Viikko 47 ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Greta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaunista huomenta kaikille! Ja miljoonat kiitokset onnitteluista. Kyllä on uskomaton tunne... Voi olla että tässä menee vielä viikkoja ennenkuin oikein ymmärtää mistä on kyse.

Mies on onnesta soikeana, ja haaveilee jo kovaa kaikenlaista. Nimestä myös jo keskusteltu.

Nyt pitäis tietty olla jäitä hatussa, mitä vain voi tapahtua. Olenkin muille toitottanut ettei testaa ennen kuin menkkapäivänä, mutta itsellä sitten petti hermot... Eilen kun testasin oli siis kp 26/28, mutta tulos pamahti heti hyvin selvänä esille, ei mikään haamu siis. Joten kyllä tässä ainakin toistaiseksi ollaan vauvaa odottelemassa. Mutta en uskalla liikaa iloita, ennenkuin on käyty jossain tutkimuksissa ja tsekattu että homma etenee niin kuin pitää.

Oireista sen verran että olin eilen päivällä 100% varma että menkat tulee, oireet oli just sellaisia + että rinnat on hiema arkana. Mutta näin minulla on myös pms aikaan JOten jos ei toivoa olisi ollut, en olisi erottanut olotiloja. Ainoa ero on se kova yöllinen vihlaisukipu viime viikon to, taisi olla kiinnittymiskipua

Laskettu aika olisi sitten 1.8, joten jos kaikki menee hyvin kesä menee ison vatsan kanssa pyöriess.

Odottelen innolla teidän muiden tuloksia, nyt on se v 47... Toivon kovasti että tulee muitakin plussia!
Pirre

voi onnea ihan hirveesti pirre!!!
Minä odottelen huomista ja tunne on että täti tulee hyvinkin reippain mielin käymään...
nyt alkaa sellanen pettymys nousemaan pikkuhiljaa...
no kyllä se elämä voittaa. =(

Huomenta

Hätähousuna täällä päätin sitten testata heti viikon aluksi vaikka vasta 25/27-28. Negahan se sieltä pamahti! =( Eipä kauhee ylläri mutta pieni pettymys kuitenkin. Aconin 10 reunassa siinä missä plusviivan kai olisi pitänyt olla oli sellainen pieni punainen piste mutta nega mikä nega eikä siitä pääse yli eikä ympäri.

No yritetään syysvauvaa sitten! Vasta toinen yrityskiertohan tämä oli mutta kun nää päivät menee niin jumalattoman hitaasti!!!! Mut olishan sekin hienoa et sais antaa miehelle joululahjaksi tiedon odotuksesta... =D

Positiivisella mielellä siis... Pirrelle vielä kerran kauheesti onnea!!!!!! Ja kaikille muille jännääjille plussatuulia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Valtavasti Onnea teille!!!!!!!!!! Tulin kysymään tuolta toisesta viikko ketjusta uteliaana, että milloin teidän puuhastelu ajankohta oli tässä kierrossa? Olin lukevinani että yritys jäi teillä kertaan tässä kierrossa, kuten meillä... Vielä kerran tosi paljon onnea!!

ihan pakko oli taas kirjottaa tänne. arvelin nyt näin kp 28/29 päivinä kirjottaa listaa noista ""oireista"" mitä oon olevinaan tuntenu...ja sit selitys perässä...

- vihlonnat alamahassa, lähinnä oikeella puolella (syy ei tiedossa)
- kuukautiskivut alamahassa jo viikkoo ennen menkkojen alkua (merkki ilmeisesti että tullaan ja kovaa)
- pissahätä on useemmin (taidan juoda paljon vettä...vai olisko pissitauti tulossa jo viikon verran...?)
- väsyttää aika paljon (olen kylläkin unikeko...)
- itku on TODELLA herkässä (johtuuko väsymyksestä?)
- alamahan turvotus, housut toisinaan puristaa (liikaa ilmaa/nestettä, ylensyönti...?)
- pahaa oloa (kärsin kyllä muutenkin hetkittäisistä etomis kohtauksista)

tuossahan noita... huomenna selviää sitten että onko pms-oireet nykyään samanlaisia ku raskausoireet. mutta kun järjellä ajattelee nii kaikkiin on joku selitys, kuten huomasitte!! =)
hauskaa päivän jatkoa teille!!!

PIRRELLE IHAN MIELETTÖMÄSTI ONNEA!!!! Olen aina sitä mieltä, että täytyy nauttia silloin kun se aika on; älä käy turhaan jännittelemään mitä jos ja mitä jos, nauti nyt!!! On se varmaan mieletön tunne nähdä plussat tikussa. Mä olen ilmeisesti aika herkällä päällä täällä, kun kyyneleet aivan kohoavat silmiin kun luin uutistasi. Aivan ihanaa!

Mä olen siis täällä mitä ilmeisemmin menkkakivuissa, mutta olen siis täysin ymmällä, että kuinka ne alkoivat jo kp 24. Mutta voihan tuohon vaikuttaa tietysti stressi ym ym asiat. En jaksa kelata, ei onnistunut tällä kertaa. Yritän aina löytää näitä valoisia puolia asiasta ja tuli nyt mieleeni, että kiva, jos kierto lyhenee neljällä päivällä niin ei tarvitse odotella aina niin montaa päivää tärppituloksia ;)

Pidän peukkuja täällä vielä lopuille, aika lupaavia oireita on ilmassa!

Hei kaikille,
Ajattelin pistää nenäni tähänkin ketjuun, kun tällä vkolla pitäisi menkkojen alkaa. Hope not. Olen kirjoitellut tuolla ""vuoden yrittäneissä"" ja yli vuosi on tosiaan yritystä takana, luomuna vielä..
Taustasta sen verran, että ollaan 30-kymppinen avopari ja ensimmäistä lasta yritämme ja toivomme kovasti.
ONNEA plussanneille! Oli ihana lukea ilouutisia ja hehkutuksia. Toivottavasti saadaan lisää riemua! Itsellä on menossa kp 20/22-25 tai jotain...kierto on heitellyt viimeaikoina ja aina se on ollut pikemminkin lyhyenpuoleinen kuin pitkä. Mitään oireita ei ole...paitsi kun huvittuneena luin jonkun oirelistaa, missä oli skepitiset selitykset perässä, niin sama juttu vähän täällä=) Kiellän oireet ja rationaalisesti selitän ne normaaliksi...Vatsassa tuntuu ""kivi"" ja nälkä on normaalia kovempi..siinäpä ne mun oireet ovat.. Mutta kummatkaan oireet ei ole kovin erikoiset, joten varaudun tädin tuloon..
Mutta...toivotaan kaikille parasta ja jännäillään positiivisella mielellä=)

Ihan älyttämästi onnea sulle ja miehellesi, Pirre! Ja unohda vaan ne jäät sieltä hatusta, joku sanoi jossain viestiketjussa mun mielestä hienosti, että jos jotain sattuu se tuntuu kuitenkin ihan yhtä kamalalta, oli sitä pelännyt tai ei! Eli ilo irti vaan!

Voi että, jos mä oisin nyt raskaana niin mulla ois kans la 1.8.... nyyh. Ihan kyllä vaan on semmonen tunne, kaikista ihmeoireista huolimatta, että nyt on menkat alkamassa. On semmonen painontunne alamahassa. Huomenna pitäis siis menkkojen alkaa, ovis oli kaksi viikkoa sitten ma-ti. No, jos nyt kävis niin onnellisesti että tätiä ei näkyis, testaan torstaina.

Peukkuja kaikille!

Heippa vaan!
Täällähän on tosi mukavaa, kun on näin aktiivista väkeä ja jo niitä iloisia plussauutisia!Nainen25, sulla on kyllä aikamoiset oireet, ihmettelen kyllä, jos ei plussa pätkähdä tauluun!!
Ja eikös ne tiitiäisenkin oireet hyvältä näytä?
Itsekin kyllä yritän olla vähän varuillani oireiden kanssa, jos tällä kertaa selviäis vähemmällä nakerruksella sitten...
Äläkä sinäkään Justiina heitä vielä kirvestä kaivoon, eihän se vielä välttämättä näykään! Itsellä tulee pitkä viikko, kun vasta sunnuntaina pitäis menkkojen alkaa.... Ja vatsaoireet kadonneet kuin pieru saharaan! Olis vaan pitänyt olla hiljaa niistäkin!Hiki ja kylmä on vuoron perään ja rinnat arat, muuten onkin sitten ihan normi olotus.
Ja Pirrelle vielä: Iloitse nyt vaan!!!!!!! On se mahtava juttu! Murehdit sitten jos syytä on, eli ei! Nauti siitä ihanasta olotilasta, että sun masussa kasvaa joku, jota on odotettu ja joku jota te molemmat rakastatte aivan mahdottomasti!
Ja siitä, että voit luvan kanssa hypistellä vauvan vaatteita ja salaa hymyillä muiden vielä tietämättä tilanteesta. Teillä on nyt maailman ihanin salaisuus. Oikein itsekin täällä herkistyy
!
Ja Mannalle sen verran, että täällä myöskin vuosi ja ylikin luomusti tulosta odotettu. Nyt alkaa toiveet hiipua ja pääkin, joten tammikuussa pakotan itseni tutkimuksiin. Siihen asti roikun täällä fiilistelemässä ainakin muiden plussia. Jotenkin tähän on jo niin tottunutkin, että välillä ihmettelen itsekin ""kylmäpäisyyttäni"" ja välillä taas saan ""voiskohan jo testata""- kohtauksia... No, elämä on, ainakin dna:lla=)
Muistinkohan mä nyt kaikki? Tekstiä tais tulla ainakin aika paljon... Päivänjatkoja ja plussaonnea!!!

emma: Kiitos kannustuksesta! Kyllä mä täällä mukana fiilistelen ja toivon edelleen että mitäs jos sittenkin... Nyt kyllä tuntuu mahassa sellaista julimista että taitaa täti tulla ennakkovisiitille tässä kuussa.

Toivotaan nyt että muitten hyvät oireet tarkoittais just SITÄ PLUSSAA!!!!! :))))

Greta ja muutkin vti:stä kärsivät! Otin tosiaan Gretan neuvosta vaarin ja hankin karpalokapseleita ja humpsis vain vti-oireet hävisivät kahdessa päivässä! =D Tätä siis edelsi kahden viikon antibioottikuurit. Olisin tänään taas mennyt hakemaan uutta lääkettä tai lähetettä tutkimuksiin jos ei tuo kipu olis hävinnyt. Hyvä siis näin!!! Nyt uskaltaa taas mennä vessaankin!!! =D =D

+++++++++++++++!!!!

Zau vaan kaikille!onpas ollut aktiivista väkeä näin ma päivänä..kiva.Itse tulin vasta koulusta eikä muutosta olossa,pissalla ravannut tänään jo about 7x...nippailuakin tuntui vasemmalla puolella kesken tuntia,mutta kyllä on menkkakipujakin ollut,ei ymmärrä!Tietääkö joku virtsan ph:sta jotain?normistihan se on kai jotain 4-8kö?muuttuuko se ph raskauden aikana jompaan kumpaan suuntaan????ja miten?

Täällä taas! Mutta Pirrekin sai plussan, oireina nettiriippuvuus;)Kävin tuolla odottavien puolella ja muumi oli sinne laittanut ketjun pystyyn, ihanaa! Nyt otetaan kuulkaas kunnon rynnäkkö ja pusketaan itsemme väkisin sinne sekaan! Tämä on nyt manna pahemmanlaatuinen kohtaus, ei kylmäpäisyydestä tietoakaan, vaikka ei sitä varmaan huomaa=)

voi hitto...menin aloittamaan uuden tämän viikon keskustelun kun tää sivu oli tyhjä..vähän ihmettelin et mikä juttu toi oikein oli..tai mun kone sekoili!emma,miten sun jutut,oireet?entä muiden?mun kp on 30/28 ja tää raastaa hermoja.menkkakivut on loppunut,toistaiseksi muuten sama jatkuu...plaah!

Juu, ei nää sivut ihan kunnossa ole. Täytyy kai laittaa soneralle viestiä. Mulla on niin hönöjä oireita, ettei ne mitään oireita edes ole... Räkä valuu, rinnat arat(yleensä aina ennen menkkoja), rytmäreitä ja sitten maha kipeä välillä, kai... Se siinä niin kummaa on, kun välillä tuntuu oudolta ja sitten kun alkaa oikein ""kuuntelemaan"" niin ei mitään. Ja mun hampaat on kipeet=) siis aika valmista kamaa pyöreään pehmeään huoneeseen. Jos tässä menee vielä toinen vuosi harjoitellessa, niin silloin varmaan jo vihloo hiusten latvoista;) Su vasta odottelen menkkoja, tai siis en... Ukkeli tuli töistä, joten taidan mennä sen kanssa leikkimään! Huomiseen, leidiis!!!!!!!!!!

Huomenta kanssasisaret! =)
kp 29/29 ja ei vielä ainakaan kuulu, eikä näy tätiä. voihan se olla että tulee sit myöhemmin päivällä, tai huomenna, tai ylihuomenna tai... no, niinku oon valittanu jo muutamaan otteeseen, fiilis on että tulee aikanaan. Mutta olishan se aivan ihana homma jos olisin nyt raskaana. Täytyy vaan koittaa jännätä tässä jonkun aikaa vielä ennen ku ryntää tekemään testiä... =)
Entäs te muut?? miltä näyttää?

Huomenta teille! En henno jättää tätä ketjua ja siirtyä odottajien puolelle vielä. Haluan seurata miten teillä menee, ja itseänikin tämän viikon että kaikki menee ok.

Tänään siis se maaginen kp 28/28. Plussan sain siis selvänä jo 26/28. Oireina vieläkin aristavat rinnat, menkkamaiset krampit (jotka kyllä aiheuttaa hepulikohtauksia...), palelua ja kevyttä äklötystä ja mieliala on vaihteleva. Vaikka tänään on ihan sellainen olo ettei mitään erikoista olisi menossa.

Olen kyllä onnellinen ja tuuletan. Mutta nämä menkkakivut aiheuttaa huolta. TIEDÄN että ne kuuluu oireisiin ja on ihan normaaleja. Mutta kuitenkin volttaan täällä ja hyppään vessassa tarkistamassa asiaa.... En taida uskaltaa ottaa iloa irti täysin ennen ensi viikkoa, silloin on ajatus myös varata aika neuvolaan.

Teille kaikille muilla paljon plussa onnea. Toivottavasti monella onnistaa nyt ; )

Tulkaa ihmeessä kertomaan miten menee!

Voi tiuhti! Olen pahoillani, odotan liittyväni seuraasi su tai ma... Perustetaan sitten vatutus-ketju... Mutta toisaalta, eihän täti vielä tullut, omituista?

Tiitiäisellä sen sijaan taitaa olla jännä päivä! Mene johonkin piiloon, niin se täti ei löydä sua=) Mä olen jo viikon rakentanut lähimetsään majaa, johon taidan muuttaa huomenna ja viettää siellä loppuviikon=) Mun mies tosin lupas viedä mut lähisairaalaan...Ei tarvi kuulema edes tutkia, pääsee näillä jutuilla suoraan suljetulle=)

Pysy vaan Pirre täällä ja potki tätiä päähän meidän avuksi! Uskon, että olisin samanlainen ""volttaaja"" jos tulis plussa ja menkkakivut. Mutta tottahan se, että aivan normaalia on.

Tuota, polttaako teistä joku, vai olenko yksin syntini kanssa? Olen yrittänyt lopettaa, mutta vaikiaa tuntuu olevan! Olen kyllä vannonut kautta kiven ja kannon, että lopetan heti, jos olen raskaana! Tai mörökölli minut vieköön!
Mieskin polttaa ja on luvannut polttaa vaan joka toisen, jos olen raskaana...joopa joo.

Mutta nyt taas olen vieny kilometrin tilaa, joten poistun hetkeksi. Mites teillä muilla?

heippa emma!
juu kyllä mäkin poltan, noin kolme tupakkaa päivässä menee... nyt oon ollu 3 päviää polttamatta ihan muuten vaan, mut sama on vika, että heti vaan ku saan tietää että odotan, loppuu tupakan poltto ihan kokonaan!!!
kyllähän tuo hiukka jännittää. Koko ajan täytyy taistella itsensä kanssa että teenkö vai enkö tee testiä. ukko koittaa rauhotella, että malttia rakas, malttia, mut ei se siltikään meinaa tehota... =) kuulostellaan. Täytyy sitten heti tulla ilmottamaan kuinka käy.
hauskoja jännäyshetkiä sullekkin!!! =)
Tiuhtille: olen pahoillani!! uutta yritystä ja jaksamista. enköhän minä täältä perässä tule...

ilmoittaudun joukkoon uuteen =) eli olen vieraillut vauva-palstalla, mutta tämähän vaikuttaa hyvältä myös.
eli toivo on korkealla (testaus sunnuntaina, jos uskaltaa)
koska takana rankka kohdunulkoinen raskaus syksyllä (kesti 9vkoa vuotoa)
ja nyt yksi kierto takana, ja katotaan tärppääkö...
olo on ihan normaali, paisti väsyttää ja valkovuotoa runsaanlaisesti. en kyllä usko, että kroppa vielä palautunut täysin tosta hurjasta rumbasta. Koskakohan sitä uskaltaisi testailla...malttamaton kun olen

emma: Mäkin sitten todennäköisesti liityn siihen vatutusketjuun! :))) Toivotaan nyt kuitenkin ettei kummankaan tarvitse. Tupakka jäi multa varmaan seitsemän vuotta sitten. Mieskään ei enää polta. Nykyään onkin se tilanne että jos menee vaikka raflaan syömään ärsyttää pienikin tupakansavu.

Tiitiäiselle täällä kovasti pidetään peukkuja. Ihme että jaksat olla testaamatta. Mä en jaksanut niinkuin ootte saaneet lukea. :)

Pirre: Hehkutusta täällä tarvitaankin jottei täti uskalla tulla käymään joten pysy mukana!!!

pearl: Pahoittelut tapahtuneesta ja parempaa onnea eteenpäin!

Gallup: Mistä päin Suomenmaata olette? Länsirannikolla täällä vaikutetaan.

emmä tiedä onko valkovuoto oire, mutta lisääntyy kyllä alkuraskauden myötä (mutta voi olla myös hiivaa)
eli aika epämääräinen juttu =I
-----joku kyseli asuinkuntaa, itse pidän majaa Itä-Helsingissä

Yhteistyössä