Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Äärioikeistolainen on ehkä sekoittavin termi mitä politiikan piiristä löytyy. Natsitkin olivat sosialistipuolue, mutta ne on nimetty äärioikeistolaisiksi. Äärikonservatiivi olisi varmaan parempi kuvaus, kun politiikan kentällä on se pystyakselikin pelkän vasen-oikea -akselin lisäksi.
PS. Onnittelut helvetin hienosta linkistä. Älä vaan rekisteröidy, silloin niiden teko olisi liian helppoa.
Mistäs lähtien minä olen ollut vasuri? Olen ollut kokoomuksen äänestäjä koko ikäni, harvempi sitä vasuripuolueeksi kutsuu
Btw, tuolla puoluekartalla vihreät ei kyllä ole eduskunnan oikeistolaisin puolue. Aloittaja on väärässä.
Suomen poliittisessa ilmastossa se on aina mielletty oikeistolaisimmaksi isoksi puolueeksi. Tarkempi termi kannalle olisi varmaan keskustaoikeistolainen, mutta suht turhaa pilkunviilausta se on, kun oikeistolaisempaakaan isoa puoluetta ei tähän hätään löydy.
Vasurit: Kai tiesitte, että oikeisto on johdettu sanasta "oikea" ihan syystä?![]()
Suomen poliittisellla skaalalla, onko Kokoomus oikeassa vai vasemmassa päässä? Ei voisi paljon vähempää kiinnostaa, kuinka oikeistolainen Kokoomus on amerikkalaisten mittapuulla.