V
vierailija
Vieras
Mä olen ainakin säästänyt pitkän pennin kun luovuin autosta.Luulen, etteivät nämä ihmiset ole ajatelleet lainkaan sitä, että mitä useampi luopuu autoistaan, sitä kallimmaksi autottomien elämä tulee.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä olen ainakin säästänyt pitkän pennin kun luovuin autosta.Luulen, etteivät nämä ihmiset ole ajatelleet lainkaan sitä, että mitä useampi luopuu autoistaan, sitä kallimmaksi autottomien elämä tulee.
Kertoo vain piipertäjien pohjattomasta typeryydestä. Ja vältin tietoisesti käyttämästä termiä vihervassarit koska suurin osa heistäkään ei ole niin toivottoman typeriä. Mutta se kaikkein elämästä vieraantunein piipertäjäosa on ja usein he pitävät kovinta meteliä esim. tällaisilla palstoilla.Vihervassarit eivät tunnu yleensä ajattelevan asioita, kuin yhdeltä kantilta. Kun autoilu vähenee, niin maailma pelastuu (vai pelastuuko oikeasti?)
Kerrotko vielä miksi nimittelet suvakiksi?Kerrotko paIstasuvakki vielä mitä veroja korotat sen jälkeen kun autoilijat ovat luopuneet autoistansa ja valtion budjettiin jää vähintään 8000 miljoonan euron aukko?
Jotta pystyy maksamaan tuon 8000 miljoonan euron autoveropotin pitää maksaa 4000 miljoonaa euroa tuloveroa, eli autoilusta kerätään yhteensä 12.000 miljoonaa euroa veroja, joka on 2400 € per suomalainen ja nelihenkuseltä perherltä melkein kymppitonni.8000 miljoonan nettotulo on pelkkä myytti.
Veronkiertäjä.Mä olen ainakin säästänyt pitkän pennin kun luovuin autosta.
Plus nämä autoilua inhoavat tyypit harrastavat turhamatkailua lentokoneilla joiden polttoaineessa ei ole senttiäkään veroa. Yhden lentokoneella tehdyn matkan päästöillä polttomoottoriautoilee vuoden tai pari.Minusta melko kaksinaismoralista märinää ihmisiltä, joka asuu lämmitetyssä huoneistossa jääkaapin, tietokoneen, älypuhelimen, hellan, pyykinpesukoneen, astianpesukoneen ja lähikuppilan soijalaten äärellä.
Mutta eihän nämä kaupunkien keskustojen "vihreät" ole tunnettuja suurten ajattelunlahjojensa vuoksi.
Plus nämä autoilua inhoavat tyypit harrastavat turhamatkailua lentokoneilla joiden polttoaineessa ei ole senttiäkään veroa. Yhden lentokoneella tehdyn matkan päästöillä polttomoottoriautoilee vuoden tai pari.
Autoista on vain tullut sille porukalle vıhan kohde jolla yrittävät sitten päteä.Ja kun huomioidaan vielä asiaankuuluva kasvis/vegaaniruokavalio päästään siihen, että heidän ruokansa toimitetaan laiva- tai lentorahtina toiselta puolelta maailmaa ja loput ostetaan kaupasta valmiiksi pakattuina ja kuljetettuina kauppoihin.
Sen jälkeen sama sakki jeesustee siitä, että jengi käy töissä autoillaan ja vie lapsensa harrastuksiin.
Vihervassarien logiikan mukaan Suomi pystyy vähetämään päästöjä, kun tuodaan ruoka ulkomailta. No, on pakko myöntää, väheneehän ne päästöt sijainnissa Suomi. Lisäksi, pitäähän sitä hyvän asian puolesta, välillä käydä lentokoneella katsomassa, kuinka välinpitämättömät ihmiset saastuttaa.Ja kun huomioidaan vielä asiaankuuluva kasvis/vegaaniruokavalio päästään siihen, että heidän ruokansa toimitetaan laiva- tai lentorahtina toiselta puolelta maailmaa ja loput ostetaan kaupasta valmiiksi pakattuina ja kuljetettuina kauppoihin.
Sen jälkeen sama sakki jeesustee siitä, että jengi käy töissä autoillaan ja vie lapsensa harrastuksiin.