VIHDOINKIN painoa on tippunut yli 20 kg :D <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hieno homma, ja nyt taitaa mennä vaatekaappi uusiksi? Kaupassa sen huomaa miten on tarjontaa enemmän mistä valita kun on normaalipainossa.

No siihen normaalipainoon on vielä sen verran matkaa, etten oikein osaa sanoa :). Mutta joo, jossain vaiheessa pitää kyllä uusia vaatekaappia. Onneksi vielä ei ole sen tarvetta kun täällä kotona kelpaa samat vanhat rönttävaatteet, eikä ne vielä NIIN isoja mulle ole :D.

Vau, onpas suuri muutos, varmasti sekä sisäisesti että ulkoisesti. Ainakin vaikutat siltä, että olet paljon käsitellyt myös henkisellä puolella tuota. =) Mun mielestä aina tällainen pitkän kaavan kautta tullut painonpudotus kuulostaa huomattavasti pysyvämmältä kuin nopeasti saavutettu, ainakin musta tuntuu että siinä vauhdissa ehtii itsekin sitten sopeutua ja muuttaa mm ruokavaliota ja omaa ruumiinkuvaa samaan tahtiin.

Onnittelut! Ja kiitos kun jaoit tämän meidän kanssa, mä ainakin saan tällaisista kuvista ja kokemksista uutta motivaatiota omaan muutokseeni. :kiss:

Kiitos paljon :). Ja kyllä, mä luulen että eniten muutoksia on tapahtunut, ja tapahtuu edelleen, juurikin päänupissa. On myös totta, että ainakin mulla tämä pitkä kaava on todellakin toiminut paremmin kuin nopea teholaihis. Siitäkin on kokemuksia ja aina on tullut kilot takaisin korkojen kera. Olenkin moneen otteeseen todennut, että vaikka kilot tippuu TODELLA hitaasti, niin ei ne samalla tavalla tuu enää takaisinkaan.

Ja kiva jos mun laihis motivoi myös muita :). Mulla on monta kertaa ollut ihan luuseriolo juurikin tuon hitaan pudottamisen takia. Nyt en enää kuitenkaan soimaa itseäni, vaan opettelen olemaan itselleni armollisempi. Lämmittää siis todella mieltä jos ja kun joku saa hyviä fiiliksiä mun aherruksesta :)

Hienoa!

Mitä mieltä olet maltodekstriinistä?

Kiitos :). En mä ole oikein mitään mieltä maltodekstriinistä. En ole aiheeseen tutustunut. Tiedän vaan, että miehen urheilevat pikkuveljet ainakin käyttää sitä välillä :D.

Muoks: ja näemmä ainakin tuossa makeutusaineessa, jota löytyy kaapista, on maltodekstriiniä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
:flower: Onnea suureen pudotukseen ja elämäntapamuutokseen!

Iteltäni pudonnut nyt rapiat 24kg ja lopulline tavote siirty niin jotta enää -2kg =) ...bmi 31-->20,6
Kyllä hoikkana on hyvä olla niin henkisesti kuin fyysisesti:D

Yhteistyössä