseni pysyvästi niin ei tule olemaan vaikeaa.
Mä muuten voin henkisesti paljon paremmin kun syön kunnollista, terveellistä ravintoa. Olen suurimman osan ajasta hyväntuulinen ja tyytyväinen itseeni ja elämääni :)

Tosi hienoa, onnittelut! Mulla toi -20 kg häämöttää kahden kilon päässä eli 18 kg tullut läskiä sulateltua. Olen nyt normaalipainoinen eli enää muutaman kilon loppurutistus edessä ja sitten painonhallintaa. Onneksi olen saanut muutettua ruokailutottumukseni pysyvästi niin ei tule olemaan vaikeaa.
Mä muuten voin henkisesti paljon paremmin kun syön kunnollista, terveellistä ravintoa. Olen suurimman osan ajasta hyväntuulinen ja tyytyväinen itseeni ja elämääni :)

Tää on just se juttu! Siis mä olen aiemmin kuvitellut hemmottelevani itseäni herkuttelemalla, mutta aina jälkeenpäinhän siitä tulee huono olo ja fiilis. Mutta vasta viime kuussa hokasin sen kunnolla. Siinä oli takana pidempi mässäilykausi ja paino oli noussut nelisen kiloa. Mä olin AIVAN maani myynyt ja olin ihan tosissani peloissani että olen masentunut uudelleen. Olen nyt ollut terve masennuksesta viitisen vuotta, mutta todellakin mun tuntemukset oli yhtä voimakkaita ja alavireisiä kuin silloin.

Kun sitten taas otin itseäni niskasta kiinni ja jatkoin terveellisemmin syömistä (+jätin sen sokerin pois), niin fiilikseni nousi huimasti. Mulla on aivan älyttömän hyvä olo ja nyt tunnen hemmottelevani itseäni kun EN syö herkkuja. Ja kun syön vaikka salaattia, niin hykertelen innoissani miten kehoni saa taas arvokkaita vitamiineja :D.

Tähän muutokseen tarvittiin kuitenkin erittäin pitkä ja kuoppainen tie ja olen matkan varrella hakannut päätäni seinään monen monta kertaa. Ja aivan varmasti tulen vielä repsahtelemaan ja menemään takapakkia. Mutta yhtä varmasti tulen palaamaan myöhemmin takaisin ruotuuni, sillä tämä hyvän olon- tunne on niin todellista totta. Tosissaan nyt vasta ymmärrän miten tärkeä osa ihmisen hyvinvointia on oikeanlainen ravinto.

Vau, onpas suuri muutos, varmasti sekä sisäisesti että ulkoisesti. Ainakin vaikutat siltä, että olet paljon käsitellyt myös henkisellä puolella tuota. =) Mun mielestä aina tällainen pitkän kaavan kautta tullut painonpudotus kuulostaa huomattavasti pysyvämmältä kuin nopeasti saavutettu, ainakin musta tuntuu että siinä vauhdissa ehtii itsekin sitten sopeutua ja muuttaa mm ruokavaliota ja omaa ruumiinkuvaa samaan tahtiin.

Onnittelut! Ja kiitos kun jaoit tämän meidän kanssa, mä ainakin saan tällaisista kuvista ja kokemksista uutta motivaatiota omaan muutokseeni. :kiss:

Tää on just se juttu! Siis mä olen aiemmin kuvitellut hemmottelevani itseäni herkuttelemalla, mutta aina jälkeenpäinhän siitä tulee huono olo ja fiilis. Mutta vasta viime kuussa hokasin sen kunnolla. Siinä oli takana pidempi mässäilykausi ja paino oli noussut nelisen kiloa. Mä olin AIVAN maani myynyt ja olin ihan tosissani peloissani että olen masentunut uudelleen. Olen nyt ollut terve masennuksesta viitisen vuotta, mutta todellakin mun tuntemukset oli yhtä voimakkaita ja alavireisiä kuin silloin.

Kun sitten taas otin itseäni niskasta kiinni ja jatkoin terveellisemmin syömistä (+jätin sen sokerin pois), niin fiilikseni nousi huimasti. Mulla on aivan älyttömän hyvä olo ja nyt tunnen hemmottelevani itseäni kun EN syö herkkuja. Ja kun syön vaikka salaattia, niin hykertelen innoissani miten kehoni saa taas arvokkaita vitamiineja :D.

Tähän muutokseen tarvittiin kuitenkin erittäin pitkä ja kuoppainen tie ja olen matkan varrella hakannut päätäni seinään monen monta kertaa. Ja aivan varmasti tulen vielä repsahtelemaan ja menemään takapakkia. Mutta yhtä varmasti tulen palaamaan myöhemmin takaisin ruotuuni, sillä tämä hyvän olon- tunne on niin todellista totta. Tosissaan nyt vasta ymmärrän miten tärkeä osa ihmisen hyvinvointia on oikeanlainen ravinto.

Jep, mä olen täysin samaa mieltä! Tätä hyvän olon tunnetta ei voita mikään epäterveellisellä mässäily.
Mäkin joskus kun teen esim tosi hyvän annoksen salaattia, nautin siitä että saan syödä reilusti todella herkullista ruokaa joka on samalla terveellistä keholle.
Tämähän on pitkä projekti, elämänmittainen ja mä suorastaan nautin siitä kun "keksin" uusia terveellisiä aineksia joita käyttää ruuanlaitossa. Aina tulee vastaan jotain uutta tietoa ja nykyään mä suorastaan ahmin sitä.

No mä olen kokeillut IHAN kaikkea matkan varrella :D. Hiljalleen on sitten lähtenyt muotoutumaan se oma linja. Olen pienentänyt ruoka-annoksiani, koitan syödä mahdollisimman paljon puhdasta ruokaa (vältän siis lisäaineita ja seuraan muutenkin tuotesisältöjä). Nyt olen ollut 26 päivää ilman mitään sokerisia herkkuja ja tarkoitus on jatkaa jouluun saakka.

Hienoa!

Mitä mieltä olet maltodekstriinistä?

Wau! Onnea hienosta saavutuksesta ja tsemppiä jatkoon!
Pitäis itekkin ottaa niskasta kiinni ja yrittää tosissaan tuota painonpudotusta..vaan tuntuu että nousee vaan :(

Mahdottomasti onnea ja TSEMPPIÄ loppujenkin kilojen sulattamiseen. Aivan ihanaa kuulla ihmisten onnistumisista. Itse olen aina ihan sekona terveelliseen ruokaa, kuntoiluun ym. ja tuollaiset onnistumiset lämmittää sydäntä :D

Ainiin muuten, kyllä ulkonäön takia SAA laihduttaa! Ei aina tarvi olla mitkään terveydelliset syyt(tosin suuresti ylipainoisilla ne nyt väistämättä on tärkeitä) mutta kyllä normaalipainon rajoissakin on mielestäni ihan sallittua laihduttaa, jos sillä saa ulkoista olemustaan mukavammaksi!

Btw, et ole kuvissa ainakaan näyttänyt niin painavalta.... ;)
Mutta mä olen tosi surkea aina arvioimaan kenenkään painoa. Joku kaveri hehkuttaa että on laihtunut ja mä en huomaa mitään. Tai lihonnut...
Mulle paino ei ole se asia mitä tuijotan, mulle ihminen on sellanen aina kuin on mun tutustuessaan ollut.
En mä tajua moisia painohommia!!

En tiiä onko osana se etten ole ite koskaan laihduttanut, tai lihottanut..
Mun paino on ollut aina vakio.

Minulla aivan sanasta sanaan sama homma. Samoin en aina tajua, jos ihminen on raskaana, vaikka olisi laskettu aika huomenna :D Välillä vähän noloa, kun keskityn ihmisissä vain silmiin...

Yhteistyössä