Vihreät muistuttavat päivä päivältä enemmän natseja.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vihreiden kuolemanpartiot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26305478]Kyllä sun lähipiirilläs on kestämistä sun kanssas.[/QUOTE]

Mun lähipiirin ei tarvitse pelätä minun murhaavan heidät. Sinun lähipiiri taas joutuu elämään siinä pelossa...

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26305025:
Et ole tosissasi! Etkö yhtään tiedä millaisessa "kunnossa" ne ihmiset ovat, joille eutanasia on ainoa toive.

Ovatko he myös niin järissään. että pystyvät moiseen päätökseen?

[QUOTE="aapee";26305513]Mun lähipiirin ei tarvitse pelätä minun murhaavan heidät. Sinun lähipiiri taas joutuu elämään siinä pelossa...[/QUOTE]

Sinun lähipiirisi ei todellakaan tarvitse pelätä, että sinä murhaat heidät. Sinä myrkytät heidän mielensä niin pahasti, että he itse tekevät suikkarin. Ihan vapaaehtoiseti.

[QUOTE="vieras";26305611]Sinun lähipiirisi ei todellakaan tarvitse pelätä, että sinä murhaat heidät. Sinä myrkytät heidän mielensä niin pahasti, että he itse tekevät suikkarin. Ihan vapaaehtoiseti.[/QUOTE]

Kylläpä sinusta pursuaa suunnattomaton suurta vihaa. Saat minulta ison voimahalin. :hug:

[QUOTE="vieras";26305611]Sinun lähipiirisi ei todellakaan tarvitse pelätä, että sinä murhaat heidät. Sinä myrkytät heidän mielensä niin pahasti, että he itse tekevät suikkarin. Ihan vapaaehtoiseti.[/QUOTE]

Johan on katkera palstailija paikalla. Pitäiskö sunkin hankkia elämä, ja opetella että kaikki ei ole aina samaa mieltä sun kanssas!

[QUOTE="aapee";26305434]Sääli jos sinä et rakasta omaa elämääsi, mutta toivotaan että edes joku rakastaa sinua. :hug:

Ei mulla ole mitään erivärisiä ihmisiä vastaan kunhan käyttäytyvät kunnolla ja huonosti käyttäytyvät ovat Suomen rajojen ulkopuolella.

Ei mulla ole ole mitään eri kieltä puhuvia ihmisiä vastaan kunhan eivät pakota minua opiskelemaan sellaisia kieliä mistä en katso olevani itselleni mitään hyötyä.

Idioottimaisia ajatuksia vastustavat kaikki tervejärkiset ihmiset.[/QUOTE]

Idioottimaisia persuja vastustavat kaikki tervejärkiset ja hyväsydämiset ihmiset :)

[QUOTE="aapee";26305452]Oli asiallinen aloitus. Natsi-Saksassa oli laillista murhata vammaisia ja sairaita ihmisiä ja nyt vihreät ovat lähteneet samalle linjalle.[/QUOTE]

Jatkat siis samalla hyväksi havaitsemallasi asiattomalla linjalla, muuhun et tunnu kykenevän.

JärkiVihreät haluavat puolueeseen jämptimpää toimintakulttuuria
Kotimaa | Turun Sanomat 19.5.2012 18:02 .Lappeenrannan puoluekokouksen yhteydessä vihreiden sisälle perustettiin uusi, jämptimpää toimintakulttuuria ajava yhdistys JärkiVihreät ry. JärkiVihreät haluaa kehittää puolueen toimintakulttuuria ammattimaisemmaksi ja tuoda siihen muun muassa yritysmaailmasta tuttuja käytäntöjä.

Yhdistyksen ensimmäiseksi puheenjohtajaksi valittiin helsinkiläinen juristi Salla Korhonen.

Harrastelijamaiset toimintatavat ovat Korhosen mukaan rajoittaneet puolueen kasvua. Toimintatapojen tarkistukseen on syytä etenkin, kun syksyllä on edessä kuntavaalit.

–?Vihreistä vallitsee aika ituhippimäinen kuva, mutta meitä löytyy muunlaisiakin tästä puolueesta, Korhonen sanoi.

Korhosen mukaan uusi yhdistys ei halua kritisoida puolueen politiikan sisältöä vaan sen toimintatapoja. Yhdistyksellä ei Korhosen mukaan ole kantaa esimerkiksi ydinvoimaan.

–?Emme ole ottaneet kantaa asiakysymyksiin. Puolueen kantojen mukaan mennään, Korhonen sanoi.

Korhosen mukaan uudella yhdistyksellä ei ole mitään yhteyttä Suomessa aiemmin toimineeseen, ydinvoimamyönteiseen Järkivihreät-ympäristöjärjestöön. Korhosen mukaan yhdistyksessä ei oltu tietoisia samannimisen järjestön olemassaolosta.

TS–STT

[QUOTE="...";26306808]JärkiVihreät haluavat puolueeseen jämptimpää toimintakulttuuria
Kotimaa | Turun Sanomat 19.5.2012 18:02 .Lappeenrannan puoluekokouksen yhteydessä vihreiden sisälle perustettiin uusi, jämptimpää toimintakulttuuria ajava yhdistys JärkiVihreät ry. JärkiVihreät haluaa kehittää puolueen toimintakulttuuria ammattimaisemmaksi ja tuoda siihen muun muassa yritysmaailmasta tuttuja käytäntöjä.

Yhdistyksen ensimmäiseksi puheenjohtajaksi valittiin helsinkiläinen juristi Salla Korhonen.

Harrastelijamaiset toimintatavat ovat Korhosen mukaan rajoittaneet puolueen kasvua. Toimintatapojen tarkistukseen on syytä etenkin, kun syksyllä on edessä kuntavaalit.

–?Vihreistä vallitsee aika ituhippimäinen kuva, mutta meitä löytyy muunlaisiakin tästä puolueesta, Korhonen sanoi.

Korhosen mukaan uusi yhdistys ei halua kritisoida puolueen politiikan sisältöä vaan sen toimintatapoja. Yhdistyksellä ei Korhosen mukaan ole kantaa esimerkiksi ydinvoimaan.

–?Emme ole ottaneet kantaa asiakysymyksiin. Puolueen kantojen mukaan mennään, Korhonen sanoi.

Korhosen mukaan uudella yhdistyksellä ei ole mitään yhteyttä Suomessa aiemmin toimineeseen, ydinvoimamyönteiseen Järkivihreät-ympäristöjärjestöön. Korhosen mukaan yhdistyksessä ei oltu tietoisia samannimisen järjestön olemassaolosta.

TS–STT[/QUOTE]

No siitä vaan liittymään, hieno päätös sinulta :D

Jos joku vakavasti ja parantumattomasti sairas ihminen haluaa kuolla ja tarvitsee siihen apua niin en ymmärrä miksi häntä ei voitaisi auttaa. Jokaisella ihmisellä oltava päätösvalta omasta elämästään ja ruumiistaan!

[QUOTE="niin";26306988]Jos joku vakavasti ja parantumattomasti sairas ihminen haluaa kuolla ja tarvitsee siihen apua niin en ymmärrä miksi häntä ei voitaisi auttaa. Jokaisella ihmisellä oltava päätösvalta omasta elämästään ja ruumiistaan![/QUOTE]

Mutta ap:n mielestä silloin on kyse murhasta, eikä hän voi koskaan olla väärässä :D

Yhteistyössä